Het Vulcan S topic

Leviathius

MF'er
12 mei 2016
226
34
Bezoek site
Nou gisteravond is het dan eindelijk gelukt, ik heb nu gave bar-end mirrors op mijn Vulcan S zitten! Ze zijn van het merk Highsider (type Victory Evo CNC) en lijken op de bar-end spiegels van KTM. Ik had wel een kleine fuckup gemaakt, namelijk het boutje waarmee je de spiegel laat klemmen te ver doorgedraaid waardoor die afbrak... Kon mezelf wel voor mijn kop slaan 8)7Maar gelukkig is mijn schoonvader een handige knutselaar en hebben we het boutje afgeslepen en een nieuw gat geboord. Monteren heb ik niet gedaan op het stuur, maar op bar-ends die ik nog had liggen van een goedkoop setje barend spiegels uit China. Beetje isolatietape erom voor de grip en tadaa, ik heb nu stoere bar-end spiegels op de motor. Ben erg tevreden over hoe het er uit ziet, nu nog rijden zodra het weer het toelaat.

Die twee grijze spiegel adapters moet ik nog vervangen door twee kleine zwarte plugjes. Maar dat komt nog wel.

IMG_20191002_080057.jpg IMG_20191002_080109.jpg

• Like
Waarderingen: Biker0183

Biker0183

Rookie
26 aug 2019
23
10
Gorinchem
www.youtube.com
Nou ik kan mij vanaf nu ook hier melden! Sinds gisteren in het bezit van een zwarte Vulcan S uit 2016 met net over 4000km op de klok! Heeft al een zwik aan accesoires zoals een schermpie, handvatverwarming, bobbins en een set koffers van klicbag. Er zit ook een OEM LED lightbar op van Kawasaki, maar die ga ik er afhalen. Is mij iets teveel van het goeie. Als iemand interesse heeft, stuur maar een DM!

Zal zsm een foto doen van mijn motor.
Gaaf! Veel rijplezier. Nu nog hopen op een wat droger najaar!

Biker0183

Rookie
26 aug 2019
23
10
Gorinchem
www.youtube.com
Leuk topic!
Nog een paar nachtjes slapen en dan wordt mijn nieuwe Vulcan S afgeleverd.

In totaal 2 proefritten en een dagje huur gedaan.
Ik ben voor de kaki kleurstelling gegaan, gekozen voor het kleine café-ruitje en de kleine tassen set.

Nu al zin in het weekend :)
Mooie kleur, heb ik ook gekozen. Alleen die matte lak netjes houden vraagt wel om een product zonder shine.(geld overigens ook voor mat zwart) Ik heb zelf producten van chemical guys besteld. Werkt goed. Als je tijd hebt zou je dan eens een foto van je motor met tassen kunnen plaatsen?

Biker0183

Rookie
26 aug 2019
23
10
Gorinchem
www.youtube.com
Nou gisteravond is het dan eindelijk gelukt, ik heb nu gave bar-end mirrors op mijn Vulcan S zitten! Ze zijn van het merk Highsider (type Victory Evo CNC) en lijken op de bar-end spiegels van KTM. Ik had wel een kleine fuckup gemaakt, namelijk het boutje waarmee je de spiegel laat klemmen te ver doorgedraaid waardoor die afbrak... Kon mezelf wel voor mijn kop slaan 8)7Maar gelukkig is mijn schoonvader een handige knutselaar en hebben we het boutje afgeslepen en een nieuw gat geboord. Monteren heb ik niet gedaan op het stuur, maar op bar-ends die ik nog had liggen van een goedkoop setje barend spiegels uit China. Beetje isolatietape erom voor de grip en tadaa, ik heb nu stoere bar-end spiegels op de motor. Ben erg tevreden over hoe het er uit ziet, nu nog rijden zodra het weer het toelaat.

Die twee grijze spiegel adapters moet ik nog vervangen door twee kleine zwarte plugjes. Maar dat komt nog wel.
Nu breng je me toch aan het twijfelen. Dit ziet er wel erg vet uit. Stof om over na te denken :)

Waar ik wel een beetje van baal. Op jou foto's zie ik dat gelukkig niet. Maar ik heb de standaard veiligheidstickers verwijderd van de tank. (die onder de tankdop worden geplaatst)

Daar zie je in de lak een afdruk van. Na behandelen van de lak is het wel bijna weg. Maar bij bepaald lichtinval zie je ze nog. Aan de dealer gevraagd hoe dit komt en of ze dit niet kunnen voorkomen. Maar kennelijk worden die stickers in de fabriek geplakt als de lak nog niet is uitgehard. Als je pech hebt zie je het dan bij verwijderen helaas. Hopelijk als de motor wat meer UV heeft gevangen trekt het steeds meer bij. Anders als het me blijft storen maar een mooie streep aan laten brengen in het midden van de tank d.m.v. wrap of iets 8)7

Leviathius

MF'er
12 mei 2016
226
34
Bezoek site
Nu breng je me toch aan het twijfelen. Dit ziet er wel erg vet uit. Stof om over na te denken :)

Waar ik wel een beetje van baal. Op jou foto's zie ik dat gelukkig niet. Maar ik heb de standaard veiligheidstickers verwijderd van de tank. (die onder de tankdop worden geplaatst)

Daar zie je in de lak een afdruk van. Na behandelen van de lak is het wel bijna weg. Maar bij bepaald lichtinval zie je ze nog. Aan de dealer gevraagd hoe dit komt en of ze dit niet kunnen voorkomen. Maar kennelijk worden die stickers in de fabriek geplakt als de lak nog niet is uitgehard. Als je pech hebt zie je het dan bij verwijderen helaas. Hopelijk als de motor wat meer UV heeft gevangen trekt het steeds meer bij. Anders als het me blijft storen maar een mooie streep aan laten brengen in het midden van de tank d.m.v. wrap of iets 8)7
Spiegels waren niet goedkoop helaas (€59 per stuk), en houd er rekening mee dat je van die bar ends nodig hebt om ze te monteren. Maar als je de keuze zou maken kan ik je wel helpen met de juiste spullen verzamelen en tips voor monteren :)

Nou nu je het zegt, bij mij zit die sticker er niet inderdaad! Is denk ik door de vorige eigenaar al weggehaald. Zal straks eens kijken of ik nog kan zien waar hij zat, dan heb jij een soort van indicatie dat het in ieder geval te verhelpen is :)

• Like
Waarderingen: Biker0183

Biker0183

Rookie
26 aug 2019
23
10
Gorinchem
www.youtube.com
Ik zit nog niet zo lang op het forum dus weet niet of dit oké is. Volgende is absoluut niet als reclame bedoeld (heb er verder ook geen baat bij) voor mezelf maar ik heb een leuke eerste video van de Vulcan S op mijn YouTube kanaal geplaatst. Eventueel ook interessant voor de mensen die willen horen hoe de arrow uitlaat klinkt van het Kawasaki pakket. Daar zit namelijk ook een clip van ingevoegd. Mocht het niet de bedoeling zijn dit soort links te posten dan merk ik het vanzelf door een mod of delete :)

Je kan de video hier bekijken:

• Like
Waarderingen: Leviathius