Het Vulcan S topic

Ja ik wilde hem volgende week vast zetten na het monteren van een custom achterkant en kentekenplaathouder.... Dan ga ik hem vast popnagelen, maja was er iets te laat mee dus...
(En heb ook een houder besteld idd die heel klein is en zonder tekst eronder.. )
:t
 
Laatst bewerkt:
Klinkt goed hoor! Uit welke omgeving kom je? Lijkt me leuk om het eens in het echt te kunnen horen :-)
Ik woon zelf in Geldermalsen maar ben vaak in regio Rotterdam:-)

Ik zie overigens niet wat je bedoel met plastidippen?
 
Laatst bewerkt:
Niels, heb je er ook een paar mooie foto's van, die ik mag gebruiken?
 
Amsterdam :)

Plastidip is een soort verf, maar je kunt het erna eraf trekken omdat het een plastic laag vormt. Heb alle zilveren delen zwart gemaakt, ook de koplamp kap.


Klinkt goed hoor! Uit welke omgeving kom je? Lijkt me leuk om het eens in het echt te kunnen horen :-)
Ik woon zelf in Geldermalsen maar ben vaak in regio Rotterdam:-)

Ik zie overigens niet wat je bedoel met plastidippen?
 
Amsterdam :)

Plastidip is een soort verf, maar je kunt het erna eraf trekken omdat het een plastic laag vormt. Heb alle zilveren delen zwart gemaakt, ook de koplamp kap.
Laat maar weten als je eens richting/omgeving Utrecht gaat rijden. Zou je graag tegemoet komen rijden om het geluid te bewonderen.
Wil zelf op ten duur een andere uitlaat maar kan lastig bepalen welke als ik niet het hele geluid kan horen.

Jij hebt hem bij de uitlaatstore gekocht begrijp ik?
 
Zijn er hier mensen die hun vulcan hebben laten "behandelen", en dan bedoel ik dus chiptuning en dergelijke? Is dat de moeite waard?
 
Rijdt toch best wel lekker in de stad!
full
 
Zuslief rijd nu al een poosje rond op haar S.
Zijn er mensen hier die problemen hebben met de lak ?

Zij heeft de mat zwarte, en op diverse plaatsen, bovenop, zijkant, van de tank zijn er putjes lak weg en daar is nu roestvorming te zien.

Idem geld voor het bagagerek; op de montage punten komt roest te zitten..
 
Zuslief rijd nu al een poosje rond op haar S.
Zijn er mensen hier die problemen hebben met de lak ?

Zij heeft de mat zwarte, en op diverse plaatsen, bovenop, zijkant, van de tank zijn er putjes lak weg en daar is nu roestvorming te zien.

Idem geld voor het bagagerek; op de montage punten komt roest te zitten..
Garantie ?
 
Verwacht van wel. De winterstalling is voorbij; hij stond de afgelopen maanden hier in de schuur. Vlak voor de stalling hadden we het erover. Ze zou er even mee naar HVW gaan.
Moderne lak is kwetsbaar.

Desondanks moet een nieuwe motor, bij juist behandelen, ook wel ff netjes kunnen blijven.
 
Zuslief rijd nu al een poosje rond op haar S.
Zijn er mensen hier die problemen hebben met de lak ?

Zij heeft de mat zwarte, en op diverse plaatsen, bovenop, zijkant, van de tank zijn er putjes lak weg en daar is nu roestvorming te zien.

Idem geld voor het bagagerek; op de montage punten komt roest te zitten..

Late reactie maar hierbij alsnog:
Ik heb bij de montagepunten van de KQR buddy seat passenger rest ook wat roestvorming gezien alvorens hij de stalling inging. Voor de rest nog niks.
Zal hier eens goed naar kijken wanneer ik hem weer van stal haal.
 
Hoi mensen,

Ik ga over een maandje richting de Eiffel. Ik heb nog nooit in de bergen gereden. Zou ik nog wat moeten afstellen aan mijn Vulcan S?

Het topic loopt nog niet storm. Zijn er nog zo weinig van ons? ;( Ik heb hem nu een aantal maanden, komend van een ER-5. Ik heb eerst gekozen voor een café-ruitje. Origineel, dus kan ik op termijn nog een wat groter scherm er op gooien. Zadeltassen, graag, maar nog niet heel veel beschikbaar... Ik wacht nog effe.

Zadeltassen is geen probleem hoor, zolang je C-Bow houders monteert kun je bijna alle tassen aan je S hangen.
Zelf zojuist Vanucci Zadeltassen VST07 met C-Bow houders, besteld bij louis.de, gemonteerd.
Ben je voor €370 en met wat zweet klaar.
Let wel op bij montage van de C-Bow houders als je een Sissybar hebt...je zult dan langere bouten moeten halen aangezien de bijgeleverde bouten niet lang genoeg zijn.
 
Okay, dus...Ik heb spontaan ROEST op mijn peperdure, splinternieuwe, vulcan s.
Het zit ook op de gekste plek: aan de achterkant van het passagiers voetsteun.
Ik ben terug gegaan naar de winkel maar die kunnen/willen er niks mee doen. Iemand suggesties hiervoor?
Zal vanmiddag een foto plaatsen.
 
Ohja.. dit topic bestaat ook nog :+

Zuslief heeft 0 op rekest gekregen met haar putjes op de tank..
Tis allweer poosje terug, maar volgens mij is er tot op heden nog niks aan gedaan, dus ook niet iets zelf ondernomen of wat dan ook. Zal eens vragen hoe ie er bijstaat inmiddels..

Maar ik weet niet wat het met de lak is op die fietsen.. is gewoon matig op een of andere manier..
 
Dood topic hier.. maar wie niet waagt wie niet wint,

Iemand die een digitale service manual beschikbaar heeft?
Deze die hier staat is een mooie maar dat is een 2015-2016 service manual; de EN650AF / BF.

zuslief heeft een EN650DH. Dat is een 2017 model waarvan ik weet dat ie een Euro4 norm heeft, destijds gevraagd bij de kawasaki tent op beurs en er werd mij verteld dat de tank ventilatie anders was.. dus ik zoek eigenlijk een recentere manual.

Heb wel de papieren versie gevonden om te kopen; maarja.. dat is weer pakweg 80 euro héh? :')
 
Heb de Vulcan voor het eerst gezien op de Motorbeurs in 2017 en vond het best een geinig ding.
Maar ik was eigenlijk dik tevreden met mijn Honda CBF600.
Dit jaar stond er weer een Vulcan op de Kawa stand en toen begon het toch wel te kriebelen.
Uiteindelijk drie weken geleden (eindelijk) een keer een proefrit gemaakt......en het gevolg is dat ik nu de trotse eigenaar ben van een Vulcan S uit 2018.
Het is was even wennen na een viercilinder maar ik ben er tot nu toe dik tevreden over!

vulcan 3.jpg
 
Hallo allemaal!
Ik ben Spaans en mijn Nederlands is niet zo goed, dus vergeef me!
Ik ben de eigenaar van een Vulcan S en ik denk aan het vervangen van de uitlaatpijp.
Ik heb drie opties:
  1. Arrow rebel (heeft Europese goedkeuring/homologated) Arrow - Kawasaki Vulcan S 650 2017,
  2. Delkevic bullnose 410mm (niet goedgekeurd en is erg luidruchtig) KAWASAKI VULCAN S EN650 2015-19 FULL 2-1 EXHAUST 410mm CERAMIC BLACK BULL NOSE,
  3. Endy VULCAN BRUTALE BLACK Uitlaat Endy VULCAN S 650 cc ABS '15-'16 (Full Exhaust System) type BRUTALE BLACK (same one @Nielsssss )
Het gaat om hetzelfde geld zo... I dont know what to do!
Woont er iemand rond Amsterdam of t'Gooi ? Ik zou persoonlijk naar de uitlaatpijp willen luisteren (in Youtube-video's is het geluid anders)

Thank you everyone!
 
Hallo allemaal!
Ik ben Spaans en mijn Nederlands is niet zo goed, dus vergeef me!
Ik ben de eigenaar van een Vulcan S en ik denk aan het vervangen van de uitlaatpijp.
Ik heb drie opties:
  1. Arrow rebel (heeft Europese goedkeuring/homologated) Arrow - Kawasaki Vulcan S 650 2017,
  2. Delkevic bullnose 410mm (niet goedgekeurd en is erg luidruchtig) KAWASAKI VULCAN S EN650 2015-19 FULL 2-1 EXHAUST 410mm CERAMIC BLACK BULL NOSE,
  3. Endy VULCAN BRUTALE BLACK Uitlaat Endy VULCAN S 650 cc ABS '15-'16 (Full Exhaust System) type BRUTALE BLACK (same one @Nielsssss )
Het gaat om hetzelfde geld zo... I dont know what to do!
Woont er iemand rond Amsterdam of t'Gooi ? Ik zou persoonlijk naar de uitlaatpijp willen luisteren (in Youtube-video's is het geluid anders)

Thank you everyone!

Ik zou sowieso voor de Arrow Rebel gaan. Arrow uitlaten zijn veel betere kwaliteit dan Delkevic of Endy uitlaten. En daarbij heb je de europese goedkeuring. Stel je gaat ooit naar Duitsland, dan heb je geen problemen met de politie. En ook klinkt de Arrow Rebel uitlaat al erg goed kan ik je zeggen!
 
Dank je voor je worden! ik wil de arrow rebel persoonlijk luisteren!

Iemand daar met één in de vulcan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan