Het was HEETTTTT !!!! op OBT2

Ralfie

MF veteraan
10 jan 2002
13.804
513
Nou, ik dan maar. Woon het verste weg en open toch nog het topic "...en hoe was het?". Nou, heet dus. 30 graden en volop zon. Gelukkig hadden Ree en RDZ en bosrijke route uitgezet! De schaduw bracht gelukkig wel enige verkoeling, maar er waren toch verscheidene piloten die een lekke koppakking leken te hebben :) .

Dames en heren het was weer leuk, kom op met die foto's zou ik zeggen !!!

8-)
full
8-)
full
8-)
full
8-)
full
8-)
full
8-)
full
 
Laatst bewerkt:
't was weer gezellig, prima vermaakt,bestuurder nu fris gedouched, lekker koud potje bier in de hand, pak hangt hier nu weer te drogen aan de waslijn, pffff wat een hitte zeg, maar de organisatie bedankt voor de mooie route, laffie's vrouw voor de heerlijke soep :9 , en het stokbrood :9 , het "cross-country"gedeelte was zeer stoffig :P , enn geen pech onderweg bij OBT-2 :9 , 't is weer voor herhaling vatbaar, enne iedereen bedankt voor de gezelligheid :)
 
Laatst bewerkt:
RDZ is nu nog niet thuis.
Hij stond al voor eindhoven stil. Bij mij thuis gefixed. En nu belt ie dat het nog niet gehaald heeft tot thuis.

Ik rij dus nu ff langs en help hem maar weer op weg.
 
een erg leuke en mooie tocht ,lekker warm
sunny.gif


inderdaad een lekke koppakking
leaking.gif
van de warmte zelfs met 160 op de terugweg was het nog warm pfff .

lekker soepie :} ,mooie tocht :} gezellige dag :} ,dank U ,tochtuitzetters en soepbrouwers

tot OBT3 ofzo

ik heb ook nog een hoop verstandige motorrijders onderweg gezien die in korte broek en een T-shirt rondreden |( is ook veel beter met dit weer
 
Het was weer hartstikke leuk, warm en gezellig.
Ik hoop dat de snellere mannen het ook wel leuk vonden.

Voor de OBT heb ik een fotosite gemaakt.

http://obt.saarloos.net

Hier staan alle foto's op, ook van de vorige keer.
Degene die ook een site hebben met foto's ervan die link ik op aanvraag op de frontpage.
FF mailtje sturen als je dat wilt.

Tot de volgende OBT.
( hoewel ouwe brikken.... nieuwer spul bleek ook niet alles te zijn ;) )
 
Jaa het was heel leuk. Er heengaan, de rit en terug rijden was voor mij bij elkaar 426 km. Het was gewoon heel gezellie en lekker veel zon, ik heb genoten, en ik zal het uitstapje van vandaag niet snel vergeten :)
Ik hoop jullie weer te zien bij de volgende meeting.
 
Ik had me dus opgegeven om mee te gaan. Vanochtend 09.45 uur op mijn brikkie gestapt richting Waalwijk waar ik met CyberJ afgesproken had. Ben ik ca. 500 meter van huis valt mijn brikkie stil, geen spanning meer. Was ook niet 1,2,3, te verhelpen. Ik baalde dus als een gigantische stekker, daar ging mijn eerste OBT. Ik had me er nog wel zo op verheugd.
Volgens mij is mijn spanningsregelaar naar de filistijnen.

Maar goed, blij te horen dat jullie het, ondanks de hitte, toch naar jullie zin hebben gehad. Ik wacht met spanning de foto's af.
 
Het was weer super! Jammer dat ik het laatste stukkie niet mee heb kunnen pakken (het duurde allemaal toch wat langer dan ik verwacht had...). In ieder geval hulde aan de organisatie (en de soep was :9~ !!

P.S. mooie foto's Niels!!
 
Laatst bewerkt:
was een echte rollover stoppie alla Max
alles alweer klaar
1 1/2 uur werk met de tdr en 1/2 uur met het thuis uitleggen hoe ik aan die schade kwam. })

hij rijd er echter niet minder om
nog even een r1 en zx10 lopen zieken in bochje Best,
de "mannen" dachten al hardt te gaan zit er een Tdr naast ze ,ze moesten zich schamen *D
 
Laatst bewerkt:
Ben nu pas weer echt terug.
Ik heb RDZ de laatste 5 km naar huis gesleept met 3 spanbanden. Hele ervaring, dat rijdt toch anders als je een motor op sleeptouw hebt.

Was verder een leuke toch en warm. Is het nu trouwens nog. Misschien zometeen nog ff een stukje rijden.
 
Ben nu pas weer echt terug.
Ik heb RDZ de laatste 5 km naar huis gesleept met 3 spanbanden. Hele ervaring, dat rijdt toch anders als je een motor op sleeptouw hebt.

Was verder een leuke toch en warm. Is het nu trouwens nog. Misschien zometeen nog ff een stukje rijden.
nu nog een tourritje naar de sloper organiseren voor div. onderdelen :P :P
 
Ondertussen ook thuis aangekomen, geslapen en nu alweer aan het werk.

Het was erg gezellig, lekker warm, mooie route, lekker soepie :}
 
ZO EN IS IEDEREEN NU AL WEER WAKKERRRRRR!!!!!!!!

Ik wel iig. Leuke foto's Niels, en nu de rest nog! Kom op, wakker worden, oogjes open, en uploaden die handel :P :)

Anthony, nog bedankt voor je haaksleuteltje trouwens :} :} :}

En succes met de rep. van de 750 en die andere zekeringenvreter...
 
Ik wil geen namen noemen, bang dat ik er een vergeet....maar de knullen die de tocht uitgezet hebben, jongens jullie hebben er een prachtige route van gemaakt.
Ook vond ik het erg leuk om de gezichten achter die schuilnamen te zien.
Ik verheug me al op de volgende OBT... :]
 
Ik vroeg me nog af waar de Heeren van Twente waren. Lees net ergens een post van jkoehorst (Jeroen voor intimi) dat ze vanaf Hengelo binnendoor wilden rijden...ja, zo kom ik e rook wel niet op tijd ja!!! :P :) :) :P
 
idd erg leuk om al die gezichten eens in het echt te zien :)

Mijn verkleurde schouders en de mooie foto's herinneren mij aan de leuke dag van gister
 
Laatst bewerkt:
Ik vroeg me nog af waar de Heeren van Twente waren. Lees net ergens een post van jkoehorst (Jeroen voor intimi) dat ze vanaf Hengelo binnendoor wilden rijden...ja, zo kom ik e rook wel niet op tijd ja!!! :P :) :) :P


Zeg Ralfie,

Ik zie dat je reclame loopt te maken voor de derde OBT...ga jij die uitzetten..??
 
Zeg Ralfie,

Ik zie dat je reclame loopt te maken voor de derde OBT...ga jij die uitzetten..??

Nee, die pinguin (Santtu Pikaairnoaaaneooneoiinen ofzo) wil ons graag een keer de Alblasserwaard laten zien. Daarna moeten we naar het noorden (Sjaap aan de beurt) en dan mogen jullie in de Achterhoek op bezoek komen! :)
 
Valt me op dat er weinig tie-wraps, ducktape en olieplassen op de foto's staan. Dit is niet helemaal wat ik me voorstel bij een OudeBrikkenTour... Veel te veel nieuwerwets speelgoed :P
 
Valt me op dat er weinig tie-wraps, ducktape en olieplassen op de foto's staan. Dit is niet helemaal wat ik me voorstel bij een OudeBrikkenTour... Veel te veel nieuwerwets speelgoed :P

Het rolletje McGyvertape van Bierelier is gewoon blijven zitten. Ook geen tiewraps gebruikt. Het was een bijna storingsvrij OBT deze keer...

En wacht maar op de rest van de foto's, daar staan de echte brikken wel op...
 
Terug
Bovenaan Onderaan