Het was stil op de Rai

MofkaP

Banned User
13 nov 2002
5.393
3
Toch heb ik nog wat fotootjes kunnen schieten.

full


De rest van de foto's staat op mijn homepage.
 
hmm.... stond er toevallig op dat moment 1 of ander maloot met zijn telefoon camera een foto te maken? :P

ik heb namelijk precies dezelfste foto *D
 
Hoop dat het beter was dan vorig jaar. Kouwe, ongezellige bedoening. Buiten motoren ook vrijwel niks te koop.
 
ik vond t echt super..ik heb zo'n beetje op alle motoren gezete daar :P
ik kwam erachter dat die nieuwe ninja echt (Piep!) zit. en jammer dat je niet op de agusta mocht zitte :P
maar voor de rest echt wel leuk..een toppertje :)
 
Was mijn eerste MotorRAI. Ga normaal altijd naar Utrecht. RAI viel me tegen. Was wel leuk om ff de nieuwe fietsen te zien, maar geweldig? Nou nee.
 
Het was uitstekend "Raiien" gisteren!!! Niet te druk, kon overal goed bij.. nog genoeg foldertjes en stickertjes op voorraad overal :9~ haha... ;) .

Nog een paar MF'ers gesport: Ronald Voncken, AVZ Stuntriding met zijn 2 stuntpoezen, Helldesker, Joris, Speedy_Tweety en Spoekie, en R1-Maniac.

Ik vond de R1 en ZX-10R de grootste eye-catchers, maar de nieuwe GSX-R de "most likely next buy" ....

Overigens; ik dacht dat zo'n Duc Fila replica exclusief was; maar ik zag er in 1 oogopslag 3 te staan haha!!
 
Het was uitstekend "Raiien" gisteren!!! Niet te druk, kon overal goed bij.. nog genoeg foldertjes en stickertjes op voorraad overal :9~ haha... ;) .
:^ Ik was nog nooit 's avonds naar de RAI geweest, maar da's heel goed bevallen.
Lekker rustig, alle gelegenheid om alles van alle kanten op m'n gemakkie te bekijken. :)
 
Het was gisteravond goed te doen. Niet te veel bezoekers zodat je overal rustig rond kon lopen en uiteraard de diverse motoren kon bewonderen of juist af kon zeiken.
Persoonlijk (dus ga nu niet mauwen; IK vond ze niet mooi) vond ik de nieuwe Fireblade een logge bak en de R1 viel in het echt ook tegen) Grootste tegenvaller was de afwezigheid van Aprilia.
Op de valreep nog kunnnen profiteren van een mega korting bij een bandenleverancier.Deze zat 40% onder de normale prijs. Ik noem expres geen namen omdat ie, onder druk van de fabrikant uit Italie, er gisteravond subiet mee op moest houden!
 
Wist niet dat de nieuwe blade zo'n dikke kont had...

rai%2003%2012.jpg


|( oh nee dat is een politie motor :P was in de war, hebben dezelfde kleuren ;)
 
Ik kreeg gisteren bij het naar buiten lopen een visitekaartje van een "Gentlemen's Club" (zeg maar bordeel) in Amsterdam in m'n handen gedrukt.

Zijn er nog mensen hier zo handig geweest dat achteloos in hun broekzak te steken?
Gaat een leuk effect geven als je vrouw/vriendin vandaag de was gaat doen. O-)

"Waar ben jij gisteren geweest?" :(

:+
 
gister op de RAI een ritje van een half uur op een sv 650 gereden, en me vader op een zzr 1200, de motoren stonden buiten voor het uitkiezen :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan