Het was stil op de Rai

Ik kreeg gisteren bij het naar buiten lopen een visitekaartje van een "Gentlemen's Club" (zeg maar bordeel) in Amsterdam in m'n handen gedrukt.

Zijn er nog mensen hier zo handig geweest dat achteloos in hun broekzak te steken?
Gaat een leuk effect geven als je vrouw/vriendin vandaag de was gaat doen. O-)

"Waar ben jij gisteren geweest?" :(

:+

JAJA... jij dacht, ik post dit hier, dan heb ik een alibi ;)
 
Ach in feite is die hele Rai toch 1 grote darkroom.



Begint toch wel een klein beetje te jeuken. Misschien loop ik er morgen toch maar effe heen; blikkie bier mee voor onderweg.
 
Been there, done that.....

KIF_1320.JPG



Edit: de linker heet Tanja, rechter Linda. Tel nr. krijgen jullie niet O-)










































:Z :Z :Z
 
Ben er vanmiddag geweest, bij LOOT geen Panrider aangetroffen (die komt misschien nog melde men desgevraagd...)
 
Ik ben er vandaag ook ff geweest. Ik vond de R1 IRL wel :9~ , maar dat is natuurlijk persoonlijk. Hoogtepunt was voor mij AC Farias die ff liet zien wat je allemaal kan doe met een motor. Echt knap wat die gast doet :}
full
 
We hebben ff gekeken naar een stuntgassie (niet die van hierboven die was benzine aan het bijvullen) maar we waren zo weer weg..op de hemweg was leuker en die gingen niet om applaus zeuren na elk stoppie :z
 
Ben vandaag ook ff naar de Rai geweest en ik vond er eigenlijk geen ruk aan. B|
Je kan 12 euro besparen door een maand ofzo te wachten en bij de dealer te gaan kijken.
Is de koffie ook nog eens gratis. ;)
 
Nah,

Ik ben ook geweest en ik vond het veeeeeel beter dan vorig jaar.
De show van AC Farias was bijzonder gaaf. Niet te geloven wat zo'n gast met een motorfiets kan. Vooral de stoppies.
Ook het rijden op een V-Strom beviel me erg goed.
Tip : Ga gelijk nadat je binnenkomt je inschrijven bij de KNMV om GRATIS te mogen proefrijden op een Suzuki of een Ducati. Was op vrijdag helamaal niet druk en dat maakt de dag. Van alleen naar fietsen kijken wordt je inderdaad suf. Ga ook rijden !!!
 
Verliefd geworden op een motor, Caviga Raptor :9 en nog bekenden van MF tegengekomen :) Ik heb me vandaag prima vermaakt op de Rai, vond 'm leuker als voorgaande jaren.
 
Kheb nog twee kaartjes voor morgen (zondag). Wie als eerste hier onder reageert kan me rechtstreeks mailen, morgen vanaf een uur of twee kan je ze voor de deur GRATIS krijgen ...
 
Laatst bewerkt:
Op zaterdag 29 november 2003 19:48 schreef Chantay het volgende:
Verliefd geworden op een motor, Caviga :? Raptor :9 en nog bekenden van MF tegengekomen :) Ik heb me vandaag prima vermaakt op de Rai, vond 'm leuker als voorgaande jaren.

Die Cagiva was idd leuk.... :9~
Had dat niet van mezelf verwacht ;)
 
Nou da's goed iwan ik kom samen met je sponsor (den ouden motoren) dus dat komt goed uit niet 13:30 oke´ ?
Kheb nog twee kaartjes voor morgen (zondag). Wie als eerste hier onder reageert kan me rechtstreeks mailen, morgen vanaf een uur of twee kan je ze voor de deur GRATIS krijgen ...
 
Nou da's goed iwan ik kom samen met je sponsor (den ouden motoren) dus dat komt goed uit niet 13:30 oke´ ?

Is goed Theo, hij heeft mijn nummer dus bel me maar als je er bent. Reken maar op 14:00 maar misschien heb je geluk...
 
Hoi

Ben vandaag geweest
Het was 'gezellig' druk.
Jammer dat een aantal importeurs niet aanwezig waren.

En voor het echte werk moet je eigenlijk volgend weekend naar de motorshow-Essen.
Ook heel veel auto's(F1), inderdelen en specials.

Ik heb wel een Aprilia gezien maar ik kon niet lezen wat er op het plaatje stond.
full

groeten
Coos
 
Op het plaatje staat "mijn verkering is net uit, troost me dan!". Jammer dat je het niet kon lezen joh !
 
Terug
Bovenaan Onderaan