Het was stil op de Rai

he pipo Hemakil

ik vraag wat er op het PLAATJE staat en niet op het RUITJE.

Je begrijpt het nog steeds niet.....
Als je bij de dealert bent staat er ook altijd een bordje voor, Da's nu dus ook zo |(
Op het ruitje staat Demo, wat inhoudt dat je mag proefrijden op wat er achter het ruitje zit......... Dan kom je er vanzelf achter wat er op het plaatje staat



Positive thinking my man, of was het whisfull...... :X
 
´k Ben gisteravond even een klein uurtje geweest. Beurs viel me op zich tegen. Vier jaar geleden ook geweest en toen was het leuker, want toen was ik nog aan het lessen en had geen idee wat voor een motor ik wilde kopen. Nu ben ik met name even gaan kijken hoe de nieuwe Suzuki GSX R 600 en 750 er in het echt uitzagen. De blauw/witte 750 vond ik erg mooi. De nieuwe R1 vond ik in het echt tegenvallen en met de nieuwe Honda zou ik me alleen met de zwarte durven vertonen. Als ik een nieuwe zou kopen zou het gaat tussen de nieuwe GSX-R 750 of de Aprilia RSV 1000.
 
Tja de Rai. Dit jaar was er gewoon weinig echt nieuws geen verbijsterende inovaties een dergelijk. Beetje voortborduren op al veel langer bestaande modelen of een uit bouw qua cc hier en daar.
Maar ja zo'n revolte is er ook maar eens in de ... jaar.Maar wat het leuk maakt zijn de, Scooter jochies die kwijlend en druipen van de testosteron rond kropen. Oude vandagen die met weemoed de fietsen terug zagen uit lang vervlogen tijden en daarbij de weet je nog erhalen opdiste over de kapotte kettingkeering waar de 500 cc altijd last van had en het hoestende benzine verbruik van de bsa bij mist. Maar ook schitterend de wanne bee Posers rond om het afgodsbeeld de R1, als je als vrouw daar op de grond valt ben je echt goed zwanger en van wie o wie...

Bij de dealer kun je tuurlijk rustiger kijken. Maar dan staan er geen schaars geklede dames bij of heren met een knop in de broek.
Het is gewoon een leuke activiteit, rondlopen en luisteren, zoveel mede freaks te zien die, soms alleen maar om de opvolger van hun bike te strelen, daar naar toe komen als een soort Lourdes of Mecca op bedevaart.

Lachen ook dat het meerdendeel van de motorRai bezoekers net zo geil naar huis ging als de bezoekers van de Kamasutra beurs. Beide op een avond was denk ik funest voor de knopen van de broek. })

Tja ach die Rai ik ga volgend jaar toch weer, dat weet ik nu al, al is het alleen maar voor het entertainment.
 
Laatst bewerkt:
Nou, vandaag (zondag dus) was het bepaald niet stil op de RAI.....
Ik ging op zich niet echt voor de motoren, want BMW had geen stand |(

Wel een paar Alpina zachte oordoppen gekocht voor een leuke prijs, mijn ouwe doppies waren wel eens aan vervanging toe. Ook een Xena remschijfslot met alarm, scheelt me weer een paar Euri en een rit.

Ook nog ff staan babbelen met een motoragent over de nieuwe Honda Pan en BMW K1200PT, beide dus nieuwe politie-uitvoering.

En als klapper PanRider gezien èn gesproken IRL! :)
Leuk om eens in het echie kennis te maken en ff van gedachten te wisselen.

Kortom, ik heb me best wel geamuseerd *D
 
Was nog niet eerder op de Rai geweest.... Had me beter de kosten voor de brandstof, parkeerkaart en entree kunnen besparen.... In anderhalf uur heb je alles gezien..... Het haalt het niet bij Utrecht.... Februari 2004, daar kijk ik wel naar uit.....
 
Ben dit keer niet naar de RAI geweest. Maar vorige keren vond ik er weinig nieuws bij zitten. Je kunt beter een keer naar een grote motorzaak gaan. Daar staat ook meestal alles wel en het is een stuk goedkoper (las je je tenminste kunt beheersen om geen nieuwe motor te kopen)
 
Terug
Bovenaan Onderaan