Het was vandaag kneedown dag!!!

NapO

MF veteraan
25 jun 2001
13.785
149
A.
ja ja....FastNaPPie heeft vandaag zijn eerste kneedowntjes mogen doen op zijn blackbird...

eerst ff over links schrapen...dat ging in een keer fantastisch....(is me favorite kant)

toen over rechts....raakte ik eerst me stepje en toen me kneepad....

daarna nog ff wat afritjes genomen....en toen kwam eerst me kneepad...en daarna me stepje...en zo hoort het...dan hou je het langst de boel heel...

maar wat was het weer een lekker gevoel :} :} :} :}
 
Gefeli!! :] 8-)



HHmm...waarom heb ik toch altijd het idee
dat ik de enige ben die nog niet echt kan rijden... :(
Alsof het niets is allemaal, maar goed..


Btw... links is ook mijn favo kant...volgens
mij normaal..
 
k\' heb afgelopen zondag me kneepads sinds lange tijd aangehad (pak dus) maar nog te veel natte plekken wind en die corsa\'s wil ik warmer hebben voordat ik er mee in de slag ga 10 15 graden droog en geen rukwinden dan gaan we plat :) .

krijg over drie weken ook titanium schijfjes om te monteren, dan is het net alsof ik een slijptol over de weg trek..... :p
 
dat kan natuurlijk niet he!!!

ik zie ze wel is rijden...vet mooi pak...vette mooie fiets....

en kneepads..die nog nooit tegen het asfalt geschraapt hebben...dat is altijd een beetje jammer...

mensen die dit hebben ....laat het me weten...ga ik gewoon een dagje kneedown les geven!!

voor het eind van de dag zijn je maagdelijke kneepads ontmaagd.... :)

Lekkerrrrrrrrr.
Ik ga binnenkort ook maar ff oefenen.
Mijn kneepads zijn nog splinter nieuw net als het pak.
 
dat kan natuurlijk niet he!!!

ik zie ze wel is rijden...vet mooi pak...vette mooie fiets....

en kneepads..die nog nooit tegen het asfalt geschraapt hebben...dat is altijd een beetje jammer...

mensen die dit hebben ....laat het me weten...ga ik gewoon een dagje kneedown les geven!!

voor het eind van de dag zijn je maagdelijke kneepads ontmaagd.... :)
Waar kan ik me inschrijven !! :9 :9
 
nou we hebben alweer een evenement...gaat goed zo... :)
 
voor mij was het ook kneedownen vandaag

alleen gevaarlijk met die wind! die blaast je plots nog platter dan je al gaat, ook al was de knie al aan de grond.

mijn hartje ging toch even sneller slaan en ben dan maar gestopt. die vangrails zijn echte moordtuigen en ik houd mijzelf en mijn motor toch liever heel
 
Nog instructeurs nodig? Ik weet er nog wel een paar die de hele rotzooi aan de grond rijden.

Misschien iemand met een eleboogje? ;)
 
Op maandag 28 januari 2002 20:19 schreef PaulR1 het volgende:
Nog instructeurs nodig? Ik weet er nog wel een paar die de hele rotzooi aan de grond rijden.

Misschien iemand met een eleboogje? ;)

Hé Paul, \'k dan wel een oudje \ '( (\'99),maar om dat rotzooi te noemen gaat wat ver!
Maar jij bedoeld natuurlijk je eige zooi :P
 
dat kan natuurlijk niet he!!!

ik zie ze wel is rijden...vet mooi pak...vette mooie fiets....

en kneepads..die nog nooit tegen het asfalt geschraapt hebben...dat is altijd een beetje jammer...

mensen die dit hebben ....laat het me weten...ga ik gewoon een dagje kneedown les geven!!

voor het eind van de dag zijn je maagdelijke kneepads ontmaagd.... :)

Is de fiets bij de les inbegrepen? :P
 
Hé Paul, \'k dan wel een oudje (\'99),maar om dat rotzooi te noemen gaat wat ver!
Maar jij bedoeld natuurlijk je eige zooi

Hallo Mar1tin.....

Ik bedoel niet die vette fiets van jou, maar voetsteuntjes, uitlaat, rem/schakelpedaal enz. Misschien een eleboogje? ;)
 
ja ja....FastNaPPie heeft vandaag zijn eerste kneedowntjes mogen doen op zijn blackbird...

eerst ff over links schrapen...dat ging in een keer fantastisch....(is me favorite kant)

Ik heb zondag ook nog een kneedown gemaakt... maar dan een hele lange. Eentje van 18 meter :(
\'t Gevoel? Eh... een dikke klauw en een blauwe knie!

CAT
 
Hee Fastnappie, ik wil je je feestvreugde niet
ontnemen, maar het waren je eerste knee-downs,
das net zo iets als je eerste stapjes lijkt me...

Als je het over een paar maanden met een hand
op je rug kan en je ogen dicht kom ik wel
bij je in de leer! :]
 
Lekker hoor, ik durf met dit weer mn knietje toch niet neer te leggen, heb t vertrouwen niet daarvoor met koude bandjes....en tsja, na 1 schuiver (iets te plat met koude banden :( ) moet t vertrouwen weer ff groeien 8-)
 
ja ja....FastNaPPie heeft vandaag zijn eerste kneedowntjes mogen doen op zijn blackbird...

eerst ff over links schrapen...dat ging in een keer fantastisch....(is me favorite kant)

toen over rechts....raakte ik eerst me stepje en toen me kneepad....

daarna nog ff wat afritjes genomen....en toen kwam eerst me kneepad...en daarna me stepje...en zo hoort het...dan hou je het langst de boel heel...

maar wat was het weer een lekker gevoel :} :} :} :}

Dus kuip aan grond = onzin?
Of komt dat nog als de steppies wat verder af zijn gesleten?
 
Jaaaaaaaaaaah :)
Een dagje wheelys stoppies en kneedowns...als iemand mij ff helpt 1 knie tegelijk aan de grond te krijgen ben ik blij :) Hebber gewoon wat moeite mee op mn R1...andere fietsen ging het allemaal stukke makkelijker....en ik verzorg wel de wheely/stoppie cursus *D
IK WIL ZOMER!

Ik zou toch wel graag es achter de ouwe rotten :P aan willen rijden...Hele eer om achter mensen te rijden die de Ring in minder als 8:30 rijden....Mar1tin en Paul :}
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan