het was vandaag weer dnepr- weer

sneeuw??
welke sneeuw???

zit nog steeds te wchten op de beloofde 70cm. :(
denk dat ik maar ga verhuizen naar india daar ligt 2.50m :}

lijkt me geweldig om eens door een meter sneeuw te baggeren..
 
Ik reken op volgende winter ... deze winter komt er niks meer van!
Misschien is in de zomer rijden ook leuk? Ik hoop nog steeds dat ik komende zomer weer kan rijden ... maar als het zo blijft gaan als nu dan wordt het zomer 2006 ;(
 
Ik reken op volgende winter ... deze winter komt er niks meer van!
Misschien is in de zomer rijden ook leuk? Ik hoop nog steeds dat ik komende zomer weer kan rijden ... maar als het zo blijft gaan als nu dan wordt het zomer 2006 ;(

Ik moet vanmiddag onverwacht naar Roosendaal.
Kan ik de beloofde tank afgeven. Moet je me wel razendsnel mailen voor adres of telnr. :)
 
Ik zit op me werk vanmiddag ... en heb dus het beloofde kratje bier niet bij de hand ...

Als je hem hier alvast af wil geven graag natuurlijk, 'k heb alleen je e-mail adres niet ... het mijne is: oud.brik@tiscali.nl
 
Ik zit op me werk vanmiddag ... en heb dus het beloofde kratje bier niet bij de hand ...

Als je hem hier alvast af wil geven graag natuurlijk, 'k heb alleen je e-mail adres niet ... het mijne is: oud.brik@tiscali.nl

Mijn mailadres is qh apestaart planet.nl

Mail even je adres door dan gooi ik de tank wel af.
Kratje komt later wel, want klaar of niet je komt gewon naar BOT2
 
mijn goldwing-ding vindt sneeuw en modder anders toch ook best lekker })

daar hoef je toch geen djepr voor te hebben,
of zou het aan mijn djepr bak liggen :?

er is alleen veel te weinig sneeuw geweest dit jaar.... helaas
 
Nou, vandaag weer geen Dnepr weer voor mij ... zelfs geen Dnepr-sleutel-weer ... maar wel supermooi weer voor het ontvangen van Slijtboutjes tank!

Slijtboutje: harstikke bedankt :} , want hier kan ik mooi verder mee (zodra de verbouwing van de keuken klaar is dan toch, want dat gaat ineens voor ;( ) Leuk je eens ontmoet te hebben, BOT2 ga ik echt proberen maar dan solo.

... enne ik kreeg van de kaderdocent toch nog mijn stempeltje nadat ik onze tijd mooi had verluld, zodat ik de reanimatiecursus niet nog eens over hoef te doen ...

Je vroeg me nog: hoe ver ben je ... zie foto

full


groeten!
 
@ dun braojur.

dat blokkie...... :9~

kejjuh de mijnuh ook doen??? :}

Natuurlijk kan ik dat ... als ik wat meer tijd zou hebben dan toch!
Ik heb nou al geen tijd om mijn eigen fiets af te krijgen. dadelijk wordt het GVD goed weer, en dan rijden jullie allemaal lekker rond, en ik zit in de garage tussen al die bakken onderdelen :( En nog even over dat :9~ ... da's maar de verf hoor, want hij loopt nog niet ...

Enniewees: tenx for thu kompliements!!
 
Hij mot ook nie lopen.... hij mot draaijuh..
Maar ik merk aan jou reageren dat je met de BOT2 best met je eigeste
draaiorgel komp..
neem wel m'n pet af voor zoveel wil/kunnen om je orgel zo te restau/repareren..
 
Maar ik merk aan jou reageren dat je met de BOT2 best met je eigeste
draaiorgel komp..

Ik zou het graag proberen, maar BOT2 met 't span gaat nie lukken ... maar 'kheb slijtboutje gisteren beloofd dat ik ga proberen met de solo-fiets te komen (wordt voor mij in ieder geval alleen de zaterdagmiddag maar dan, maar goed je kunt niet alles hebben).

hij heeft tenslotte nog een kratje bels bier van mij te goed, en ik sta niet graag bij iemand in 't krijt
 
Auto met een bonk onderdelen volgooien, wordt ie ter plekke wel even in elkaar gesleuteld 8-)

(niet door mij want ik heb er geen verstand van en zit ook nog es kilometers verderop dat weekend :P )
 
Auto met een bonk onderdelen volgooien, wordt ie ter plekke wel even in elkaar gesleuteld 8-)

(niet door mij want ik heb er geen verstand van en zit ook nog es kilometers verderop dat weekend :P )

KIJK dat is een goed idee....
neem de hele handel mee en trouwens er is in het weekend ervoor een weekend van UDCN daar zijn ook veel sleutelaars..
ik heb IIG een bak vol gereedschap bij me hoor...
 
Pas maar op, dadelijk hou ik je d'r aan :+

Kleine kans hoor, 'kheb maar een kleine japanner waar volgens mij niet eens het frame in kan ....
 
vandaag lekker motor met zijspan weer..

Iwan onder het zeil uitgehaald, lekker even vertroeteld.
rustig de cabsjes laten vollopen, even vlotteren en heel lief de kick naar beneden duwen...
na twee keer kwam er weer leven in iwan en na een paar minuutjes warm draaien
zijn we de weg opgegaan..
na houten, bunnik, zeist, driebergen was het tijd om eens te kijken hoe de sneeuw
kapaciteiten zijn van Iwan.
bij doorn het bos in gegaan en een paar paadjes gepakt, tot ik bij Austerlitz
kwam.
na een rare knak en een plof hielt ie het voor gezien..
carbs nagekenen, niks mis mee. de vonkendoosjes, niks mis mee ( gewoon vonken)
benzine?? plentie.
na een uurtje trappen een paar doffe plofjes verder niks..
heb m'n zwaag maar gebeld en Iwan op de aanhanger thuis gebracht..
jammer maar met dit weer is het buiten dus geen sleutelen..
sneeuw???? heerlijk.. MAAR NU EVEN NIET!!!!!

nu is het wachten op beter weer om eens te kijken waarom Iwan de geest heeft gegeven.
 
vooruit....niet helemaal eerlijk....da's oude sneeuw.....zie het als inspiratie....

.... het begint nu pas echt te sneeuwen bij ons.....en om dit tijdstip met het zijspan te gaan tuffen.....


....hoewel....


:+


full
 
Terug
Bovenaan Onderaan