het was vandaag weer dnepr- weer

full
 
... na een rare knak en een plof hielt ie het voor gezien ...

Hé Q, dat zijn we van jou bike niet gewend, toch? Ik had eigenlijk begrepen dat jij een "redelijk" betrouwbaar exemplaar te pakken had ...

Gelukkig hoor je ook echt bij de club nu!

dun braojur probeert het positieve er van in te zien, werkt het???
 
.... het begint nu pas echt te sneeuwen bij ons.....en om dit tijdstip met het zijspan te gaan tuffen.....

Mooie foto's man, ik wacht eigenlijk ook op foto's van de gasten uit het noorden. Dat moet echt mooi geweest zijn, in 40 cm sneeuw crossen ... maar ze zullen het nog wel te druk hebben met genieten, en niet aan ons denken op dit moment.
en dan straks met verhalen aan komen kakken van ik had geen tijd voor foto's enzo ...

Hé Roadrocket, nog ff een vraagje: Hoe heb je je veren van de schokbrekers zo mooi zwart gekregen? Ik heb al verhalen van Q gehoord over scheepsteer enzo, maar die van jou zijn volgens mij gewoon matzwart gelakt. Springt dat er niet af???
 
troost je....zoals ik al zei is dit oude sneeuw.....oftewel.....een dik jaar terug....op deze foto's moet mijn krukaskeering nog gaan lekken, mijn versnellingsbak-lagers nog de gort in draaien, mijn dynamo met regelaar de geest geven, het contactslot nog hemelen, een bussel spaken knappen en moet-ie nog voorzien worden van scherm, verstraler en MF-stickers......

ik heb afgelopen weekend |( mijn spannetje even omgewisseld met mijn TL....en nu staat de ural dus bij mijn schoonouders en een met dit weer onbruikbaar pk-kanon bij mij in de garage......

maarre.....al nagedacht over hoe en wat met je ural???
 
Hé Roadrocket, nog ff een vraagje: Hoe heb je je veren van de schokbrekers zo mooi zwart gekregen? Ik heb al verhalen van Q gehoord over scheepsteer enzo, maar die van jou zijn volgens mij gewoon matzwart gelakt. Springt dat er niet af???

dat heet nu origineel......en ze zijn niet matzwart maar hoogglans......zit alleen een beetje bah op.......
 
busje met dat zwarte spul voor boten is niet te duur en droogt lekker strak op
en dat terwijl het heel elastisch blijft.
heb d'r veel plezier van, ik heb toen gelijk alle spatborden van binnen gedaan en dat is te merken, absoluut nergens roest vorming.
heb vanmorgen trouwens weer een poging gedaan om Iwan aan de praat te krijgen,
maar verder dan een droge hoest komt ie niet.
heb nu de accu d'r maar uitgehaald en onder de druppellader gezet.
tegen dat het beter weer word ga ik eens kijken wat en waar het probleem is..

vind het wel jammer, had weer eens zo graag een bergie sneeuw gepakt..
 
busje met dat zwarte spul voor boten is niet te duur en droogt lekker strak op
en dat terwijl het heel elastisch blijft.

Ja, maar waar haal je dat spul dan :?

Ik heb mijn schokbrekers inmiddels uit elkaar (na een tip over een hulpstukje op de UDCN-site), en nu dus een mooie berg roestige rommel op de werkbank liggen. Ik dacht:"Hammerite erover en klaar", maar nou hoor ik van jullie allemaal verhalen dat dat eraf springt ... dusssss.
Ik heb geen boten-ervaring ... ben niet zo'n watersporter (ben trouwens helemaal geen sporter), ik woon niet nabij het water, en ken dus ook geen botenzaken. Ik heb al gedacht aan zwarte tectyl, maar die rommel blijft afgeven, en da's nie de bedoeling dussss.
 
gewoon een niet-dikke laag spuitverf-- gaat bij de mijne prima..
 
Prachtig weer vandaag om te driften, Siberia-style :9~ :9~
Lekker raggen over kleine weggetjes.
En dan een heetloper :( :( ;( ;(
Ik hoop dat de schade beperkt is.
 
volgens mij ben je de enige die een werkende fiets heeft.........


nee hoor, ik zou wel willen |(
ik ben woensdagmiddag met de solo k75 een half uur bezig geweest om hem achterom de tuin in te krijgen B|
er ligt hier bijna een halve meter sneeuw en ik zou graag met het span gaan spelen maar ik krijg hem nooit bij de weg. B|
dus foto's maken heeft ook niet zoveel zin.
autobanden onder je span hebben dus ook nadelen
 
nadat ik het vorige heb geschreven had ik zoiets van: dat laat ik toch niet op me zitten.
full

het heeft wat moeite gekost maar ik heb gewonnen
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan