het was vandaag weer dnepr- weer

in de nalatenschap van leeghwater
full
 
op de laatste locatie stond naast de weg een hekje van schapengaas om 's zomers de schapen op de dijk te houden.
full

het zit nu onder die stukjes paal die je nog ziet.
nou ja, er is toch niets te grazen
 
tot je nieuwe uitlaatklemmen nodig hebt....................
of nieuwe voorbochten (zitten nu al een tijdje 2e handsjes op, bevestigingsflens van 1 van de bochten scheurde vorig jaar af)

had die ouwe dame gewoon nooit die grote beurt moeten geven..........
 
Tsja, je moet wat als het allemaal maar heel blijft en loopt en loopt en loopt, dat wordt saai. Voor je het weet ga je iets onherstelbaar zitten verbeteren

Ja, dat moeten we natuurlijk niet hebben :+
Neem een Ural of Dnepr, dan ben je voorlopig nog niet uit-verbeterd!

dun braojur spreekt uit ervaring B|
 
Tsja, je moet wat als het allemaal maar heel blijft en loopt en loopt en loopt, dat wordt saai. Voor je het weet ga je iets onherstelbaar zitten verbeteren..

Dus wordt het tijd voor een nieuwe uitdaging. Ik ben inmiddels wat URAL-informatie bij elkaar aan het sprokkelen :)
Of een Guzzi Nato-V50 met MZ bak ofzo, of een Enfield, een JAWA, een brit met de bak aan de verkeerde kant, alles is mogelijk.

Maar aangezien m'n schuur en m'n geldbuidel een beperkte omvang hebben, zal er geruimd moeten worden .
Ik heb nog wel iets engels in de aanbieding (Triumph 3TA), zit alleen geen bak aan. Heb je meteen wat te sleutelen 8-) .
 
Ik heb nog wel iets engels in de aanbieding (Triumph 3TA), zit alleen geen bak aan. Heb je meteen wat te sleutelen 8-) .

dat is wat josef zoekt :}
leuke fiets en altijd wat te sleutelen *D
zit die auto carburateur er nog op?
weet je dat je er ook een 5ta van kan maken?, dan kan hij best een mz of velorexje trekken.
moet je alleen niet mee naar de eiffel willen :X
 
dat is wat josef zoekt :}
leuke fiets en altijd wat te sleutelen *D
zit die auto carburateur er nog op?
weet je dat je er ook een 5ta van kan maken?, dan kan hij best een mz of velorexje trekken.
moet je alleen niet mee naar de eiffel willen :X

Nee, zit al een Amal op (of is dat een autocarb :P ). Verder ook een aantal dingetjes vervangen etc., maar heb er geen tijd meer voor. Jozef wel O-) .
 
nee een amal is motor carb.
op die leger 3ta's zat origineel een solex ofzo.
dat was een raar vierkant ding wat bijna niet af te stellen is en waarmee het slecht accelereren is
 
he wageffe, ik zoek nog een carb. voor mijn 3ta, als iemand hier wat weet..
verder gisteravond van assen hierheen, flikkert in het donker de tussendemper er tussen weg.. herrie aan 1 kant. bij norg gekeken wat er eigenlijk los zat, miste dus..
daar eerst maar wat nieuws tussen kleien..
 
he wageffe, ik zoek nog een carb. voor mijn 3ta, als iemand hier wat weet..
verder gisteravond van assen hierheen, flikkert in het donker de tussendemper er tussen weg.. herrie aan 1 kant. bij norg gekeken wat er eigenlijk los zat, miste dus..
daar eerst maar wat nieuws tussen kleien..

een amal carburateur kan je gewoon bij morren kopen in barneveld.
die dingen zijn verbazingwekkend goedkoop, ik betaalde 8 jaar terug 160 gulden voor een complete nieuwe mark I.
daar zette morren dan nog even de juiste sproeier voor me in.
als je niet zoveel om origineel geeft kan je natuurlijk ook voor een mikuni van een japanse sloper gaan.
die komen meestal in setjes van 4, heb je 3x reserve onderdeeltjes :X

je tussendemper verloren :?
die heeft een 3ta toch niet?
een dnepr wel?
 
mikuni? japans op een 3TA?, euh, wat voor 1?
tussendemper van de dnepr ja, gister wat nieuws voor gekleid..
 
Dat klopt, maar geen geld, en zeker niet om al m'n metrisch gereedschap ook nog eens te vervangen door engelse maten, vooral de metrische hamer :)
Bedankt voor het aanbod, mar ik laat deze beker toch maar aan me voorbij gaan.


Hoeft niet perse, de helft van de bouten en moeren is namelijk al metrisch (zal wel een tactisch leger-zet geweest zijn :P ).
 
Terug
Bovenaan Onderaan