Het was weer raak op de Baars :(

F1R3BL@D3

MF veteraan
19 mei 2001
1.525
0
Het was vandaag weer eens raak hoor.
Wederom is er weer een de Baars afgevlogen.
Ditmaal op de 1ste bocht van Tilburg noord richting Hilvarenbeek & Eindhoven.
Ik heb nu in 1 jaar, 3 x een ongeluk op de Baars zien gebeuren en heb over 3 anderen crashes gehoord.

Blijkbaar gaan veel rijders boven hun kunnen rijden om te bewijzen voor het publiek dat ze geen laffe apen zijn.
Ook ik ging altijd wel een tandje hoger rijden als ik wist dat er 10 man stonden te kijken op de viaduct.

Ben benieuwd hoe lang dit nog door mag gaan op de Baars, voordat er word ingegrepen door de politie.
 
Mja, hoe moeten ze dan ingrijpen? Veel kan je der niet tegen doen hoor.. Men vind altijd wel een circuit als men wil racen.
 
Hier reed ik gister langs en toen lag die kerel onder de vangrail.....hij keek erg moeilijk en was er ook niet helemaal bij. Hij hing een beetje half half op de vangrail. Ik hoop dat ik alle delen van z\'n lichaam nog kan gebruiken, \'t zag er iig niet echt lekker uit. Z\'n motor lag nl. aan de andere kant van de vangrails, dus die was er helemaal onderdoorgeknalt!!

Beterschap aan die man! (misschien heeft ie in het ziekenhuis Internet en kannie MF.nl eens opzoeken!!)
 
De overheid zou gewoon een aparte circuit moeten openstellen... ;)

En mensen van MF mogen het dan in beheer nemen.. :P
 
Ongelukken gebeuren nou eenmaal, is niks tegen te doen.

En dat mensen zich op laten naaien... |(
 
Eerste bocht is van viaduct naar beneden richting tilurg...en shit happens...als ze iedere iets wat gebeurt zouden moeten verbieden.... :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan