Het was winderig.

F-six

MF veteraan
26 okt 2003
3.513
7
Den Haag
... in Den Haag!

full
 
Volgens mij ligt ie te maffen. Lijkt me een dakloze.

En ik ben nog nooit iemand tegengekomen die een Suzuki Transalp rechtop kan zetten met dit weer.
 
Laatst bewerkt:
Net wezen rijden in de omgeving, en inderdaad het had verdomd veel overeenkomsten met zeilen XD
 
Zonde! Ist de jouwe?

Was wel ff leuk ja. Motor was nog ranzig van een rit vorige week en wilde hem snel ff afspuiten... na het afspuiten dacht ik hem even "droog" te gaan rijden op de A1.

Wel een hoop geleerd vandaag. Omgaan met de wind en dat ik toch iets minder enthousiast de afrit in moet duiken.. die droog leek, maar aan het eind waar hij hem kneep wast nog zeiknat met plassen en een stroompje.. harde windstoot en kwam een beetje wijd uit, maar hield de boel rechtop :]
 
Nee, was niet de mijne. Je hebt wel iets meer wind nodig om die van mij om te krijgen! 8-)
 
Vanmiddag ook wezen rijden.
In Zuid Limburg zou het meevallen qua wind.
Nou, dat zal best, maar sommige windvlagen,
en dan vooral die als je een vrachtwagen voorbij bent,
woeiden me toch over de volle baanbreedt heen en weer!
Gelukkig waren de buitjes maar heel kort.

Eerste toertochtje voor mij was dit jaar dus fris en turbulent.

:)
 
Laatst bewerkt:
wind inderdaad. ben bij een stoplicht ook bijna omver gewaaid.. Zo'n topcase vangt best veel wind.

maar verder prima dag! lekker gereden (met wat wind-zwieperts, o.a. in de tunneltjes van de utrechtse baan)
 
aan de vlaggen te zien is deze tegen de wind en tegen de zijstandaard ingevallen,
vroeger hadden de suzuki's een automatisch inklappende standaard, nu nog?
dan kan het wel, anders is ie geholpen door een vandaal.
de fiets ernaast ligt ook dezelfde kant op. Die een stuk verderop weer de andere kant op..

de wind draaide nogal, zeker met die windstoten. Die kwamen echt uit alle richtingen :X
 
je bent ook een ei als je je motor (zeker met harde wind) bij het ijspaleis neerzet... :X Daar waait het echt altijd.
Zelfs op een dag zonder wind, kan je rondom dat gebouw vliegeren.

Maargoed, als je buiten Den Haag woont, kan ik voorstellen dat je dit niet weet. Dure les voor de volgende keer :X
 
1. Als ie ligt beter laten liggen, anders valt ie weer om.
2. Als ik hem rechtop zou zetten, en de eigenaar komt eraan als ie weer omvalt, krijg ik de schuld.
3. Eigenaar springt in mijn nek als ik hem oppak omdat ie denkt dat ik hem zonder te vragen wil meenemen/jatten.
4. Foto in het eerdere bericht, toen zag ie er nog netjes uit (maar het is enkel de rechterkant die je op de foto ziet).
5. Als ie ligt, valt ie niet weer om.
6. Veel motorrijders weten niet eens hun motor zonder hernia op te lopen op te tillen, laat staan een willekeurige omstander.
7. Tis en blijft zonde!
 
Laatst bewerkt:
Godzeidank heeft hij valdoppen erop, mooi fietsje.

Met een beetje geluk is alleen de valdop en het stuur/spiegel beschadigd. Mijn vorige motor is ook een keer zo omgevallen en die had geen valdoppen, maar ook totaal niets op de kuip te zien, alleen stuurgewichtje en spiegeltje.

Blijft kut, natuurlijk.
 
na ik hem een keer om laten vallen op de rechterkant en de valdop ving alles op dus nee
die dingen worden niet voor niks gemaakt

ook me vorige gpz was aangereden door een fiets ( zat er zelf niet op ) me uitlaat en kuip waren nog heel door de valblokken
 
Laatst bewerkt:
Niet bij omvallen, wel bij 80 km/h gaan schuiven dan kun je ze idd beter niet hebben.
uit ervaring (ahum, 3x) kan ik toch wel spreken dat mijn bankrekening érg blij is geweest met valdoppen. Heeft me de aanschaf van een hoop dure kuipdelen bespaard :P

Kan me voorstellen dat het 'gevaarlijk' kan zijn voor je motor wanneer de valdoppen ergens achter blijven haken, maar in 90% van de gevallen zullen ze je een hoop kosten besparen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan