Het wat heb jij op de Motorbeurs gezien/gekocht topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
*O* gescoord :

1 paar Rev-it GT Corse handschoenen
1 LED achterlicht voor mijn SRAD
1 tankpad
1 hoes voor in de garage
1 helm voor het vrouwtje

-O- niet gescoord :
textiel pakkie
kleding voor de kip

Hey, wat heb je betaald voor die gt corse handschoenen, die wil ik ook gaan halen zaterdag daar. En bij welke stand?
 
@ Rob Slinkman

Ik heb ze bij de stand van Zaanstad motoren vandaan.

Ze hebben me 101 euri gekost (normaal 119) :)

Succes!
 
Laatst bewerkt:
Gescoord: niets
Gezien: Suzuki GSXR 600 in wit/zilver
Tijd binnen gespendeerd: 20 min ;)

Ik liep 's ochtends vroeg door compleet lege gangen! Heerlijk rustig en doel bereikt! :D
 
D'r staat een nieuwe MT-03 voor 5500 euro, en een nieuwe ER6N voor 6500...dus das best voordelig, verder niet echt op gelet.... :)
 
gvd, en ik kan er helaas niet bijzijn, omdat ik morgenavond rond 8 uur pas land in schiphol, en daarna de bekende carnaval heb in brabant (waar ik zelf in mee moet lopen :S )
 
Wat een idioten bij de belastingdienst, tenzij dit enkel voor deze beurs was, dan is natuurlijk super leip :+
 
De echte geluksvogels hebben gisteren hun slag geslagen...

Was niks te koop hoor, alleen de "importeurs"hal met motoren, modeshow, hapje-drankje en later op de avond bitterballen, vlammetjes e.d.

Kga zondag weer en dan ff kijken voor een schijfremslotje....
 
Morgenochtend vroeg naar de beurs en ik hoop een paar laarzen te kunnen scoren. Heeft 1 van de mensen die al is geweest, een tip voor een stand waar ik echt moet kijken???
 
Textielen broek voor 69 euro :P En berik handschoenen:

full


En laarzen...tjah elk model wat er bestaat staat er wel ongeveer :P
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe botsmuts en handschoentjes (Sp1) bij m'n nieuwe pakkie(niet op de beurs) :)
368da6d263b498115aaae34bb85795cb

e9d298b81219f64d43a81eba37466fc9


Helm was eigenlijk niet waar ik naar op zoek was, maar ik kon zo impulsief als ik ben deze niet laten liggen :P

Wel geslaagde combinatie vind ik zo *D
 
Ik heb in de motorzaak Van Meel in Made wat moois gezien. Daar ff gepast en gekeken. Het betreft een lederen jas en broek van Revit, plus een helm van Shoei de xr1000 nieuw model. Ik vertelde ze dat ik het waarschijnlijk niet bij hun ga kopen maar op de beurs. Mijn vraag was dus ook wat ze me konden bieden.
Op de beurs boden ze me hetzelfde of meer! Dus morgen ff naar de may.
Verder heb ik mijn 'oude' Dainese jas gezien voor 50 euro meer als 2 jaar geleden!
Nee wat betreft kleding vind ik het niet veel. Ben wel weer aan het twijfelen geslagen.... Buell is toch wel heel gaaf maar ja de FZ1 ook om maar niet te spreken over cb1000rr....... :W
 
Ik heb ook wat gescored...vreemd genoeg allemaal bij motoport :P
Paar difi laarzen, geen idee welk type meer, doos daar achter gelaten...van 150 voor 39 euro....(MINE!)
En verderop nog een nieuw topkoffertje aangeschaft....niet veel onder de normale prijs.
Ow, met remlicht erin....vind ik leuk :Y

Ah ja....en lid geworden van KNMV, mooie fleece trui :P (de dames achter de stand waren ook leuk, en lief genoeg om even te showen dat de maten van de trui wel erg groot uitvielen en ik toch beter de L kon nemen ipv de XL) *O*

Wat me wel opviel: weinig zaken met Garmin zumos....wilde eigenlijk even kijken of ze daar een leuk aanbod van hadden.....
 
Nieuwe botsmuts en handschoentjes (Sp1) bij m'n nieuwe pakkie(niet op de beurs) :)
[afbeelding]
[afbeelding]

Helm was eigenlijk niet waar ik naar op zoek was, maar ik kon zo impulsief als ik ben deze niet laten liggen :P

Wel geslaagde combinatie vind ik zo *D
tering wat heb jij een groot hoofd :j

zwart pak toont klein met zo'n groot wit tonende helm
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan