het water in met rijles

t13z

Die hard MF'er
18 mei 2006
832
4
haha.! wat ik gister toch voor iets grappigs hoorde :D

de rijscholen hier in zutphen willen wel eens oefenen in de haven in de mars.. daar is een groot leeg terrein waar je kan oefenen.

is er een mevrouw met een gloednieuwe kawa lesmotor de haven ingereden toen ze de controle over de motor verloor bij het maken van een bochtje :D

haha.. hilariteit! *O*

:9
 
Kawa he...t blijft een karakterfiets..Moeilijk te handelen zeiden ze tijdens mn examen. Ging zelfs met bochies maken buiten de pionnen maar die examinator vond het verder allemaal prima en ik ben nog in 1 keer geslaagd ook.
maarre..zouden ze eigenlijk verplicht moeten stellen. Proefduik met motor fiets. Hoe houd ik de uitlaat en luchtinlaat boven water en voorkom ik schade..dat soort ongein hahahahahaha
 
haha.! wat ik gister toch voor iets grappigs hoorde :D

de rijscholen hier in zutphen willen wel eens oefenen in de haven in de mars.. daar is een groot leeg terrein waar je kan oefenen.

is er een mevrouw met een gloednieuwe kawa lesmotor de haven ingereden toen ze de controle over de motor verloor bij het maken van een bochtje :D

haha.. hilariteit! *O*

:9

vind het niet echt grappig :?
 
haha.! wat ik gister toch voor iets grappigs hoorde :D

de rijscholen hier in zutphen willen wel eens oefenen in de haven in de mars.. daar is een groot leeg terrein waar je kan oefenen.

is er een mevrouw met een gloednieuwe kawa lesmotor de haven ingereden toen ze de controle over de motor verloor bij het maken van een bochtje :D

haha.. hilariteit! *O*

:9

wat een lol :N . vallen met het lessen kan gebeuren, maar dit is toch wel een aparte (lees gevaarlijke) plek. ze zal maar niet kunnen zwemmen :?
 
Lekker voor die rijschool, niet echt slim van ze om daar te oefenen.
 
:) Leuk als je t later op verjaardagen kunt navertellen :)

voskamp rijschool?

mja.. voskamp..

en voorzover ik het weet is alleen de motor er niet goed vanaf gekomen .. natuurlijk erg lullig voor de berijdster, maar volgens mij moet de instructeur toch wel goed gelachen hebben :o

i know i would :+
 
Kawa he...t blijft een karakterfiets..Moeilijk te handelen zeiden ze tijdens mn examen. Ging zelfs met bochies maken buiten de pionnen maar die examinator vond het verder allemaal prima en ik ben nog in 1 keer geslaagd ook.

Volgens mij ligt dat toch echt aan jou en niet aan 'de karakterfiets' _O-
Ik denk niet dat die Kawa zomaar door vele rijscholen als lesfiets gebruikt wordt |(
 
vraag me af hoe dat zwemt met een nat pak en helm op :W

volgens mij heel moeilijk -O-

maar begrijp me goed allemaal.. voor de leerling vind ik het niet leuk.. dit is dan ook geen leedvermaak.. maar stel je voor dat je daar staat als instructeur en iemand bij een bochtje opeens het water in ziet racen :+

sorry hoor.. maar ik zou er wel smakelijk om kunnen lachen..
 
Ik heb het ook al eens gehoord, in de buurt van de Maarseveense plassen ... iemand die van schrik rechtdoor de plomp in reed, in plaats van rechtsaf de bocht in.

Vind je volgens mij niet echt leuk als instructeur terwijl je niet kunt ingrijpen.
 
Het is alleen grappig als de dame in kwestie er achteraf ook nog om kan lachen.... probeer maar eens goed te zwemmen met een volledig pak en helm aan/op....
 
Mag ik nu ook lachen om alle motorrijders die op hun bek gaan als ze hun motor niet aankunnen?

B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan