Het Waterloo van Griekenland

Weet niet of er dit jaar een vervolg komt, ben namelijk druk bezig om samen met mijn vriendin een huis te kopen. Willen in september gaan trouwen, dus hebben de tijd en het geld hard nodig voor andere zaken *D
Ga over een paar weken wel een mid week naar Denemarken op de motor :+
 
Dat ik deze helemaal heb gemist :z

Ik denk: Hans en Griekenland, mooi! Hans is al vaker een goede voorrijder gebleken ;) en aangezien wij straks ook die kant op gaan....
In één ruk het wederom mooi geschreven verslag op m'n telefoontje uitgelezen en meteen wat leuke tips opgedaan voor onze trip. Maar nu snap ik het "Waterloo" in de titel '( Erg jammer dat een leuke vakantie op zo'n manier moet eindigen. Gelukkig lees ik dat het herstel redelijk voorspoedig verloopt en dat er zelfs al een nieuwe toerbuffel is aangeschaft *O* Daar kun je straks na september prima met z'n tweetjes op de wereld rond ;) ;) opdat wij niet al te lang verstoken blijven van jouw prachtige verslagen.
 
Topverhaal,wat maken de mensen hier toch mooie avontuurlijke reizen.
Snap nu ook pas Waterloo,zonde,maar gelukkig ben je er zelf redelijk goed vanaf gekomen.
 
OUD TOPIC HALLO !!! OMA IS WAKKER GEMEPT !!! ;)


Was deze favoriet alweer vergeten doordat er niet in gereageerd was.
Gefeliciteerd met de aanschaf van de opvolger, de Transalp.
Op naar nieuwe avonturen :)
*:) *:) *:)
 
Laatst bewerkt:
Deze dagen je verslag gelezen, en met plezier! Je heb een mooi avontuur meegemaakt en je heb het ook leuk opgeschreven! Ik heb er nog geen 1 keer over gedacht om die richting op te gaan maar hij staat nu zeker op mijn lijstje! Jammer van het vervelende einde. Ondertussen een hele tijd verder, weer helemaal hersteld?

Bedankt!
 
Ik kan fysiek alles er weer mee doen, maar als ik een paar dagen veel gelopen heb dan voel ik wel dat het niet meer 100% is.

Een beetje dubbel dus, het gaat wel goed maar het is nooit weg gegaan. Enig idee of het ooit nog helemaal weg gaat? Heb je nog mooie reizen gemaakt?
 
Reizen gemaakt niet meer. Ben na het Griekenland gebeuren bij een andere werkgever begonnen, minder flexibel in de vrije dagen, en heb ook privé aan de weg getimmerd, dus geen tijd meer voor gehad :9
 
Reizen gemaakt niet meer. Ben na het Griekenland gebeuren bij een andere werkgever begonnen, minder flexibel in de vrije dagen, en heb ook privé aan de weg getimmerd, dus geen tijd meer voor gehad :9

Andere leuke uitdagingen waarschijnlijk! Hopelijk komt het nog een keer!
 
Terug
Bovenaan Onderaan