Het weer bij jou?

Status
Niet open voor verdere reacties.

The Mailman

MF veteraan
Voor de vroege vogels: wat voor weer is het op dit moment bij jou? Hier in Vlaardingen zijn de straten nat, de lucht grijs en het miezert een beetje. En ik moet over een uurtje voor de lol op mijn motor gaan zitten B|

Graag een update!
 
Beetje bewolkt, zonnetje wil er wel door heen breken geloof ik .. maar dat we een paar buitjes zullen krijgen is wel te merken ;)

Op zich prima weer om te rijden dus :)
 
Het heeft vannacht geregend, maar het is nu droog. Boven is de licht lichtgrijs. Er is beter weer voorspeld, zelfs voor vandaag!
 
Ze voorspellen zo veel... Maar die lullo's van het KNMI zijn niet degenen die vervolgens zeiknat over de weg glibberen |( De weersvoorspelling voor de komende dagen wordt steeds slechter.

Ik kom wel hoor Fred, of er moet hier iemand komen vertellen dat het echt pokkenweer is.
 
Almere hier is het ook bewolkt :( maar ja
het zou redelijk weer worden :)
dus daar gaan we maar van uit dan :P
 
270 bezoekers online en 3 reacties :? Zit de rest te slapen achter zijn computer :+

Het is hier inmiddels ook een ietsiepietsie beter geworden. Ik ga zo maar eens mijn hardplastic regenkapje opzetten en de buurt wakker maken O-)
 
Ze voorspellen zo veel... Maar die lullo's van het KNMI zijn niet degenen die vervolgens zeiknat over de weg glibberen |( De weersvoorspelling voor de komende dagen wordt steeds slechter.

Ik kom wel hoor Fred, of er moet hier iemand komen vertellen dat het echt pokkenweer is.


Ach, het wordt een beetje minder .. daarna zal het wel weer beter worden ;)

Na regen komt zonne schijn !! *D
 
Het is hier, Amsterdam, wit/lichtgrijs bewolkt. De straten zijn nat, hopelijk heeft weeronline.nl gelijk en wordt het vanmiddag wat beter...

p.s. dit topic hoort niet bij vragen en opmerkingen, want hier horen alleen vragen over het forum...ben benieuwd welk modje het eerste wakker is ;)
 
Beetje grijzig, maar droog op het moment. Straks lekker een stukje rijden, enne ... we zijn toch niet van suiker hier? ;)
 
Hier in Zeeland is het zonnig, en ik hoop dat dat zo blijft!

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan