Het weer bij jou?

Status
Niet open voor verdere reacties.
hmm lig nog in bed maar zie uit het raam dat het bewolkt maar wel droog is... ik zie zelfs stukken blauw...

voor de duidelijkheid... dit is in valkenswaard :9
 
In Sittard nog redelijk licht maar wel steeds meer laag overkomende half-dikke grijzige wolken, doorschuivend van west naar oost.

Vannacht terugkerend in mijn diesel-brommobiel uit "mijn" muzikanten-tref-café Classic op de Cauberg in Valkenburg a/d Geul (alleen vrijdagavond, zaterdagavond en zondagmiddag open), af en toe een paar regen-spetters gezien en sommige wegen half-nat, voelbare glibber-dreiging maar daar was ik al allergisch voor want ook mijn bromscooters hadden (te) kleine wielen.

Kort voor thuiskomst zag ik in mijn spiegels lichtsignalen en rode tekst: "politie". Agenten wilden alleen maar mijn verzekeringsbewijs zien en ik hoefde zelfs geen alcohol-teller te blazen. Was uiteraard in orde maar er is mij daarnaar nooit eerder gevraagd, wel enige malen pijpje-blazen maar ik drink geen alcohol binnen rijdbare uren.
Achteraf denk ik dat ergens een brommobiel vermist was gerapporteerd misschien.
 
Zo, terug van weggeweest :) Weer onderweg was goed,Betuwe, Tiel, Rhenen, Wageningen Ede Austerlitz etc. Net alles wel aan het dichttrekken. Nu zelfs miezerig weer. Was wel fris in het leer, van de week toch maar weer textielpak aan :)
 
Zo, terug van weggeweest :) Weer onderweg was goed,Betuwe, Tiel, Rhenen, Wageningen Ede Austerlitz etc. Net alles wel aan het dichttrekken. Nu zelfs miezerig weer. Was wel fris in het leer, van de week toch maar weer textielpak aan :)
Dat dichttrekken is nu overgegaan in regenen, althans in Nijmegen :( :( :( :
 
Zo, hele dag op pad geweest en geen spijt. Wat gemiezer, één buitje en verder heerlijk gereden :]



p.s. dit topic hoort niet bij vragen en opmerkingen, want hier horen alleen vragen over het forum...ben benieuwd welk modje het eerste wakker is ;)
Eén modje kon er iig niks aan doen, want die zat met mijn en nog een cluppie MF-ers op de motor :)

België, aan de kust, clear blue sky en alles poederdroog, jaloers??
Op een Belg!? Never!

:+


ehm... juist, die lullo's van het KNMI wonen allemaal op hun werk en maken nooit gebruik van de wegen B|
t Zullen wel allemaal koekblikkers zijn. En in een koekblik word je niet nat

Zo, terug van weggeweest :) Weer onderweg was goed,Betuwe, Tiel, Rhenen, Wageningen Ede Austerlitz etc. Net alles wel aan het dichttrekken. Nu zelfs miezerig weer. Was wel fris in het leer, van de week toch maar weer textielpak aan :)
Jij hebt rond dezelfde tijd in dezelfde regio rondgecrosst als wij met een hele groep. En wij hadden het laatste stukkie miezerregen…


Ook dank voor de websitetips, maar ik vind die live waarnemingen toch ook wel handig. Kunnen we vaker doen als het twijfelweer is.
 
[...]
Jij hebt rond dezelfde tijd in dezelfde regio rondgecrosst als wij met een hele groep. En wij hadden het laatste stukkie miezerregen…


Ook dank voor de websitetips, maar ik vind die live waarnemingen toch ook wel handig. Kunnen we vaker doen als het twijfelweer is.
[/quote]

Ook last gehad van de wind op de dijken? :X

Jammer dak jullie nie gezien heb. Wie weet een volgende keer.....
 
Jij hebt rond dezelfde tijd in dezelfde regio rondgecrosst als wij met een hele groep. En wij hadden het laatste stukkie miezerregen…


Ook dank voor de websitetips, maar ik vind die live waarnemingen toch ook wel handig. Kunnen we vaker doen als het twijfelweer is.

Ook last gehad van de wind op de dijken? :X

Jammer dak jullie nie gezien heb. Wie weet een volgende keer.....
[/quote]
Ach, last, wat is last :+ Was een beetje moeilijk rijden ja.

t Was een georganiseerde rit vanuit Houten. Het topic heeft wekenlang hoog in de lijst gestaan. Volgende keer aanmelden en meedoen :]
 
Gdvd, hier regent het.
Vandaag normaal een ritje Ardennen - Eifel gepland.
We gaan het nu toch maar wat dichter bij huis houden ...
 
Nou gaat wel....

full
 
ZXR400 Wendy:
Hier in Rotterdam is het aardig bewolkt enne.. het regent *zucht*
Vrijdag zeiden ze nog op de radio dat het (jawel!) tot 20! graden kon oplopen
vandaag... (op 538)
Heb er echt naar uitgekeken :] (heb m'n motor nog maar een paar weken) :9~
Maarre.. misschien komt het nog :? (het is nog vroeg!) :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan