Het weer in de Dolo's

Ik wens je succes. De Italianen zijn de hele maand augustus vrij. In een file achter bussen, campers en sleurhutten de passen rijden is wel "genieten" van de omgeving maar niet van het rijden waar je toch voor komt.

ben er eerder geweest rond die tijd, en toen viel het best mee.
maar er gaan wel meer van dat soort spookverhalen rond.

daarnaast, beetje inhalen op een pas geeft er weer een extra dimensie aan :]
 
Laatst bewerkt:
Wij gaan a.s vrijdag [23e] er heen - ziet er naar uit dat het weer weer prachtig wordt. Eind sep, begin okt is vrij vaak mooi stabiel nazomer weer.
Alleen idd rekening houden met koele nachten.

Sneeuw ben ik niet bang voor. Ondanks de mooie voorspellingen houd ik een slag om de arm;
Regenoverkleding bij me [incl over [hand] schoenen];
Meerdere lagen [thermo] kleding;
Extra handschoenen en binnen handschoenen, etc, etc;

Ik heb de tocht van te voren uit gepuzzeld, loopt het anders is ook geen drama, want ik heb een netbook [met Mapsource] bij me, dus kan ter plaatse altijd de boel omgooien, maar in principe gaan we zo veel mogelijk colletjes rijden.

Rob
 
Wij gaan a.s vrijdag [23e] er heen - ziet er naar uit dat het weer weer prachtig wordt. Eind sep, begin okt is vrij vaak mooi stabiel nazomer weer.
Alleen idd rekening houden met koele nachten.

Het weer in de bergen kan snel omslaan en in oktober gaan de eerste passen al dicht voor het seizoen. Ik meen dat de hoge passen medio oktober voor het seizoen op slot gaan.
Het heeft afgelopen weekend gesneeuwd in de Dolo's, de hoge jongens (Stelvio, Gavia, passo Rombo etc) zijn allemaal dicht. Diverse andere passen zijn wel open maar liggen vol sneeuw. Dus ik hoop voor jou dat het weer opklaart, anders zit er niks anders op dan de lagere pasjes te nemen.
 
Ik ben samen met daanrsv zaterdag terug gekomen na een week dolomieten *O*

Super gereden en super mooi weer op de pordoi rond de 18 graden en in bolzano 30 graden *O* *O*

Kreeg ik net een Facebook bericht van een meid die in arabba in een kroeg werkt dat het er vandaag een dik pak sneeuw is gevallen -O-

Wat kan het weer daar toch raar doen zeg B|
 
Die meid in Arabba, was zeker in Peters bar?
Die blonde?
Ben net een weekje terug, was weer geweldig. :]
 
Laatst bewerkt:
We gaan wat off-topic hier? ;)

Schreeuwt sowieso om een eigen topic: "in welke kroeg/hotel in de Dolo's werken knappe vrouwen". In Molveno paar weken geleden ook diverse fraaie dames gezien. :9~
Dus wie opent een nieuw topic? ;)
 
Als je die donkere met het lange haar bedoelt? Geweldig lichaam, maar die kop.... :/
Je zou nu die meiden moeten horen: "Ja, dat waren aardige jongens die hollanders, maar volgens mij waren het homo's!" _O-
"En die koppen! En die lichamen!" _O- :W
 
We gaan wat off-topic hier? ;)

Schreeuwt sowieso om een eigen topic: "in welke kroeg/hotel in de Dolo's werken knappe vrouwen". In Molveno paar weken geleden ook diverse fraaie dames gezien. :9~
Dus wie opent een nieuw topic? ;)

Het Grote Testosteron Topic , wel met polletje dan hoor :$ :$
 
Terug
Bovenaan Onderaan