het welk merk rugprotector draag jij topic (poll)

welke rugprotector heb jij?

  • dainese

    Stemmen: 27 45,0%
  • mqp

    Stemmen: 2 3,3%
  • spidi

    Stemmen: 11 18,3%
  • alpinestars

    Stemmen: 4 6,7%
  • knox

    Stemmen: 5 8,3%
  • clover

    Stemmen: 8 13,3%
  • spyke

    Stemmen: 3 5,0%
  • ixs

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    60

eugene

MF veteraan
11 feb 2003
3.630
0
kortrijk, belgium
jah sorry nog een topic over rugprotector, maar dit topic eerder om te zien welke rugprotectors het meest verkocht worden, en welke dus meest gedragen worden
ik ken verre van alle merken, ik pas dus wel aan naargelang ik nieuwe merken zie :)
 
gestemd voor spidi, die zat al in mijn jas. Euhm, h2out roadway voor vrouwen. Erg fijne jas en de protectie voelt goed aan....
 
Dainese. Ik heb een Dainese pak (zo'n "jappenbak-pak" van toen ik nog een ZZR had), maar daar zit geen rugbescherming in, en ik heb nog een losse Dainese protector voor onder m'n leren jas. Inclusief nierbeschermer en schouder- en elleboogbeschermers.
 
Dainese. Ik heb een Dainese pak (zo'n "jappenbak-pak" van toen ik nog een ZZR had),


eeeehm Dainese is een Italiaans merk en in Italie zie je ze meestal bij Ducati-rijders...hoezo jappenbak-pak.. :?

maare op een Jap doet ie het ook hoor :+
...Dainese dus
 
Laatst bewerkt:
eeeehm Dainese is een Italiaans merk en in Italie zie je ze meestal bij Ducati-rijders...hoezo jappenbak-pak.. :?

maare op een Jap doet ie het ook hoor :+
...Dainese dus

Hehehe, nee ik bedoel MODELLETJE "jappenbak-pak" :P Zo'n flitsend uitziend ding die vooral gedragen wordt door mensen die op Tupperware bakken rijden. ;) Ja okee, kun je natuurlijk ook mee op een Duuk zitten ja. :)
 
heb net een dainese gekocht
zit super dacht ik zo
hebben mensen onder jullie problemen gehad met een rugbeschermer tijdens het rijden?
 
Wat is precies een rug protector?
Ik heb een jas van MQP, zit wel een klein ding in de rug maar dat zal niet bedoeld worden.
Explain please

Elly
 
Hiero een alpinestars techseries

techseries.jpg
 
Ik heb er eentje van Polo (Duitsland), die kwam daar ook 'ser gut' uit de test en dat voor slechts € 50,- En ik ben er dik tevreden mee.
 
Hiero een Dainese eigenaar, ik gebruik heb niet alleen voor het motor rijden maar ook voor Off-piste snowboarden.
 
Ook een dainese, ik gebruikt hem inderdaad ook met snowboarden. Alleen in zoetermeer en den Haag. Kan totaal niet snowboarden, dus ik lig meer op me rug dan dat ik op me board sta. Dus die protector komt goed van pas.

Echt lachen trouwens met een heel groepje die het niet kunnen boarden, iedereen in een winterjasje en een regenbroek. Na afloop iedereen blauwe plekken, en ik had nergens last van.
 
Wat kosten die dingen ongeveer en hoe gevoelig zijn ze??

BLUE

je moet al een goede vinden voor 100 euro, en het is zeker aan te raden
je weet nooit hoe je op de grond terecht komt als je valt, en een letsel aan je rug is een van de ergste dingen die je kan meemaken dacht ik zo
 
Terug
Bovenaan Onderaan