Het Westlandse SM meeting point (en omstreken)

Het is KMS(was de naam kwijt :Z ). Ik heb om een uurtje of tien afgesproken. Laat ook gelijk een stalen remleiding monteren. Zie je dan misschien wel.
 
Is goed. Ik kan helaas niet eerder ergens afspreken en er dan heen rijden want ik moet mijn vervoer terug nog regelen.
 
Moah, k ben 14 en woon in Maasdijk in t'Wesland dus...

Heb geen SM maar das logisch :P zou wel wille *D


Maar kom ook effe gezellig langs Maasdijk ;) Of in Hoek van Holland lekker stunten op t parkeerterrein, dan zal ik er ook wel wezen 8-)
 
Kan er helaas niet op wachten. Hij is er wel een tijdje mee bezig. Ik blijf wel wachten op de eerste run. Wil weten wat ie aan vermogen heeft. Heb ik ook iets om mee te vergelijken later.
 
Nelizz komt uit Hoek van Holland en studeerd in Delft. Ik wil echt wel op de hoogte blijven van eventuele meetings hier in de buurt, lijkt me echt vet.
 
Rijswijk,XT600 met 17inch wielen zwart/rood.
Doopnaam "City Troll" het is geen SM maar een
lichte smalle motor voor in de stad met een SM look.
Handig ding,.... :]

8-)
 
ben toch nog even bij kms geweest evil cartman.
jullie waren al weg maar was toch wel leuk.
laat daar zeker binnekort een mikuni plaatsen.was 10 euro duurder als hell.de en daar ga ik niet voor naar duitsland.
kan die ook gelijk daar op de bank,ben benieuwt naar het verschil.
ben nu even 2weken weg naar spanje.spreek jullie dan wel weer
 
Nu, dit lijkt me wel duidelijk.

Wie komen er hier uit de buurt?????


Iig Ikke *D

Dat is dus:

Gizzmo ............... KTM 520 .............. De Lier (hiervoor een 620)
King Okkie ........... Honda XR650 ......... De Lier
De Meester .......... Honda XR600 ........ De Lier (broer van King Okkie)
WR450F .............. Yamaha WR450F ..... De Lier
ikwilSM.................Husky 610...............Delft
Evil Cartman..........Honda XR650..........Zoetermeer
Nelizz...................XT600-XR500..........Hoek van Holland
Henkes................XT600..................Rijswijk

Poennie.......wilt wel maar moet nog een paar jaartjes wachten ;)

He Gizzmo,
Ik wil hier in de buurt ook nog wel eens met mijn ouwe hok (XR 600R uit 1994) rondploffen.
Groet van Powerfred, ik zag je eergisteren samen nog met Evil Cartman bij KMS Motoren in Poeldijk :)
 
Ikke meld mij hier dan ook maar even.

loop al even mee opt forum maar had tot op heden een "gewone" motor

omdat ik daar te weinig lol op had heb ik em ingeruild voor een ktm 660 smc en die krijg ik als alles goed gaat aanstaande zaterdag

BTW ik woon in bergschenhoek ( vlak bij zoetermeer en rotterdam )

groeten joker
 
Greetz to Powerfred ;)


Ikke meld mij hier dan ook maar even.

loop al even mee opt forum maar had tot op heden een "gewone" motor

omdat ik daar te weinig lol op had heb ik em ingeruild voor een ktm 660 smc en die krijg ik als alles goed gaat aanstaande zaterdag

BTW ik woon in bergschenhoek ( vlak bij zoetermeer en rotterdam )

groeten joker


Das mooi spul man, dus nog 1 weekje wachten.
Waar heb je hem gekocht??
 
Greetz to Powerfred ;)Das mooi spul man, dus nog 1 weekje wachten.
Waar heb je hem gekocht??
jaha kan niet wachten hoor 1 heeele laaaange week wachten nog hahaha

ik heb em bij safe zoetermeer( die halen em bij brouwer vandaan!) gekocht die zijn welliswaar geen dealer maar ik wilde em absoluut niet bij motoport rotterdam halen daar gaven ze trouwens net als bij van meel motoren in made ook geen reet voor mijn eigen motor terug !! en bij safe kon ik een goeie deal doen.


voor onderhoud en garantie ga ik naar motocross aad in bleiswijk die is ktm dealer alleen dan weer niet de wegmotoren maar hij heeft van ktm nederland goedkeuring om mijn fiets in onderhoud/garantie te nemen

tis wel een heel verhaal geworden zie ik maar ja ben er vol van zumme maar zegge.


groeten joker
 
full
........... 8-)

 
Laatst bewerkt:
Hum, mooi opgelost.
Zekers dat die bij Aad in onderhoud gaat, zou ik wel het meeste vertrouwen in hebben.
Aan de hand van je reactie ga ik ervanuit dat je aad kent ???

Voor mij is het makkelijk omdat het dichtbij is en dan ben ik er tevens is er afgelopen maand iemand gaan werken waar ik alle vertrouwen in heb.

groeten joker
 
Ik kom daar ook pas sinds ik KTM rij, nu zo anderhalve jaar, maar zijn zover ik weet toffe gasten, helpen je ook als je in nood zit.
Gewoon No nonsense, wel effe anders dan Meurs, die sporen niet helemaal in mijn ogen.
Onderhoud van KTM bij Safe of Motoport is niet alles, die gasten verkopen pas sinds 1 jaar of zo, en missen gewoon een hoop Know How.

Ook mindere dingen gehoord over Motoport en KTM onderhoud.

En Aad is natuurlijk al heel lang KTM dealer, en maakt natuurlijk niks uit of het een cross of wegmotor is, blokken zijn toch hetzelfde.
 
He Gizzmo ik had je niet gezien, was je ook op de motor dan?.
Denk dat ik zondag weer ga rijden, als jij of nog andere ook zin hebben hoor ik het wel.

Heb ook die originele bouwlamp er weer op gezet met een nieuwe (blauwachtige) H4 lamp erin. Dit geeft echt veel beter licht, het is nu helder wit i.p.v. geelachtig. Rijd de laatste tijd vaker in het donker.

Groeten van het blauwe gevaarte.
 
Laatst bewerkt:
evil cartman:Kan er helaas niet op wachten. Hij is er wel een tijdje mee bezig. Ik blijf wel wachten op de eerste run. Wil weten wat ie aan vermogen heeft. Heb ik ook iets om mee te vergelijken later.

zo ik ben weer in het land :en hoe zit het met de vermogensuitdraai?
 
Terug
Bovenaan Onderaan