Het Westlandse SM meeting point (en omstreken)

Gizzmo

MF veteraan
8 jun 2001
9.794
478
Nu, dit lijkt me wel duidelijk.

Wie komen er hier uit de buurt?????


Iig Ikke *D

Dat is dus:

Gizzmo ............... KTM 520 .............. De Lier (hiervoor een 620) ...........Verkocht
Joey....................KTM 520................Vlaardingen................ verkocht
Tonie...................KTM 520................Vlaardingen............... gestolen
King Okkie ........... Honda XR650 ......... De Lier................ verkocht en verhuisd
De Meester .......... Honda XR600 ........ De Lier .............. (broer van King Okkie)
WR450F .............. Yamaha WR450F ..... De Lier........... nog steeds
ikwilSM.................Husky 610...............Delft
Evil Cartman..........Honda XR650..........Zoetermeer
Nelizz...................XT600-XR500..........Hoek van Holland
Henkes..................XT600...................Rijswijk
Powerfred.............XT600R.................Zoetermeer??
Joker....................KTM 660SMC..............Bergschenhoek
Rinus Tussengas.......Yam XT660X.................Zoetermeer
SupermotoC............KTM EXC 300 2-takt.........Wateringen
Mobydick..............Honda CR500................Den Haag
Didiot...............Kawa KLX 650 C 21"..............Monster
The Saint...............KTM 620.....................Bleiswijk ............... verkocht
Husqy_keess.............Husqvarna sm 570R................Zoetermeer..........nieuw
Poennie.......wilt wel maar moet nog een paar jaartjes wachten ;)
 
Laatst bewerkt:
Beetje uit de buurt Alkmaar/Den Helder.
Westland de "Glazen stad" ligt rondom Hoek van Holland, totaan Monster en Maasland.
 
Beetje uit de buurt Alkmaar/Den Helder.
Westland de "Glazen stad" ligt rondom Hoek van Holland, totaan Monster en Maasland.


yep, of misschien duidelijker voor mensen verderweg, het gebied zo'n beetje tussen Den Haag en Rotterdam, tussen de kust en de snelweg A13
 
zou ook wel willen komen om maar met de sm naar het land van de groenvoeders te stampen...uuuuuuhhhhhhhh nee( of alles binnendoor maar dan ben je wel een hele dag zoet :]
 
me ketting is geklonken en me motor staat weer stand-by.
ik ben vanmidddag om 1600 op de wb, ik zie wel wie er ook zin heeft
 
maar moet het natuurlijk niet gaan plenzen net op het moment dat ik me volledige bepakking aan heb en me motor net naar buiten rij :(
maar ja ,wie verwacht er dan ook 13 graden en al weken regen midden in augustus?
ik denk dat ik hem maar meeneem op vakantie
 
Ja ik was ook van plan om te gaan rijden daar, aangezien het nu met bakken uit de lucht komt lijkt me het niet echt verstandig. Volgende keer maar weer dan.
 
Is het niet in De Lier, dan is het wel weer in de Maasdijk. Lijkt wel of ze er niks van leren. Huidige oplossingen werken ook niet echt. Wordt tijd dat ze eens serieus na gaan denken daarzo. Was vorige keer ook bijna de lul.
 
Tsja, gelukkig woon ik hogerop in De Lier, dus ik krijg er pas last van als heel Zuid-Holland onder water komt te staan.
Aan de andere kant hoor je het steeds weer, die wateroverlast, maar ik merk of zie er niets van.
Het zijn steeds weer een paar straten die de pech hebben lager te liggen.
Maar waarom ze het niet opgelost krijgen????????

Maar iig stond me motor klaar in de tui om 4 urr, visitie stod klaar om een schop onder hun hol te krijgen, maar toen mochten ze blijven, klote regen.

Volgende keer spreken we s'middags af hoor
 
dan zal je zien dat het smiddags regent.is echt geen peil op te trekken.
ik kijk morgen om 5 uur nog even hoe het is en anders ga ik donderdagmiddag.
ik ga hoe dan ook nog 1 keer over de wb heen voor me vakantie ook al moet ik me zuidwester aan.
wel mooi iig dat jullie ook klaar stonden (voor niets wel maar het gaat om het idee)
 
dan zal je zien dat het smiddags regent.is echt geen peil op te trekken.
ik kijk morgen om 5 uur nog even hoe het is en anders ga ik donderdagmiddag.
ik ga hoe dan ook nog 1 keer over de wb heen voor me vakantie ook al moet ik me zuidwester aan.
wel mooi iig dat jullie ook klaar stonden (voor niets wel maar het gaat om het idee)

morgen gaat me niet lukken, rest van de wek waarschijnlijk wel.

Me motortje staan nog steeds in de tuin :X
 
VET, ik doe volgende keer ook mee!
k kom uit Delft. Heb vanmiddag een 610 blok (met oliepomp whoehoe) eronder gezet en heb um al ff aan de praat gekregen :} , Dus ik denk dat ik komende week alweer kan rijden

Laat maar horen!
 
Ik heb een Honda xr 650 sm en kom uit zoetermeer. Waar is die wb(wielerbaan?)?
Lijkt me wel wat om daar wat rondjes te rijden. Ik kan nog een hoop leren denk ik.
 
ik ook ,daarom rije we daar.
ga de lokatie liever niet op het forum zetten want anders is het snel over .is nu al verboden voor 2wielers gemaakt en ze zijn al bezig met hekken.
maar voor een xr650 maak ik graag een uitzondering natuurlijk.
meel me maar even
 
Goed dat je net je adres heb doorgegeven. Was al een tijdje aan het zoeken. Wat die carb betreft; donderdag een afspraak met een testbank in poeldijk. Soms loopt ie goed maar op andere momenten voor geen meter. Het wordt me anders ook te duur. Ga jij hem nog wel bestellen?
 
Goed dat je net je adres heb doorgegeven. Was al een tijdje aan het zoeken. Wat die carb betreft; donderdag een afspraak met een testbank in poeldijk. Soms loopt ie goed maar op andere momenten voor geen meter. Het wordt me anders ook te duur. Ga jij hem nog wel bestellen?
Is dat die nieuwe motorzaak achter Olsthoorn? Heb pas gehoord dat er een zat maar ben er nog niet niet geweest! Kom zelf uit Poeldijk.
 
Laatst bewerkt:
Hij zit er nu een maand of twee volgens mij. Daarvoor zat ie in Scheveningen. Heeft een dynojet staan en vind het leuk om aan eenpitters te werken. Dus hij mag zich uitleven op die van mij. Ben benieuwd wat het vermogen is.
 
zeker kms dan?ben benieuwt naar het resultaat .je moet toch wel 51 pk kunnen halen.ik ga zeker een mikuni bestellen maar ook ik moet nog wel even sparen.wist niet dat er ook een dyno in poeldijk zat.was van plan om het door ritzen te laten doen (in weert).die kan de mikuni leveren ,hebben het eerder gedaan en kunnen hem ook afstellen.maar als kms dat ook kan....
ben jaren geleden toen ik nog een nx650 sm had er een keer geweest en ze weten er zeken veel van
 
Terug
Bovenaan Onderaan