Bijna weer thuis? Flink rondje gereden als ik alle foto’s van je zie. Doe je dat alleen?
Je kan aan het koffer zien of mijn vrouw mee is, rood koffer = vrouw mee. We zijn samen voor de 2e keer dit jaar naar Spanje gereden. Dat doen we helemaal binnendoor over de kleinste wegen. Dit keer heb ik de route via kurviger.de uitgestippeld. Ik laat me wat betreft de route volledig verrassen. De terugreis hebben we mede door het slechte weer versneld gedaan. In totaal 5330km gereden.
 
Mooie reis joh! Ik wordt dan altijd een beetje jaloers.... ik heb 20 jaar geleden voor het laatst zo’n soort rondreis kunnen / mogen maken. Duitsland, Oostenrijk, Italië, Frankrijk, Spaanse Pyreneeën en door Frankrijk en België weer naar huis. Een reis waar ik nu nog steeds met veel plezier op terugkijk. 3 weken en iets van 8000 km. Door allerlei oorzaken komt het er niet meer van zoiets weer te doen.
Het is wel leuk om van anderen dat soort verhalen, met of zonder foto’s, te lezen. Dat brengt het gevoel altijd weer terug.
 
Ik kwam gisteren dit topic tegen en vandaag speciaal gestopt om een foto te maken :)
IMG_20190928_104152.jpg
 
Mag m'n helm dan opblijven, ik heb nachtdiensten vrijdag-zaterdag-zondag:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan