T was zoeken, maar ik heb toch nog wat wolkjes gevonden.

20191016_090700.jpg
 
Hier in Antwerpen de hele middag door de regen rijden met grijze lucht dus geen mooie weerfoto's meer vandaag... Is het al winter? :N

Zoals op 22 januari dit jaar *O*

Ik weet dat de herfst welkom was voor de uitgedroogde natuur en er heel wat regen moest vallen, maar ik begin het nu toch zoetjesaan wat beu te worden eerlijk gezegd *D

 
Hier in Antwerpen de hele middag door de regen rijden met grijze lucht dus geen mooie weerfoto's meer vandaag... Is het al winter? :N

Zoals op 22 januari dit jaar *O*

Ik weet dat de herfst welkom was voor de uitgedroogde natuur en er heel wat regen moest vallen, maar ik begin het nu toch zoetjesaan wat beu te worden eerlijk gezegd *D

Ik ben deze morgen droog op het werk geraakt, om naar huis te rijden wordt dat wel heel anders ... :X
Maar idd, de natuur vaart er wel bij :t

Ik vertrek hier om 18:45u, en dan ziet het er momenteel zo uit:
20191016_160401.jpg

Gelukkig heb ik op dagen als deze steeds mijn regen overall mee :t
 
Hier in Antwerpen de hele middag door de regen rijden met grijze lucht dus geen mooie weerfoto's meer vandaag... Is het al winter? :N

Zoals op 22 januari dit jaar *O*

Ik weet dat de herfst welkom was voor de uitgedroogde natuur en er heel wat regen moest vallen, maar ik begin het nu toch zoetjesaan wat beu te worden eerlijk gezegd *D

3 en een 1/2 Rfvc is zeldzaam in Nederland.
 
Terug
Bovenaan Onderaan