O.k nou ,gek doen 👍
20200201_110527.jpg
 
Hoi Jan.
Nou....ik vraag jou dat omdat ik niet van de politie ben hoor. Ha ha ha
Maar eigenlijk ben ik benieuwd naar jouw rijstijl en mede omdat er ook in de omgeving waar jij vaak rondrijdt de nodige snelheidscontroles worden gehouden vroeg ik me af of jij er geen last van had om zo af en toe indien jij een ferme rijstijl er op na houdt geen prenten op de mat te krijgen.
Dus ik was gewoon even nieuwsgierig.
Zelf rij ik op een A2 fietsje rond en betrap mezelf er wel eens op dat ik ondanks mijn 47pk toch de snelheidsmeter in de gaten moet houden.
Vandaar mijn nieuwsgierige vraag aan jou.
 
Hoi Jan.
Nou....ik vraag jou dat omdat ik niet van de politie ben hoor. Ha ha ha
Maar eigenlijk ben ik benieuwd naar jouw rijstijl en mede omdat er ook in de omgeving waar jij vaak rondrijdt de nodige snelheidscontroles worden gehouden vroeg ik me af of jij er geen last van had om zo af en toe indien jij een ferme rijstijl er op na houdt geen prenten op de mat te krijgen.
Dus ik was gewoon even nieuwsgierig.
Zelf rij ik op een A2 fietsje rond en betrap mezelf er wel eens op dat ik ondanks mijn 47pk toch de snelheidsmeter in de gaten moet houden.
Vandaar mijn nieuwsgierige vraag aan jou.
Hahaha , nou o.k ik heb een redelijk gekruide rijstijl met de ZRX, en met de Funduro rijd ik vrij normaal, wat ik wel doe is smorgens vroeg gaan rijden en opletten waar ik er ff lekker op t gas kan gaan, tot op heden weinig problemen. Laatste x was met de Funduro, reed dik 80 waar ik 60 mocht ,kreeg een vriendelijke waarschuwing van de motoragent👍.
Over t algemeen weinig last van onze vrienden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Aha en helemaal duidelijk Jan.
Dank voor jouw reactie.
Dan ben jij vast en zekers ook al wel meerdere keren op de Posbank geweest.
Fantastisch rijden daaro.
Maar....ken jij dan ook wellicht de omgeving bij Holten, genaamd: de diepe hel?
Daar is het welliswaar minder bergachtig, maar ook zeer plesant om te genieten op een tweewieler.
 
Op Hugo hoef je niet te wachten, die is er even tussen uit..
En of even even is of voor even lang dat is nog niet bekend;)

Tot zover het Hugo weerbericht, ik heb geen foto's want ben ordinair met auto naar werk gereden en het was ook nog pikkedonker trouwens:+
 
Op Hugo hoef je niet te wachten, die is er even tussen uit..
En of even even is of voor even lang dat is nog niet bekend;)

Tot zover het Hugo weerbericht, ik heb geen foto's want ben ordinair met auto naar werk gereden en het was ook nog pikkedonker trouwens:+
Dan maar wachten tot tie in de reclame is ,ruikt altijd wel lekker 👍.
Tnx voor de info 👍
 
Verveling op het werk ...

Dus, episode 13 ...

Beschrijving: lente bloesems (heeft toch ook wel wat met het weer te maken, toch?) Iemand die gerechtigd is daar over te oordelen? :+

witte bloemetjes
Datum: 17 04 2018
Tijdstip: 14:44u
Locatie: Langstraat, Linter.
Coördinaten (bij benadering): 50.7945278, 5.0594951
20180417_144420.jpg


roze bloemetjes
Datum: 20 04 2018
Tijdstip: 14:38u
Locatie: Waversebaan, Heverlee.
Coördinaten (bij benadering): 50.8578377, 4.6856160
20180420_143838.jpg


Dit waren echter de laatste weerfoto's met mijn grijze (en 5de) GSX F. 8 dagen na de roze bloemetjes heeft een koekblikker zich links-achterin geboord op de snelweg omdat hij nodig een dutje moest doen tijdens het rijden ...
20180428_030440.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kon je zelf dan de foto maken...:?
Van het ongeval zelf weet ik niks. Het laatste dat ik me herinner is dat ik in Boutersem richting snelweg reed, daarna werd ik wakker in het hospitaal.
Enige tijd later, in een nog wakkerder stadium, ontdek ik op mijn mobieltje die foto. Ik roep een verpleegster, en vraag, "wie heeft die foto gemaakt". Zij zegt, "geen idee, maar ik zal de ambulanciers proberen te contacteren", enige tijd later komt ze terug, "nee, geen van hen heeft de foto gemaakt".
Korte tijd later komt de politie langs, en ik vraag het hun, zij contacteren de agenten die bij het ongeval langskwamen, ook geen van hun maakte de foto.
De verpleegsters hadden mijn vraag ook al voorgelegd aan de behandelende artsen, die mij later uitlegden dat ik van het ongeval zelf niets meer weet door de slag, trauma zeg maar. Maar ik zou niet bewusteloos geweest zijn zoals ik dacht, en naar alle waarschijnlijkheid heb ik die foto idd wel nog zelf gemaakt.

Ik snap er niks van, maar ja, die dokter zal het wel beter weten denk ik :P
 
Phew, ben je iig genadig van afgekomen. Is mijn angst altijd om achter in een file te belanden en je kunt geen kant op. Enige wat ik doe is veel spiegelen en ruimte probeer te creëren; desnoods langs de vluchtstrook of redresseerstrook opzoeken. Maar met de motor achteraan sluiten: no way...
 
Phew, ben je iig genadig van afgekomen. Is mijn angst altijd om achter in een file te belanden en je kunt geen kant op. Enige wat ik doe is veel spiegelen en ruimte probeerde creëren; desnoods langs de vluchtstrook of redresseerstrook opzoeken. Maar met de motor achteraan sluiten: no way...
Gebeurde op een zaterdag ochtend, 02:50u (of was het 03:50u) ongeveer, bijna lege snelweg. Ik reed op de rechter rijstrook. Ik heb de gewoonte steeds mijn spiegels in de gaten te houden zodra ik achteropkomend verkeer zie, om in het oog te houden dat ze tijdig opschuiven naar het tweede vak, of om te kijken of ze daar blijven als ze daar al zijn.
Ik vermoed dus dat ik dat hier ook deed, maar dat ik op het laastste moment moet gedacht hebben "ok, hij zit nog op baan 2, dus goed", en net toen ik weer voor mij uitkeek moet hij dus van zijn vak zijn afgeweken.
Gewoon klote pech dus ... dat leert mij, hoe voorzichtig je ook bent, er kan áltijd wat misgaan ...
In het ziekenhuis merkte ik dat er nog gras en zand op mijn motorkledij zat, en op mijn volledig opengesneden/gezaagde linker laars. Dus ik begreep, mede aangaande die foto, dat ik in de kant gekatupulteerd ben geweest.

Linker hiel zwaar beschadigd.
Een stuk metaal van de auto dwars door mijn laars. Zonder laarzen was mijn achillespees finaal over geweest , en zou die voet nooit meer 100% normaal fungeren ...
Zware hersenschudding.
Wiplash
Linker bekken verplaatst.
Onderrug zwaar gekneusd.
Rechter schouder op 2 plaatsen gebarsten.

Pittig detail: de kant in gekatapulteerd dus, was dat 800m eerder gebeurd, was ik tussen de pootjes van de vangrail geslingerd |(

Ja, ik kom er dus nog best genadig vanaf. Er zijn motorrijders die met een kleinere impact geen verhaal meer kunnen doen -O-

Het geeft mij wel 3% extra invaliditeit, bovenop de reeds 3% van een werkongeval 25 jaar geleden, dus met 6% invaliditeit begin ik toch stilaan gehandicapt te worden ... nog zo een paar gevallen, en ik heb geen parkeerproblemen meer, dan mag ik de blauwe vakken gebruiken :+

Bwah ... toch liever niet eerlijk gezegd :N

Welk jaarlijks een extra premie van 650€, tot het eind van mijn dagen :P
Samen met de 280€ van dat ongeval 25 jaar geleden, is dat toch een mooi extraatje per jaar.
Zo zie je maar ... elk nadeel heb zijn voordeel :+

en f*ck*n blij dat ik er nog zo idioot over kan lachen ... :X

Edit:
Maar om weer on topic te gaan ... het waren gitzwarte wolken voor mij, de dagen en weken erna B|
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wordt vandaag niet ‘wat’...misschien vandaag de garage induiken en met een zaklantaarn de remblokken checken. Is eigenlijk ook het enige wat ik nu kan doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan