Was een beetje grauw toen ik vandaag reed, maar weinig wind en temperatuur was best ok.
20200215_155140.jpg
20200215_123601.jpg
 
Ik heb een verschrikkelijk drukke werkdag ... :+
Ik zit hier op nen stoel te zitten, in de gerenoveerde SkyHall van Brussels Airport, om te controleren wie er binnenkomt ... maar vandaag komt er natuurlijk niemand werken ...
Dus hebben we nood aan bezigheidstherapie ...

Episode 19 dan maar (dan zou ik in de helft moeten zitten ...):

Beschrijving: gewoon een mooie zonsondergang in eigen regio.

Datum: 31 10 2018
Tijdstip: 19:07u
Locatie: veldweg kruisend Landenstraat/Rumsdorpstraat, Landen
Coördinaten (bij benadering): 50.7762733, 5.0600530
20181021_190713.jpg

Het zal hier de komende week dagelijks zo mooi zijn, en er volgt later nog een reeks van 7 foto's op 6 november.
Maar nu ga ik mij wat "nuttig" zien bezig te houden door de planningdienst wat bij te staan met telefoonwerk :W
 
Zeg Ride Dirty en Jan.......
Wellicht een keer op een zondag ritje maken naar de Posbank en omgeving daar?
De koffie is goed te drinken daar bovenop de Posbank bij die lunche-room en als het droog is ben ik goed te porren voor een ritje.
Neem ik wel de CB500 mee, want met de nekketrekkert kom ik in groepsverband wel vermogen tekort met slechts 11pk.
Of......de kant op van de Diepe Hel kan ook.
Daar is het ook schitterend rijden.
 
Dat is mooi en fijn om te horen.
Was gisteren een stuk stabieler met het weer.
Vandaag veel wind en wisselvalliger.
Helaas, want pak graag de tweewieler om stukkie te rijden.
Volgend weekend hopenlijk beter en dan weer nieuwe kansen.
 
Zeg Ride Dirty en Jan.......
Wellicht een keer op een zondag ritje maken naar de Posbank en omgeving daar?
De koffie is goed te drinken daar bovenop de Posbank bij die lunche-room en als het droog is ben ik goed te porren voor een ritje.
Neem ik wel de CB500 mee, want met de nekketrekkert kom ik in groepsverband wel vermogen tekort met slechts 11pk.
Of......de kant op van de Diepe Hel kan ook.
Daar is het ook schitterend rijden.

Ik kan voorlopig alleen nog maar zondagsmorgens vroeg ,ben meestal rond 10uur weer thuis, veel meer zit er op t moment niet in -O-
 
Geen enkel probleem toch Jan.
De zondag komt mij ivm werk ook vaak het beste uit.
Komen vast wel momenten voorbij waar we van de nood een deugd kunnen maken.
Even een leuke rit maken van paar uurtjes met bak koffie tussendoor is altijd vermakelijk.
Moet wel zeggen dat ik na meer dan 30 jaar sturen helemaal klaar ben met rijden in de regen.
Vroeger in mijn jongere jaren was ik zo gek om zelfs op regenachtige dagen rond te knorren voor mijn plezier op de motorfiets.
Maar die dagen van weleer zijn helemaal voorbij.
Met regen pak ik de wagen en met droog weer de tweewieler.
 
Sjonge. Vanmorgen best een mooie lucht. Ik denk, kan ik mooi ff een plaatje schieten met m'n nieuwe brommert!
Toen dacht ik: hé, waarom hoor ik eigenlijk geen muziek... ik voel... fuuuuuk, telefoon vergeten! :P
Ik heb wat anders voor. Mijn auto binnen gebracht voor herstel onder garantie.
Door de vervangwagen heb ik ook geen oog voor de wolken enz ... constant opvolgen of de auto wel goed rijd ... voelt f*cking vreemd, een auto die zelf zijn snelheid aanpast aan de snelheidslimiet, volledig stopt achter zijn voorligger, en nog zelf stuurt* ook :X

* In bepaalde mate, op grote wegen met ruime bochten en duidelijke lijnen stuurt die zichzelf bij om in je vak te blijven ...
 
Kun je die zooi niet uitzetten? Lijkt me vreselijk.
Ja, erg prettig is het niet. De automatische afstandsregeling en stopfunctie is wel leuk. Maar dat bijsturen is kl*te.

Je moet wel continue minsrens 1 hand aan je stuur houden, en dan voel je die tegensturen ... erg vervelend gevoel idd.

Mijn vrouw is er nu even mee naar de winkel, ik dokter het later wel eens uit.

Is een nagelnieuwe Toyoto Corolla Hybrid, nog geen 2000km. Verbruik is denk ik wel vrij laag.

Maar daar ga ik in dit topic niet over uitweiden :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan