Mooie plek, toen ik nog in het Westland woonde kwam ik daar heeeel vaak. Binnendoor via Naaldwijk en 's Gravenzande reed ik zo HvH in. Vanuit Capelle ad IJssel is dat toch iets minder makkelijk. Maar goed 😄

Ongeveer net zo makkelijk als vanuit Prinsenland :+
 
  • Leuk
Waarderingen: *RW*

Bijlagen

  • Screenshot_2020-05-24-19-21-14.png
    Screenshot_2020-05-24-19-21-14.png
    275,5 KB · Weergaven: 5
Dat is bij dat opblaasgeval ,of niet ? zat vroeg
Ongeveer net zo makkelijk als vanuit Prinsenland :+
ik moest daar vroeger ca 1 jaar lang, vanuit Apeldoorn dagelijks aan t werk ,Dsm of Akzo zat daar meen ik,was een stevig ritje
 
Dat is bij dat opblaasgeval ,of niet ? zat vroeg

ik moest daar ca 1 jaar lang vanuit Apeldoorn dagelijks aan t werk ,Dsm of Akzo zat daar meen ik,was een stevig ritje

Je bedoelt bij de Maeslantkering? Maar dan wel aan de overkant bij Rozenburg waarschijnlijk.
 
Vandaag een vrije dag. Moe van met de trapfiets te gaan rijden (50,6km), en om een minstens 4-torig kasteel zoeken met de motor is het te laat, en waterwinningsgebieden weet ik niet zo direct liggen hier, en ook maar weinig zin ernaar te zoeken, dus geen reden om de motor weer vanonder de bache uit te halen, dus ... tijd om nog wat inhaalwerk te verrichten:

Episode 32:

Beschrijving: we zaten nog steeds op de Filipijnen, en zullen er nog niet meteen weg zijn, maar we zijn met het vliegtuig naar Bohol getrokken, alwaar we er regelmatig samen met de motorscooter op uit trokken. Ook daar zijn de zonsondergangen gewoon mooi! Vermelding van hoogtemeters is vanop het eiland Bohol echter niet echt interessant.

Datum: 17 11 2019
Tijdstip: 10:46u en 10:47u.
Locatie: Dauis - Panglao Rd, Bingag, Dauis, Bohol, Philippines (Panglao Island, part of Bohol Island)
Coördinaten (bij benadering): 9.6029076, 123.8098994
20191117_174651.jpg

20191117_174720.jpg
 
Zozo hoe kom jij opeens aan zulke mooie plaatjes!? :t :t
Nou ehh... je begint op zondag met het verwisselen van je banden, en besluit op maandag dat het strict noodzakelijk is een testrondje te rijden. Toevallig blijkt het mooi weer en is de omgeving ook niet onaardig voor een paar foto's ;) Maar ehh.. Bedankt @Gwiedert

Ik heb er nog een paar, maar die passen hier niet helemaal. Die komen straks of morgen in dat andere topic ;)
 
Nou ehh... je begint op zondag met het verwisselen van je banden, en besluit op maandag dat het strict noodzakelijk is een testrondje te rijden. Toevallig blijkt het mooi weer en is de omgeving ook niet onaardig voor een paar foto's ;) Maar ehh.. Bedankt @Gwiedert

Ik heb er nog een paar, maar die passen hier niet helemaal. Die komen straks of morgen in dat andere topic ;)
Perfecte ingrediënten voor mooie foto's inderdaad. Viel me gewoon op dat ze dit keer erg goed uit de verf kwamen, en de span ook.. dus moest het even kwijt ;)
Zie de rest van de plaatjes nog wel verschijnen dan
 
Terug
Bovenaan Onderaan