Ochtendnevel op de Waal al toerende over de Waaldijk in de Betuwe.
 

Bijlagen

  • Stelvio_20200902-1.jpg
    Stelvio_20200902-1.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 7
  • Stelvio_20200902-2.jpg
    Stelvio_20200902-2.jpg
    1,9 MB · Weergaven: 6
Mooie foto's :t Heb je een korte update voor ons waar je precies zit Niels?

Zeker, de eerste 3 foto's zijn gemaakt op de Flatruet, dat is de hoogste weg van Zweden op 975 meter. Ik zit nu op een km of 10 vanaf de Noorse grens vlakbij het skigebied Tanndalen. Afgelopen nacht kraakhelder, toen ik rond 2 uur keek was het - 2. Nu zwaar bewolkt en beetje regen af en toe, dus zal een stuk minder koud worden. Woensdag voorspellen ze de eerste sneeuw hier op hoogte, dus morgen ga ik weer wat terug landinwaarts.
 
Zeker, de eerste 3 foto's zijn gemaakt op de Flatruet, dat is de hoogste weg van Zweden op 975 meter. Ik zit nu op een km of 10 vanaf de Noorse grens vlakbij het skigebied Tanndalen. Afgelopen nacht kraakhelder, toen ik rond 2 uur keek was het - 2. Nu zwaar bewolkt en beetje regen af en toe, dus zal een stuk minder koud worden. Woensdag voorspellen ze de eerste sneeuw hier op hoogte, dus morgen ga ik weer wat terug landinwaarts.
Dat zal bibberen zijn in je tentje! 🥶

Hoe lang blijf je nog weg?
 
Het is te doen, ik hou er wel van. Zonder nachtvorst heb je eigenlijk niet gekampeerd :+

Ik moet over exact 3 weken vanaf vandaag uiterlijk thuis zijn, maar of ik zo lang blijf weet ik nog niet. Hangt ook een beetje van het weer af. Ik heb geen plan ofzo, dus ik bekijk het een beetje met de dag. Kan dus zijn dat ik eerder terug ga, maar misschien ook niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan