Avondritje gemaakt, en achteraf toch nog redelijk veel fietsverkeer op de weg dus ik was niet de enige die nog wilde genieten van het aangename weer.

00BEC946-4BB2-4549-A4F4-5108BA544768.jpeg
 
Afgelopen zaterdag bij zonsopkomst. Andere Guzzi die niet van mij is... en wel een heerlijke motor is. :Y
Comfortabele zit, licht en wendbaar, voldoende vermogen om lekker door te rijden maar niet extreem.
En ondanks een beetje doorrijden op binnendoorweggetjes (voor zover dat gaan in drempelland) lekker zuinig, dik 1 op 19 vind ik niet slecht :)

Herkent iemand de pont die me op komt halen?
 

Bijlagen

  • MG_V85TT-9.jpg
    MG_V85TT-9.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 5
Afgelopen zaterdag bij zonsopkomst. Andere Guzzi die niet van mij is... en wel een heerlijke motor is. :Y
Comfortabele zit, licht en wendbaar, voldoende vermogen om lekker door te rijden maar niet extreem.
En ondanks een beetje doorrijden op binnendoorweggetjes (voor zover dat gaan in drempelland) lekker zuinig, dik 1 op 19 vind ik niet slecht :)

Herkent iemand de pont die me op komt halen?
Bronkhorst ?
 
Bekijk bijlage 1544149
Bekijk bijlage 1544150

Verse sneeuw op de bergen, foto's van vanmiddag op het Stekenjokk plateau (875m) langs de Zweedse Vildmarksvägen (=wildernisweg). Was 4 graden en een ijskoude wind. Vannacht op die hoogte mogelijk meer sneeuw, dus misschien ga ik morgen nog een keer terug.
Ik krijg het nu al koud 🥶 bij het zien van de foto’s ❄️💨☁️
 
Ik krijg het nu al koud 🥶 bij het zien van de foto’s ❄💨

Ik had het ook best een beetje fris vandaag, en vannacht ook trouwens. Temperatuur is al 2 dagen niet boven de 9 graden geweest, laagste wat ik vandaag heb gezien was 4. Vannacht was net boven het vriespunt denk ik, maar de wind maakt het een stuk kouder.
 
Ik weet het.. het is niet helemaal volgens de topicregels maar ohoh deze kan ik toch niet voor mezelf houden... Dit zijn voorbeelden van luchten zoals ik ze vaak zag vanuit m'n appartement in Kijkduin waar ik tot 2016 woonde. Kwam ze tegen op m'n telefoon

20160623_070042.jpg
20160328_112837_Richtone(HDR).jpg
 
Ik weet het.. het is niet helemaal volgens de topicregels maar ohoh deze kan ik toch niet voor mezelf houden... Dit zijn voorbeelden van luchten zoals ik ze vaak zag vanuit m'n appartement in Kijkduin waar ik tot 2016 woonde. Kwam ze tegen op m'n telefoon

Bekijk bijlage 1544467Bekijk bijlage 1544468
Kijkduin....1 van de redenen waarom ik het wonen in Delft nog steeds mis -O-
 
  • Leuk
Waarderingen: *RW*
Ik had het ook best een beetje fris vandaag, en vannacht ook trouwens. Temperatuur is al 2 dagen niet boven de 9 graden geweest, laagste wat ik vandaag heb gezien was 4. Vannacht was net boven het vriespunt denk ik, maar de wind maakt het een stuk kouder.
Oei, das best een beetje afzien 🥶
 
Terug
Bovenaan Onderaan