@*Jan*
In Motoplus 22 2020 hebben ze jou als voorbeeld genomen.. Stiekem met ze gepraat?

IMG_20201202_200015__01.jpg
 
Beschrijving: Deze morgen de motor gestart voor een heuse rit ... van 32 meter :+
Van mijn kelder garage, naar de garage box naast het huis :P
Maar wel net tijdens de zonsopgang :t
Het is dus eigenlijk maar goed dat de batterij het gisteren begaf, want anders had de motor gisteren reeds verplaatst geweest, en zou ik ze vandaag er niet voor uitgehaald hebben.

Datum: 05 december 2020
Tijdstip: 08:43u en 08:53u.
Locatie: Sint-Jobsstraat, Ezemaal.
Coördinaten: 50.7702850, 4.9965903
full

full


Niet meteen super adembenemend, maar ja, de motor "passeerde" toevallig de wolken en zonsopgang, dus dan kan je het toch niet laten he :P

Btw: mijn vrouwtje houdt zich ook al geruime tijd graag bezig met 'weerfotografie', maar dan zonder motor :P
We stonden dus deze morgen samen fotootjes te schieten _O-

Ziehier een van haar creaties:
full

Dit is ergens rond 09:10u gemaakt. Op dat moment had ik de motor al in de garage box gezet, ik had beter wat langer gewacht.
Als je je afvraagt, waarom de lucht op mijn foto's blauwer is dan op die van haar, dan is dat omdat zij wat met de belichtings instellingen heedt gespeeld.
 
Zou er nog een @*Jan* voorbijkomen vanmorgen? Ik heb al een dag geen teken van leven van hem gezien op MF... 🤔
 
Trouwens, offtopic, maarre...lukt het taggen van personen bij jullie ook niet meer? Zie mijn vorige post vanmorgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan