Tja.. ze noemden het sneeuw vandaag, maar volgens mij was "natte kledder" meer op zijn plaats... Het oorspronkelijke idee was om wat in de sneeuw te gaan spelen met het span. Beetje glijden en driftend door bochten op een parkeerplaats, maar dat zat er niet in zo. Daarom maar een ommetje gemaakt van het halen van de dagelijkse boodschappen. net zoals in mijn middagpauze door de weeks. 40 minuten motor ipv 5 minuten lopen. lemend vroeg toch al hoe hij zich dat voor moest stellen ;)
Omdat er elders "een zeker weerspersoon" zat te klagen over het denkbeeld dat ik foto's zou kùnnen plaatsen van mijn span met een witte achtergrond heb ik er maar een filmpje van gemaakt. }) :P

 
Laatst bewerkt:
Tja.. ze noemden het sneeuw vandaag, maar volgens mij was "natte kledder meer op zijn plaats"... Het oorspronkelijke idee was om wat in de sneeuw te gaan spelen met het span. Beetje glijden en driftend door bochten op een parkeerplaats, maar dat zat er niet in zo. Daarom maar een ommetje gemaakt vanhet halen van de dagelijkse boodschappen. net zoals in mijn middagpauze door de weeks. Iemend vroeg toch al hoe hij zich dat voor moest stellen ;)
Omdat er elders "een zeker weerspersoon" zat te klagen over het denkbeeld dat ik foto's zou kùnnen plaatsen van mijn span met een witte achtergrond heb ik er maar een filmpje van gemaakt. }) :P

Natte kledder? Jammer dat je niet op de Veluwe woont he?}) :P

Net terug van een rondje met de hond. Er wordt hier volop gesleed door de plaatselijke jeugd. Gelukkig voor hen nog geen avondklok.
 
Nou dat was wat gisteren zeg! Na al die berichten had ik Siberische taferelen verwacht, maar verder dan een halve centimeter is het hier niet gekomen. Gisteren aan het einde van de middag nog even een rondje gelopen, maar goed ook want vanmorgen was alles alweer weg. Dacht vanochtend nog even de motor te pakken, maar dat hoefde al niet meer.

IMG_20210116_161705.jpg
 
Nou dat was wat gisteren zeg! Na al die berichten had ik Siberische taferelen verwacht, maar verder dan een halve centimeter is het hier niet gekomen. Gisteren aan het einde van de middag nog even een rondje gelopen, maar goed ook want vanmorgen was alles alweer weg. Dacht vanochtend nog even de motor te pakken, maar dat hoefde al niet meer.

Bekijk bijlage 1585349
Omdat t hek dicht was ?

Hier was t weer glibberig 3e week op rij .t ding zou er lui van worden en ik er bij :z
 
Nou dat was wat gisteren zeg! Na al die berichten had ik Siberische taferelen verwacht, maar verder dan een halve centimeter is het hier niet gekomen. Gisteren aan het einde van de middag nog even een rondje gelopen, maar goed ook want vanmorgen was alles alweer weg. Dacht vanochtend nog even de motor te pakken, maar dat hoefde al niet meer.

Bekijk bijlage 1585349
Hier wordt nog steeds gesleed.
Maarre, je weet toch inmiddels zelf ook wel dat je sneeuwberichten in de media met een korrel ZOUT moet nemen? :+

Wanneer heeft NL voor het laatst barre sneeuw meegemaakt van madrileense proporties?
 
Parkeerplaats op het dak tegenover je?
*O*
Mijn auto & motor staan gelukkig gewoon 6 verdiepingen lager overdekt te zijn. :+ Ik ben voor de rest inderdaad ingebouwd door een parkeergarage links, een parkeergarage rechts, en een P+R aan de zuidkant. Heerlijk Vinexen hier. _O- Nog maar 4 maanden, dan mag ik eindelijk weer terug naar de Veluwe. *O*
 
Mijn auto & motor staan gelukkig gewoon 6 verdiepingen lager overdekt te zijn. :+ Ik ben voor de rest inderdaad ingebouwd door een parkeergarage links, een parkeergarage rechts, en een P+R aan de zuidkant. Heerlijk Vinexen hier. _O- l
Londenstraat?
 
Terug
Bovenaan Onderaan