Mijn auto & motor staan gelukkig gewoon 6 verdiepingen lager overdekt te zijn. :+ Ik ben voor de rest inderdaad ingebouwd door een parkeergarage links, een parkeergarage rechts, en een P+R aan de zuidkant. Heerlijk Vinexen hier. _O- Nog maar 4 maanden, dan mag ik eindelijk weer terug naar de Veluwe. *O*
Waar ga je ong naar toe op de Veluwe?
 
Londenstraat?
Net de andere kant van het spoor, tegenover Campus 030 (Het Polenhotel, zoals het hier zeer oneerbiedig nog wel eens genoemd wordt :+).
Waar ga je ong naar toe op de Veluwe?
Ik ben geboren Apeldoorner, getogen Ugchelenaar. Tijdens/na studie in Utrecht blijven hangen, en per 30 april woon ik weer in Apeldoorn, huis gekocht in de net aan de zuidkant van 't station. :Y
 
Net de andere kant van het spoor, tegenover Campus 030 (Het Polenhotel, zoals het hier zeer oneerbiedig nog wel eens genoemd wordt :+).

Ik ben geboren Apeldoorner, getogen Ugchelenaar. Tijdens/na studie in Utrecht blijven hangen, en per 30 april woon ik weer in Apeldoorn, huis gekocht in de net aan de zuidkant van 't station. :Y
De goeie buurt dus O-)
 
Gisteravond

IMG-20210117-WA0010.jpg
 
Minimalistisch?? En nu?? zit het een beetje??
Blijft persoonlijk natuurlijk maar ik ben er blij mee, veel beter dan het dikke zachte fauteuil wat er af fabriek op zat. Nu was ik gewend om uren op de triatlon/race fiets met een knetterhard zadel te zitten en ook dat was prima te doen als je er een beetje aan gewend was. Hoe dat nu uit gaat pakken moet ik natuurlijk nog zien als ik er een uur of zes+ op zit en mogelijk laat ik het door Tigerleathers nog eens opnieuw vullen en een mooier dekje op laten zetten maar voorlopig ga ik dat niet doen.

't Is ook weer niet dat ik op het frame van een hardtail zit.

zo was het
H3axoDFKeIYsvBGiUMKXrz77.jpg

en zo is het nu
VFsPPxMZ4LB1BTRRL53VMDvG.jpg
 
Blijft persoonlijk natuurlijk maar ik ben er blij mee, veel beter dan het dikke zachte fauteuil wat er af fabriek op zat. Nu was ik gewend om uren op de triatlon/race fiets met een knetterhard zadel te zitten en ook dat was prima te doen als je er een beetje aan gewend was. Hoe dat nu uit gaat pakken moet ik natuurlijk nog zien als ik er een uur of zes+ op zit en mogelijk laat ik het door Tigerleathers nog eens opnieuw vullen en een mooier dekje op laten zetten maar voorlopig ga ik dat niet doen.

't Is ook weer niet dat ik op het frame van een hardtail zit.

zo was het
H3axoDFKeIYsvBGiUMKXrz77.jpg

en zo is het nu
VFsPPxMZ4LB1BTRRL53VMDvG.jpg
Stoer ding ,zadel staat m echt beter :t
 
:^ en zo minimalistisch als ik het mij voorstelde is het nou ook weer niet. Trouwens, van een te zacht zadel krijg je na een paar uur ook pijn in je gat, dus misschien zit dit juist wel beter. Ook persoonlijk natuurlijk... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan