Ik heb je gemist @Marsian. Fijn dat je weer terug bent en dan ook nog met zulke mooie foto's! En je was niet alleen zie ik... :)

Voelt ook wel goed om weer gier rond te hangen. Langzaam aan begin ik alles weer op de rit krijgen, er is nog wel veel zeer wat verwerkt moet worden maar daar helpen dit soort uitstapjes heel goed bij. En inderderdaad, ik was niet alleen: die andere motor ga je denk ik wel vaker in mijn plaatjes zien gezien die van m'n motormaatje is 🙂
 
Voelt ook wel goed om weer gier rond te hangen. Langzaam aan begin ik alles weer op de rit krijgen, er is nog wel veel zeer wat verwerkt moet worden maar daar helpen dit soort uitstapjes heel goed bij. En inderderdaad, ik was niet alleen: die andere motor ga je denk ik wel vaker in mijn plaatjes zien gezien die van m'n motormaatje is 🙂
Top :t
 
Eindelijk weer een plezier ritje, en (!) er aan gedacht om ook een foto te maken voor hier, wat niet moeilijk was net zo'n spectaculaire lucht vanavond.

Bekijk bijlage 1602737

Bekijk bijlage 1602738

Even langs Bloemendaal gereden en daar genoten van de zon die langzaam onderging.
Mooie foto! en bekende plek, alleen ik rij m'n rondje tegenwoordig meestal andersom.
 
Niet echt een wolk, meer een waas.

5B5F64B4-3498-4989-B5A5-FE7BCFE3B37B.jpeg
 
Idd ... ik overweeg zelfs om morgen met de auto naar het werk te rijden :$
Om twee redenen ... verschrikkelijk veel werk gehad aan mijn uitlaat, zoveel, dat ik die nu wil sparen voor de regen :$
En ten tweede, omdat mijn vrouwtje er een beetje op aandringt, aangezien zij de auto niet nodig heeft morgen.

Maar ... náár Antwerpen haven gaat nog redelijk, 's avonds terug naar huis wordt dan een ramp :X

Dus hoop ik een beetje dat er morgenvroeg tussen 05:30u en 07:00u geen (of nauwelijks) regen valt tussen Tienen en Antwerpen, want dan neem ik alsnog de motor ...
 
Ik ben eigenlijk wel benieuwd... Het regengebied trok ietsje sneller richting het oosten. Volgens de radar leek het rond half zes vanmorgen nét droog boven Tienen. Heb je toch nog de motor gepakt?
Neen :N
04:00u, opgestaan, gietende regen.
04:30u, de auto in en vertrokken, wilde de files voor zijn.
05:15u, verlaat Brusselse ring richting Antwerpen. De regen neemt aanzienlijk af.
05:30u, idd, de regen stopte.
05:50u, aankomst, en zelfs de baan was daar droog.
05:55u, ik check buienradar, ik bleek gewoon met de motor te hebben kunnen gaan.
06:00u, ik leg mij nog een uurtje te slapen in de auto.
07:00u, opstaan, tweede keer vandaag
07:30u, beginnen werken.
Ergens in de voormiddag nog een hevige regenbui.
Namiddag droog.
17:50u, 10 minuten voor einde shift, lichte regen.
18:00u, vertrek naar huis, geen regen.
19:50u, bijna 2u later thuis aangekomen, tussendoor af en toe een kleine regenbui.

Nog nog zoveel spijt gehad met de auto te zijn gegaan. Nergens is het meer kl*te om te rijden dan in en rond Antwerpen. Voeg daar nog wat wegenwerken aan toe, en 't is helemaal om zeep. Nu had ik deze alternatieve route ook per motor moeten nemen, en zou mij ook dan een 10 tal minuten extra gekost hebben, maar dan kon ik ook op de gewone wegen filefillteren, en stond ik niet regelmatig 3 keer voor hetzelfde rood-licht.

Weerkundig gezien was het dus van 18:00u tot 19:50u pikzwart bewolkt ... in mijn hoofd B|

Morgen heb ik geen keus, dan MOET ik wel met de motor, vrouwtje heeft dan de auto nodig.
Maar ik heb er dan ook veeeeeeel zin in om morgen met de motor te gaan!

Ze geven morgen ook een stuk minder regen, maar ook zou mijn benzineverbruik moeten minderen naar aanleiding van het onderhoud en enkele modificaties tijdens de 100.000km onderhoudsbeurt ... maar dat zal ik later nog wel effectief te weten komen of het idd ook zo zal zijn ... of niet ... maar da's iets voor in een ander topic ;)

Zo, het was me nogal een dagje seg ...
maar, wel weer stof genoeg om er wel weer een leuk verhaal aan koppelen, dat maakt het dan weer een beetje goed :t
Want ja ... als ik weer eens lange verhalen kan typen, dán voel ik mij ook goed he :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan