20230115_141302.jpg

Ff tussen de buien door in Giesendam de wolken bekeken...
 
Laatst bewerkt:
Hier sneeuwt alles onder:
20230120_182733.jpg

Foto vanuit de keuken getrokken, de motor haal ik echter niet meer uit vandaag, sorry daarvoor :$

Edit: Nog effe buiten in het portaal van de voordeur gaan staan:
20230120_183353.jpg

20230120_183401.jpg


Edit 2: had ik morgen moeten gaan werken, zou ik nu al bellen om te zeggen dat ik genoodzaakt was om met de trein te gaan, de tijd dat ik daar met de motor door reed is verleden tijd :$
 
Hier sneeuwt alles onder:
Bekijk bijlage 1840688
Foto vanuit de keuken getrokken, de motor haal ik echter niet meer uit vandaag, sorry daarvoor :$

Edit: Nog effe buiten in het portaal van de voordeur gaan staan:
Bekijk bijlage 1840689
Bekijk bijlage 1840690

Edit 2: had ik morgen moeten gaan werken, zou ik nu al bellen om te zeggen dat ik genoodzaakt was om met de trein te gaan, de tijd dat ik daar met de motor door reed is verleden tijd :$
Je word ouder hè, en hopelijk verstandiger....
 
Zonder motor maar ik denk de moeite van het delen waard in dit topic...
Afgelopen week met die paar dagen zon een keer de werkdag gestart met een vroeg ochtendwandelingetje door de uiterwaarden langs de Waal. Moest de rest van de dag nog achter de pc zitten dus dacht bij mezelf, 3 kwartier buiten is wel even lekker voordat ik achter m'n bureau kruip.
Het had licht gevroren en eenmaal in de uiterwaarden kwam er een lichte sneeuwbui over. Haha... heerlijk en fotogeniek weer *D


De sneeuwbui is voorbij...


Voor zonsopkomst...


Bijna zonsopkomst...


Had ook nog een vintage lensje bij me uit het analoge tijdperk. Deze met een adapter op m'n digitale DSLR geplaatst en dat leverde dit plaatje op na zonsopkomst...
 
Terug
Bovenaan Onderaan