Als we het dan toch over vliegtuigen hebben.... Beetje vals spelen want de motor staat er niet op, maar heb de foto wel vanaf de motor gemaakt.

Ik ga het hier NIET hebben over vliegtuigen (ander topic voor), maar over de prachtige weerfoto's die je geschoten hebt met je tweewieler in IJsland. Ook deze is weer mooi met die dreigende wolken die de zoveelste hoeveelheid nattigheid dropten tijdens je reis daar. Wel buiing weertype denk ik met het zonlicht op het vliegtuig. :} :]
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen zomer op de stelvio en passen in de omgeving.

2lclabs.jpg


Nog wat sneeuw op de top
2wee6fq.jpg


Zonsondergang ook altijd mooi!

w6w7si.jpg


mtuzjc.jpg
 
Je motor spat uit de foto! Heel mooi. Was er een bijzondere gelegenheid in het legermuseum dit weekend?

Dank je! Ik was er ook erg tevreden mee. Ik moet zeggen dat de telefoon met slecht weer ook betere foto's maakt dan met felle zon.
Dit weekend liet Kawasaki de 2018 modellen zien. Erg leuke locatie voor die motoren!
 
Laatst bewerkt:
Vandaag een groot wit laken in de lucht, nergens een spatje blauwe lucht maar spatjes regen..

Ach... Any ride is good ride no?


IMAG9049.jpg.f5d3eb14c194a04b049d44eab6c3e51e.jpg
 
yep alleen zodra pekel is gestrooid niet meer en onder de 15 graden ook liever niet of een kort ritje...

mooie fotos weer voorbij zien komen topie
 
Mooie foto ...hellracer
Maar brrr moet er niet aan denken nu op de motor... (maar je heet niet voor niks hellracer😉)
 
Oldtimer overgangsregeling wegenbelasting.....

Hier dus het laatste vleugje openlucht voor dit jaar...

IMAG9070.thumb.jpg.03f994f231140decea17ccb3dddc3600.jpg




tot volgend jaar meissie!!!
IMAG9073_1.thumb.jpg.32af33c6251ca253e6cb7f4b5a590e83.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan