Excuses voor het gebrek aan cc's, maar vond de lucht mooi genoeg voor een fototje.
De wolken leken net ijsbergen:)

Bij mij een totale afwezigheid van cc's, maar ik deel hem lekker toch:

IMG_20190128_165906.jpg
 
Doe voorzichtig. Zag recent in een ander topic een andere Belgiek die onderuit ging in de sneeuw :o
 
Was weer paniek om niks vandaag, in de Randstad tenminste. Vanochtend getwijfeld om met de motor te gaan, maar toch gedaan. Klein beetje natte sneeuw maar niet meer dan dat. Niks aan de hand dus.
 
Was weer paniek om niks vandaag, in de Randstad tenminste. Vanochtend getwijfeld om met de motor te gaan, maar toch gedaan. Klein beetje natte sneeuw maar niet meer dan dat. Niks aan de hand dus.
Hier ook, bij thuis vertrek laag er een dunne laag sneeuw, zoals op mijn foto te zien is.
Hier op de luchthaven stonden de sneeuwruimerconvooien klaar alsof we in Oostenrijk zitten, en moest ik en nog 2 anderen overal gaan sproeien en regelmatig stand by staan ... en zelfs op het gras bleef het niet liggen ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja heus man, bij ons op het werk waren er al mensen die naar de vakbond gingen om te vragen of er geen regeling kan uitgewerkt worden dat de werkgever je toch volledig uitbetaald al je te laat komt door "overmacht wegens sneeuwval" ...
... ik dacht effe dat het een grap was, maar nee hoor, die menen dat echt!
Ze vonden zelfs dat ze voor die dagen een hogere km vergoeding diende te krijgen omdat ze door het "chaotische" verkeer meer brandstof verbruiken!!!
En ik die dacht dat het niet veel idioter kon in België :')

De vakbonden hebben die eis heel kort en bondig van tafel geveegd met de woorden, "kijk naar het nieuws, luister naar de weersvoorspellingen, en zelfs als je dat niet doet, hóór je het wel van anderen, dus je wéét dat je op tijd moet vertrekken, en als je de brandstof te duur vind, pakt ge maar ne fiets."
BAM! Bestaan er tóch nog normale mensen in België ... zeldzame soort, dat wel })
 
En terwijl ik vorig bericht typte, zag ik dat de zon begon door te breken, dus besloot ik effe te blijven staan, de windmolen(s) worden weer zichtbaar:
20190131_121623_Richtone(HDR).jpg

En, ze draaien ook! Aan de adembenemende snelheid van maar liefst 0,148toeren/minuut!
Dat moet wat opleveren! Een koffiezet zal toch al wel aangesloten kunnen worden denk ik :P
(2:15 minuten tussen 2 bladen, x3 = 6:45 minuten voor 1 omwenteling, oftewel 8,8888888/uur, maakt 0,148rpm ... als ik het goed heb :+ )
En nu moet ik verder rijden, want ik heb nu bijna geen vingers meer ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En terwijl ik vorig bericht typte, zag ik dat de zon begon door te breken, dus besloot ik effe te blijven staan, de windmolen(s) worden weer zichtbaar:
full

En, ze draaien ook! Aan de afembenemende snelheid van maar liefst 0,148toeren/minuut!
Dat moet wat opleveren! Een koffiezet zal toch al wel aangesloten kunnen worden denk ik :P
(2:15 minuten tussen 2 bladen, x3 = 6:45 minuten voor 1 omwenteling, oftewel 8,8888888/uur, maakt 0,148rpm ... als ik het goed heb :+ )
En nu moet ik verder rijden, want ik heb nu bijna geen vingers meer ...


Blijf nog ff staan joh , dan is t lente :+
 
Blijf nog ff staan joh , dan is t lente :+
_O-_O-_O-

Maar ... ik was amper aan het rijden, zag ik toch weer een mooie locatie, dus ... STOPPEN!!!
Enfin, ben zover doorgereden dat ik stop waar je eigenlijk niet mag komen met gemotoriseerd verkeer, tenzij nodig (landbouw, windmolentechniekers, ...):
20190131_122710_Richtone(HDR).jpg

20190131_122733_Richtone(HDR).jpg

20190131_123128_Richtone(HDR).jpg

20190131_123336.jpg

Hier sta ik wat uit de wind, en zelfs zonder handschoenen aan warmen mijn vingers een beetje op :t

Maar nu ga ik nog wat rijden, want anders vul ik hier 10 bladzijden met foto's :P
Maar het was wel nu het moment, denk dat het in het weekend weer allemaal weg zal zijn.
De sneeuw bedoel ik he, niet de windmolens ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan