Ik denk ik doe ook eens een vage poging maar de wolken zijn kwijt. :P
IMG_20190824_173222029_HDR.jpg
 
Ik kijk er naar uit om al die fietsen op een rij te zien staan onder een wervelend wolkenpatroon op 6 oktober! *O*
Hmm... wervelend wolkenpatroon....
Ik weet dat daar een ander topic voor is, maar als je het zo schrijft klinkt het een beetje of je een spelletje domino met onze fietsen wilt doen door er een windhoos overheen te jagen. 🙄 :X-O-

;)
 
Kleur op kleur binnen een pallet. Denk aan een foto/object/kledingstuk dat hoofdzakelijk bestaat uit verschillende kleurnuances van dezelfde kleur.

Bij jou foto dus heel veel verschillende blauw tinten. Zelfs al het metaal heeft een blauwpaarsige gloed.
Ah bedoel je dat. Ja dat was natuurlijk de bedoeling. :+
Zo leer je nog eens wat.
 
Ah bedoel je dat. Ja dat was natuurlijk de bedoeling. :+
Zo leer je nog eens wat.
Dat zag ik natuurlijk meteen!
Maar zonder geouwehoer, het is echt een prachtige plaat! De uitsnede van de foto is ook super gekozen! Juist omdat het niet uit zo’n voorspelbare hoek is genomen houd het , iig bij mij, de aandacht vell langer vast.

Ik zit er al een tijdje over te denken om een -gewoon voor de leuk- motor ABC serie te maken, en dan dus juist met dit soort detail foto’s. Ik heb mijn abc-tje alleen nog niet compleet... Iets met letters zoals de y en de q.....



Wat betreft vaktermen: Sorry, mijn vakidioterie steekt af en toe de kop op als ik iets zie wat ik mooi vindt. Met als gevolg dat ik in mijn enthousiasme dan vergeet ik dat het niet iedereen de vaktechnische omschrijvingen kent
 
Laatst bewerkt:
Je brengt me op ideeën... 'kan dit de hele avond al niet los laten...
Met zoveel verschillende talenten hier, zou het niet mogelijk zijn om iets eerlijk, oprecht en ongesponsord neer te zetten...
Zeg maar echte ervaringen, how-to's, vondsten en bevindingen...

Moet toch kunnen?! Ik ga het iig nog iets verder uit denken...

Ik ben benieuwd wat voor ideeën eruit komen.
 
Ik ben benieuwd wat voor ideeën eruit komen.
Ik heb ooit eens een magazine mogen helpen opzetten omtrent de deeleconomie. De hele filosofie achter het magazine heeft er destijds ook voor gezorgd dat we het zo goed als gratis gedrukt kregen.

Ik wil dit topic daar (nog) niet mee vervuilen maar zit dus een beetje te denken hoe we zoiets zouden kunnen doen maar dan met een motorblad. Sowieso eerst beginnen met iets digitaals denk ik. Maar wat zou er verder in moeten staan? Wat voor artikelen willen mensen lezen, wat is interessant voor welke type rijder?


Nog maal, ik wil dit topic niet vervuilen, als er hier leden zijn die willen meedenken en dit ook een tof idee vinden dan moeten we misschien een apart draadje daarvoor openen?
 
Dat zag ik natuurlijk meteen!
Maar zonder geouwehoer, het is echt een prachtige plaat! De uitsnede van de foto is ook super gekozen! Juist omdat het niet uit zo’n voorspelbare hoek is genomen houd het , iig bij mij, de aandacht vell langer vast.

Ik zit er al een tijdje over te denken om een -gewoon voor de leuk- motor ABC serie te maken, en dan dus juist met dit soort detail foto’s. Ik heb mijn abc-tje alleen nog niet compleet... Iets met letters zoals de y en de q.....



Wat betreft vaktermen: Sorry, mijn vakidioterie steekt af en toe de kop op als ik iets zie wat ik mooi vindt. Met als gevolg dat ik in mijn enthousiasme dan vergeet ik dat het niet iedereen de vaktechnische omschrijvingen kent
Y ...yin en yang
Q- quantum theorie / wetenschap

Helpr dat..
Ps, door niet alledaagse termen te gebruiken haal je de qualitatieve vocabulaire omhoog op MF.
})
 
Dat zag ik natuurlijk meteen
:+
Maar zonder geouwehoer, het is echt een prachtige plaat! De uitsnede van de foto is ook super gekozen! Juist omdat het niet uit zo’n voorspelbare hoek is genomen houd het , iig bij mij, de aandacht vell langer vast.
Dank je! Ik zag laatst van jou en foto in soortgelijke hoek, vond ik mooi dus ging ik voor de gein ook eens proberen. ;)

Motor stond trouwens in de achtertuin. Ik had net de bbq aangestoken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan