Ach, je hebt natuurlijk sowieso nog een maand... mooiste is natuurlijk als je mer je eigen motor mee kunt doen, maar mocht je mee willen en het dan nog niet aandurven dan bestaan er natuurlijk ook altijd achteropjes en zijspanbakjes als backup-plan. *D
Spreek voor jezelf :+

A2324F7B-3A0E-4819-A3E1-373D24B0703F.jpeg


Zeg mij maar hoe iemand bij mij achterop moet zitten 8)7
 
Nou, vooruit dan. 🤔
Bekijk bijlage 1425176

Plek zat en het is ook nog beschikbaar zónder sneeuw of andere neergedaalde wolkenpartijen. O-)*D:]

Haha ben je serieus? 1 van m'n kinderen (9 en 11 jaar oud) zou het misschien wel leuk vinden om daar eens in te gaan (uiteraard met motorpak en helm). Als het van jou mag zal ik ze eens vragen of ze het durven en mee willen op 6 oktober.
 
Haha ben je serieus? 1 van m'n kinderen (9 en 11 jaar oud) zou het misschien wel leuk vinden om daar eens in te gaan (uiteraard met motorpak en helm). Als het van jou mag zal ik ze eens vragen of ze het durven en mee willen op 6 oktober.
Heb jij misschien nog een kinderhelm over? Ik ben op zoek naar 1 voor mijn jongste zoon van bijna 13.
 
Haha ben je serieus? 1 van m'n kinderen (9 en 11 jaar oud) zou het misschien wel leuk vinden om daar eens in te gaan (uiteraard met motorpak en helm). Als het van jou mag zal ik ze eens vragen of ze het durven en mee willen op 6 oktober.
Van mij mag het hoor. Daar is dat bakje uiteindelijk voor bedoeld. :];)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan