Pas een paar ritjes gemaakt, maar vandaag deze foto gemaakt....

DSC_2756.JPG
 
Vanavond op “Bever Safari” geweest = geen bever gezien maar wel prachtige luchten:
Bekijk bijlage 1427373
Met gemotoriseerde boot

Bekijk bijlage 1427371
Met in de verre verte een gemotoriseerde molen

En aan het eind voor vertrek naar huis met moto:
Bekijk bijlage 1427372
Bij "ons" in de Biesbosch?! :Y
Bij huis hebben we de Dordtse (waar ik kind aan huis ben), rij elke werkdag door de Werkendamse en fiets vaak door de Sliedrechtse, dus het voelt soms een beetje als "mijn" eigen natuurparkje. Volgens mij is de beversafari helemaal vanaf de andere kant, bij Raamsdonkveer?
 
Bij "ons" in de Biesbosch?! :Y
Bij huis hebben we de Dordtse (waar ik kind aan huis ben), rij elke werkdag door de Werkendamse en fiets vaak door de Sliedrechtse, dus het voelt soms een beetje als "mijn" eigen natuurparkje. Volgens mij is de beversafari helemaal vanaf de andere kant, bij Raamsdonkveer?
Dit was in m'n "eigen achtertuin" :)
https://maps.app.goo.gl/VFBos1hErg6Cbgjc6
 
Owja Zeewolde natuurlijk! Familie van mij heeft daar jaren gewoond, op de Stevinweg en later Grote Plaat :Y
Wist niet dat daar ook bevers zaten joh!
Mega off-topic, sorry @#HugoBoss.
Het is een project van Staatsbosbeheer. Er zouden nu 50 burchten moeten zijn. Maar met zo'n beetje alles hier is het geholpen door de mens of hier naar toe gebracht door de mens.
 
Afgelopen vrijdag bij wapenveld:
Bekijk bijlage 1428000
en afgelopen zaterdag (plus nog wat extra Russische motorfietsen ivm toerritje van de UDCN):
Bekijk bijlage 1428001
On topic: mooi die wolken die net boven de bomenrand uit steken, mooi contrast.

Off topic: gaaf al die spannen zo bij elkaar! Nooit op een gereden, maar lijkt me wel een superleuke, andere manier van motorrijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan