Bij 31 graden neem je bijna niet meer de tijd om stil te staan bij een mooi plaatje:

xGyXtIj.jpg
 
Gestemd. Ook ik vind juist de combinatie van motor en wolken leuk (het is tenslotte een motor-forum)

Als ik enkel foto's van het weer en vakantiekiejes wil zien, dan kijk ik wel naar de foto's van Pim en Jip die voorbij komen op het jeugdjournaal. :P

Mee eens, juist de combinatie van de motor met het weer vind ik mooi, en helemaal natuurlijk als mensen er speciaal voor dit topic voor uittrekken voor mooie weerfoto's. Weerfoto's zonder motoren kan je overal al vinden. Natuurlijk is er wel eens een plaatje waar je motor niet op staat, en als het incidenteel is kan het prima, maar ik ben bang dat het aantal foto's zonder motoren anders de overhand gaat krijgen en dat zou ik jammer vinden!
 

Het was inderdaad strak blauw en heerlijk weer in Luxemburg afgelopen weekend. Volgens mij heb ik jou zelfs zien rijden, in ieder geval iemand op dezelfde motor. Zelf heb ik niet eens foto's gemaakt, alleen eentje op vrijdag toen het nog niet strak blauw was.

Hij is wel zonder motor, maar zolang het nog niet officieel verboden is plaats ik hem gewoon :+
IMG_20190913_161838.jpg
 
Een bekende voor @#HugoBoss :+

Bekijk bijlage 1428607

Hier met @VeryMeanMachine en @Dreamline

Bekijk bijlage 1428608

En dan ben ik door mn foto's met lucht erbij heen:)

Er komt meer 6 okt.8-)
Supergave actiefoto's! :Y Met betrekking op de actuele discussie, bedankt voor het posten, want dit zijn prima voorbeelden van foto's zoals ik dat dus NIET bedoeld heb met dit topic. Stel jezelf eens de vraag: wat wilde ik op de foto vastleggen, de motor(en) of de gave lucht erboven?

De verleiding voor ons motormuizen is nogal groot om de focus op de motor te leggen. Vandaar dus het experiment om de motor niet verplicht te stellen op de foto in de hoop dat de focus verlegd wordt op de mooie weersverschijnselen boven onze helmen.

Ik vind het gaaf om te lezen dat men de motor pakt om de meest mooie luchten vast te leggen op de foto. Van mij mag de foto er op, graag zelfs, maar het draait om het weer. Als het experiment uitwijst dat er alleen maar vakantiekiekjes (lees natuurfoto's) geplaatst worden, dan zeg ik ook: experiment mislukt. De foto's die o.a. @DarkGiMO plaatste waren overigens prima voorbeelden van weerfoto's waar zijn motor dan toevallig niet op stond.

Desalniettemin, de uitslag van de poll op sluitingsdatum weegt voor mij zwaar mee in de beslissing :)

Enne super om te zien wat een betrokkenheid er is als ik kijk hoeveel mensen er nu al gestemd hebben :t
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan