Lang leve de democratie,
Als de politiek wint verliest het volk.
Ander topic ....
Dus dan maar gewoon WEER....zo
54251ACE-0799-438C-8E7B-3B6664BF1EB8.jpeg

eigenwijs zon



der 🏍😛👍🏻😘
 
Nederland is een typisch gedoogland. :o Mocht de motor er incidenteel slechts deels of niet op staan, dan zal je mij niet horen. :+ Als het geen WEERfoto is, dan wel uiteraard! :( Het blijft tenslotte een WEERtopic. :t
Nou mooi dan een zinloos polletje dus .zonde -O-
:^, want ondanks de opmerking over betrokkenheid en het grote aantal stemmen in de pol geef je hiermee aan dat we daar dus vooral niets mee doen. Het resultaat is ook goed te zien: twee pagina's zonsondergangen en motoren zonder weer, lege snelwegen en zelfs ergens wat vrouwelijk schoon. Eigenlijk het zelfde spul als sowieso overal op MFte vinden is.
oftewel: het oorspronkelijke idee is hiermee redelijk effectief om zeep.
Daarmee is de lol er ook een beetje af. Ik begin serieus te overwegen mijn tijd maar WEER aan iets anders te gaan besteden. '(-O-
 
Laatst bewerkt:
:^, want ondanks de opmerking over betrokkenheid en het grote aantal stemmen in de pol geef je hiermee aan dat we daar dus vooral niets mee doen. Het resultaat is ook goed te zien: twee pagina's zondsondergangen en motoren zonder weer, lege snelwegen en zelfs ergens wat vrouwelijk schoon. Eigenlijk het zelfde spul als overal op MF oftewel: het oorspronkelijke idee is hiermee redelijk effectief om zeep.
Daarmee is de lol er ook een beetje af. Ik begin serieus te overwegen mijn tijd maar WEER aan iets anders te gaan besteden. '(-O-
Idd , jammer weer , ik vond t zo leuk !
 
:^, want ondanks de opmerking over betrokkenheid en het grote aantal stemmen in de pol geef je hiermee aan dat we daar dus vooral niets mee doen. Het resultaat is ook goed te zien: twee pagina's zondsondergangen en motoren zonder weer, lege snelwegen en zelfs ergens wat vrouwelijk schoon. Eigenlijk het zelfde spul als overal op MF oftewel: het oorspronkelijke idee is hiermee redelijk effectief om zeep.
Daarmee is de lol er ook een beetje af. Ik begin serieus te overwegen mijn tijd maar WEER aan iets anders te gaan besteden. '(-O-
Niet mekken en gewoon lekker mooie foto’s blijven posten zoals bedoeld is, met mooie luchten en een motor.
Van mij voorlopig ff geen foto want ik heb de xjr 10 cm korter gemaakt.
 
Niet mekken en gewoon lekker mooie foto’s blijven posten zoals bedoeld is, met mooie luchten en een motor.
Van mij voorlopig ff geen foto want ik heb de xjr 10 cm korter gemaakt.
T gaat niet om t mekkeren ,t gaat erom dat iets wat leuk was zonodig weer meer/anders moet worden ,waarom ?
maar prima dat jij t zo vindt , dat hoeft een ander niet zo te vinden toch?
T maakt voor mij niet uit ,ik haak net zo makkelijk af als dat ik mee doe :W
en maak je xjr maar weer op de normale lengte dan ,why ?
 
:^, want ondanks de opmerking over betrokkenheid en het grote aantal stemmen in de pol geef je hiermee aan dat we daar dus vooral niets mee doen. Het resultaat is ook goed te zien: twee pagina's zondsondergangen en motoren zonder weer, lege snelwegen en zelfs ergens wat vrouwelijk schoon. Eigenlijk het zelfde spul als overal op MF oftewel: het oorspronkelijke idee is hiermee redelijk effectief om zeep.
Daarmee is de lol er ook een beetje af. Ik begin serieus te overwegen mijn tijd maar WEER aan iets anders te gaan besteden. '(-O-
Ho,wag ff. Dat vrouwtje was van voor de sluiting pol. En er was ook wat bij geschreven. Ff opletten dus. 😊
 
Prima hoor mensen die niet tegen experimenten/veranderingen kunnen. Ieder z'n ding.

...en weer door! :] :t
Bwah ... ik kan wél tegen verandering hoor ;)
Maar ook bij veranderingen houd ik er wel van de het "in de kern" toch hetzelfde doel heeft.
En aangezien dit een motor forum is, vind ik de combi "opmerkelijk weer mét je motor" wel heel toepasselijk.

Nou ja, ik ben zelf tegenwoordig niet zo actief meer op MF (al heb ik momenteel wel een korte opflakkering wegens een groen flesje dat me uitnodigde omdat het dichtbij lag, en ik me op dit moment wat verveel :+ ), maar als ik nog eens een opmerkelijke weersituatie tegenkom mét de motor, en ik in de mogelijkheid ben een foto te maken, zal ik die zeker posten.

Misschien ook wel zónder motor, aangezien dat nog steeds mag volgens de nieuwe wetgeving uitleg in de OP, maar omdat ik er meer van houdt MÉT motor, zal het in dat laatste geval enkel gebeuren indien ZÉÉR opmerkelijke situaties :t

Btw: de naam "wolkenjagers", is toch ook niet correct? Zonsondergangen/opgangen, besneeuwde landschappen, overstromingen, omgewaaide bomen, enz ... is toch ook over het weer?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bwah ... ik kan wél tegen verandering hoor ;)
Maar ook bij veranderingen houd ik er wel van de het "in de kern" toch hetzelfde doel heeft.
En aangezien dit een motor forum is, vind ik de combi "opmerkelijk weer mét je motor" wel heel toepasselijk.

Nou ja, ik ben zelf tegenwoordig niet zo actief meer op MF (al heb ik momenteel wel een korte opflakkering wegens een groen flesje dat me uitnodigde omdat het dichtbij lag, en ik me op dit moment wat verveel :+ ), maar als ik nog eens een opmerkelijke weersituatie tegenkom mét de motor, en ik in de mogelijkheid ben een foto te maken, zal ik die zeker posten.

Misschien ook wel zónder motor, aangezien dat nog steeds mag volgens de nieuwe wetgeving uitleg in de OP, maar omdat ik er meer van houdt MÉT motor, zal het in dat laatste geval enkel gebeuren indien ZÉÉR opmerkelijke situaties :t

Btw: de naam "wolkenjagers", is toch ook niet correct? Zonsondergangen/opgangen, besneeuwde landschappen, overstromingen, omgewaaide bomen, enz ... is toch ook over het weer?
Filosoferen is ook een vak!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan