Vlakbij Almere:
IMG_20200522_202802897_HDR.jpg

IMG_20200522_202835204_HDR.jpg


En bijna thuis:
IMG_20200522_211828922_HDR.jpg

IMG_20200522_211741047_HDR.jpg
 
Die heb ze nog niet. :P
Haha, geintje he ;)
Begrijp wel dat jullie er eens een tripje op uit trekken natuurlijk :t

Ik heb in de rit naar huis de 55 eerste km van de 85km in totaal redelijk harde regen gehad trouwens. Niet goed voor mij, nat tot op mijn huid, want had mijn regenpak niet bij. Hopelijk is mijn pak zo goed als droog morgenvroeg, anders met de auto morgen. Maar voor de grond is die regen wel goed, al is het voorlopig nog maar een druppel op een hete plaat ...
 
Bij ons viel het erg mee. Regen en onweer voorspeld in de middag maar buiten wat hele lichte regen best goed weer gehad. :t
 
Bij ons viel het erg mee. Regen en onweer voorspeld in de middag maar buiten wat hele lichte regen best goed weer gehad. :t
De regenzone trok van west naar oost, en de bovenste regensgrens zat ongeveer 20km onder mijn thuisadres (cartografisch gezien), thuis waren de wegen ook gewoon droog, maar ja, het kwaad was al geschied, ik was al kleddernat :P
 
Leuk topic. Ik vlieg ook met mijn paramotor. Erg leuk en geheel afhankelijk van het weer. Ik heb de 240 pagina’s nog niet doorgespit dus wellicht is de volgende link al voorbij gekomen.
Ik vind dit altijd wel leuk om erbij te pakken Wolkenatlas - Bommeltje.nl als ik wolken zie.
Zo zaten we een keer te zweten s ochtends op Misano bij de gp. Ik zag wat wolken en had ze opgezocht. Bleken lenticularis wolken te zijn. Ik zei toen gekscherend “ als ik Rossi was zou ik op regenbanden starten“ Iedereen lachen. Tijde s de race begon het te regenen! Wel geinig.. genoeg praat, tijd voor een plaatje van afgelopen januari in de noordwaard in Werkendam
6EF27597-5884-4D67-BEF6-AE1BA7E9F0A9.jpeg
 
Leuk topic. Ik vlieg ook met mijn paramotor. Erg leuk en geheel afhankelijk van het weer. Ik heb de 240 pagina’s nog niet doorgespit dus wellicht is de volgende link al voorbij gekomen.
Ik vind dit altijd wel leuk om erbij te pakken Wolkenatlas - Bommeltje.nl als ik wolken zie.
Zo zaten we een keer te zweten s ochtends op Misano bij de gp. Ik zag wat wolken en had ze opgezocht. Bleken lenticularis wolken te zijn. Ik zei toen gekscherend “ als ik Rossi was zou ik op regenbanden starten“ Iedereen lachen. Tijde s de race begon het te regenen! Wel geinig.. genoeg praat, tijd voor een plaatje van afgelopen januari in de noordwaard in WerkendamBekijk bijlage 1503620
Mooi verhaal, dat mag je best vaker doen👍🏻
Samen met een foto met ☁️ en 🏍👍🏻
 
Terug
Bovenaan Onderaan