Ik heb vorig jaar ook al op m n snufferd gelegen met gladheid ,dat kan ik nu ff niet gebruiken , volgend jaar weer *O*
Oei... Ik houd ook helemaal niet van op mijn snufferd liggen, dus je hebt groot gelijk, maar zoń Russische zijspan is heel hanteerbaar bij gladheid. Dan is een beetje glibberen juist leuk :) *O*
 
Laatst bewerkt:
MORGEN SNEEUW!
Kreeg gister foto's door van familie in Zwitserland

Dat is pas sneeuw.. wij zullen morgen vooral natte sneeuw met grootheidswaanzin gaan ervaren 😉
Screenshot_20210115-182439~2.jpg
 
Dat mis ik wel aan Nederland tegenwoordig hoor... Geef mij maar -15, dik pak sneeuw, strakblauwe hemel en een stralend zonnetje. Buiten zitten met de winterjas aan, vuurkorfje erbij, winterbarbecuen... Mijn vriendin verslijt me altijd voor gek, die trekt bij 25 graden al een trui aan. Gelukkig heb ik iets meer isolatiemateriaal bij me. :+
 
Oei... Ik houd ook helemaal niet van op mijn snuffeld liggen, dus je hebt groot gelijkj, maar zoń Russische zijspan is heel hanteerbaar bij gladheid. Dan is een beetje glibberen juist leuk :) *O*
Is dat Russisch span van jou ook 2 wiel aandrijving , dus ook het span zeg maar aan gedreven , dat is er toch als ik het goed heb , zo ja dan voelt tie zich wel thuis in deze omstandigheden .
 
Is dat Russisch span van jou ook 2 wiel aandrijving , dus ook het span zeg maar aan gedreven , dat is er toch als ik het goed heb , zo ja dan voelt tie zich wel thuis in deze omstandigheden .
Die bestaan wel. De bovengenoemde MT16 van @Benno123 is daar een mooi voorbeeld van. Mijn span heeft dat echter niet. Desondanks is een beetje glibberen best leuk en ook zonder aangedreven zijspanwiel gaat dat voor mijn gevoel met veel meer controle dan bijvoorbeeld met een auto.
 
Inderdaad. Met een aangedreven dnepr kun je ook bij glad heerlijk rijden. Gecontroleerd glijden en gaan waar stuur naartoe wijst
Mooie foto , ik rij het hele jaar door maar met 2 wieltjes maar in de witte omstandigheden dan neem ik toch de gesloten koets met 4 wielen .
Dus zulke mooie foto's zal ik van mijn 2 wielers niet hebben .
 
:W
Vanmorgen even broodjes bij de bakker gehaald..
Dit was qua temperatuur wel echt de grens hoor.. afgevroren vingertoppen. Verder weinig mooie wolken.. vooral grijs


Ik zat (net als elke zaterdag) tussen 06:00 en 08:00 op de racefiets.....


20210109_063627.jpg



20201212_062042.jpg






Ik was net ff een stukkie rijden op de VF(voor MF's Riding Game) en dat was KOUDER dan op de racefiets! Ondanks handvatverwarming...
een grijze soep dus niks voor dit topic.... :-(
 
Terug
Bovenaan Onderaan