Vandaag weer een rondje. Rond half tien opgestapt en net weer terug met de nodige pauzes en een proefritje.

Vanochtend onder het vriespunt bij vertrek maar het viel me nog mee. Goed gekleed helpt uiteraard.

Deze vanmiddag gemaakt. Mooie Hollandse wolken. Zal ook wel een technisch term voor zijn denk ik, of niet @BornToReign

5/3/2021 13.32u 52.64692°N, 6.34849°E Balkbrug
A4F5F51D-790A-4AB6-BCE4-43ECF6B662E4.jpeg
 
Neen :N
04:00u, opgestaan, gietende regen.
04:30u, de auto in en vertrokken, wilde de files voor zijn.
05:15u, verlaat Brusselse ring richting Antwerpen. De regen neemt aanzienlijk af.
05:30u, idd, de regen stopte.
05:50u, aankomst, en zelfs de baan was daar droog.
05:55u, ik check buienradar, ik bleek gewoon met de motor te hebben kunnen gaan.
06:00u, ik leg mij nog een uurtje te slapen in de auto.
07:00u, opstaan, tweede keer vandaag
07:30u, beginnen werken.
Ergens in de voormiddag nog een hevige regenbui.
Namiddag droog.
17:50u, 10 minuten voor einde shift, lichte regen.
18:00u, vertrek naar huis, geen regen.
19:50u, bijna 2u later thuis aangekomen, tussendoor af en toe een kleine regenbui.

Nog nog zoveel spijt gehad met de auto te zijn gegaan. Nergens is het meer kl*te om te rijden dan in en rond Antwerpen. Voeg daar nog wat wegenwerken aan toe, en 't is helemaal om zeep. Nu had ik deze alternatieve route ook per motor moeten nemen, en zou mij ook dan een 10 tal minuten extra gekost hebben, maar dan kon ik ook op de gewone wegen filefillteren, en stond ik niet regelmatig 3 keer voor hetzelfde rood-licht.

Weerkundig gezien was het dus van 18:00u tot 19:50u pikzwart bewolkt ... in mijn hoofd B|

Morgen heb ik geen keus, dan MOET ik wel met de motor, vrouwtje heeft dan de auto nodig.
Maar ik heb er dan ook veeeeeeel zin in om morgen met de motor te gaan!

Ze geven morgen ook een stuk minder regen, maar ook zou mijn benzineverbruik moeten minderen naar aanleiding van het onderhoud en enkele modificaties tijdens de 100.000km onderhoudsbeurt ... maar dat zal ik later nog wel effectief te weten komen of het idd ook zo zal zijn ... of niet ... maar da's iets voor in een ander topic ;)

Zo, het was me nogal een dagje seg ...
maar, wel weer stof genoeg om er wel weer een leuk verhaal aan koppelen, dat maakt het dan weer een beetje goed :t
Want ja ... als ik weer eens lange verhalen kan typen, dán voel ik mij ook goed he :+
Ja ze zeiden vanaf 23 uur regen en zou duren tot in de ochtend , stap om 5:15 buiten en geen druppel gevallen , maar Antwerpen zelf vind ik ook een ramp , de Leie zijn zelf ook een ramp zelfs met de motor staat het vaak zo vast dat je er niet eens tussen door kan .
 
Jongens wat een prachtige blauwe luchten vandaag, ik was met me bussie van Emmen naar huis en ik heb twee afslagen gemist omdat ik wolkjes zat te kijken...

Normaliter die rode lijn, A28, A27, A12, nu effe niet, lekker door Utrecht -O-

De tweede keer had ik er bij Blèswèk afgemoeten, ook vergeten, een uur eerder thuis *O*


1614968747728.png
 
6 keer over het verkeerslicht gedaan om er alleen al op te komen, ja dat vind ik druk.
 
Op zich kan het me nie zo veel schelen hoor, half uur langer of korter ondrrweg.
 
Ja ze zeiden vanaf 23 uur regen en zou duren tot in de ochtend , stap om 5:15 buiten en geen druppel gevallen , maar Antwerpen zelf vind ik ook een ramp , de Leie zijn zelf ook een ramp zelfs met de motor staat het vaak zo vast dat je er niet eens tussen door kan .
Waar en waneer heb je daar gereden.......de leien lopen best soepel. In een mum zit je weer op de rondweg.......
 
Waar en waneer heb je daar gereden.......de leien lopen best soepel. In een mum zit je weer op de rondweg.......
Dit jaar nog niet , maar afgelopen jaar meerdere malen , ook als ik naar de over kant wou door de konijnenpijp was een ramp en of het nu overdag was , in de avond of weekend stond zeer vaak vast .
 
Dit jaar nog niet , maar afgelopen jaar meerdere malen , ook als ik naar de over kant wou door de konijnenpijp was een ramp en of het nu overdag was , in de avond of weekend stond zeer vaak vast .
Gek genoeg nog niet door de konijnenpijp gereden. Wel er over gelopen. Wandel veel door de stad Antwerpen naar Merksem leuke bezigheid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan