Het was ook redelijk afzien moet ik zeggen... Oxfords op standje crematorium, en bij thuiskomst een halfuur onder een gloeiende douche gestaan. _O-
We hebben nu de 'korte' ronde gedaan, bij Lelystad is mijn schoonzus weer de dijk op geschoten (woont net onder Hoorn). Bekijk bijlage 1620819

Heb de 'lange; variant ook nog liggen;
Bekijk bijlage 1620821
Die toen we tegen de klok in van de zomer wel een keer met een overnachting onderweg. :+
Sta bij ons op de lijst om dat voor dit jaar te doen maar wel met overnachting , moet eerst al 2 uur rijden om bij het start plek te komen en om daarna op het gemakje deze ronde te rijden .
 
Gisteren een mooie tocht gemaakt dwars door de Veluwe en Utrechtse Heuvelrug. Prachtige route, omgeving en ook wolkjes. Stukje onverhard gepakt op de Veluwe.
Heel veel (reet)fietsers en aardig wat motoren gezien, niet het (net wel Wolkenjager toerrit?? 😁 ) groepje. Deze ontmoetingsplek lijkt wel bij Ede langs de A12?) Jullie hebben iig ook prachtig weer gehad!

20210417-86DBF157-5133-4AE8-A712-36D3E9EE5D62_1_201_a.jpg

BF1E789D-BD8E-46C3-97DE-EA2F358F98A1.jpg
 
niet het (net wel Wolkenjager toerrit?? 😁 ) groepje. Deze ontmoetingsplek lijkt wel bij Ede langs de A12?) Jullie hebben iig ook prachtig weer gehad!
De route van dat groepje:
Schermafdruk_2021-04-18_12-26-16.png


De foto waar je op doelt is overigens van de eerst (plas)pauze (er waren nogal wat uitgelezen zeikerds bij) stop op een laantje met boompjes, ergens tussen Ermelo en Harderwijk.
 
Geniet er nog maar even van mannen :t, na dinsdag zakken we weer onder de 10 graden voor een langere periode :( Bijzonder dit jaar is de aanhoudende aanwezigheid van hogedruk tussen IJsland en Schotland. Als gevolg daarvan hebben we continu te maken met noordenwind en dus koude lucht. Vaak wel mooie wolkenluchten (schoon en helderblauw) in deze situatie! Dat hebben we mogen zien in dit topic!
 
Geniet er nog maar even van mannen :t, na dinsdag zakken we weer onder de 10 graden voor een langere periode :( Bijzonder dit jaar is de aanhoudende aanwezigheid van hogedruk tussen IJsland en Schotland. Als gevolg daarvan hebben we continu te maken met noordenwind en dus koude lucht. Vaak wel mooie wolkenluchten (schoon en helderblauw) in deze situatie! Dat hebben we mogen zien in dit topic!
Maakt toch niet uit , pakkie aan en gaan ! :t *O*
 
Dag begon om 09:00 voor mij zonnig met een enkel wolkje, op weg door de polder richting Harderwijk in een dikke mist terecht gekomen en dat was wel wat kouder dan gewenst, gelukkig bij Harderwijk weer volop zon en de verwachting is dat er vast wel wat fraaie wolken te scoren zijn.

IMG_5545.JPG


Onderweg lijkt het of ik iets geligs raak op de weg wat wegspat de berm in, ik controleer al rijdend remmen, schakelen en sturen maar alles lijkt in orde. Een half uur later aangekomen op een pleisterplaats controleer ik alles nog maar eens en dan blijkt:

IMG_5546.JPG


Inderdaad dat gelige wegschiet ding was mijn kentekenplaat compleet met de gehele side-mount 😑 Tocht maar afgebroken en zonder kentekenplaat op huis aan, goed opgelet op ongewenst geschilderde auto's en lekker vlotjes doorgereden 😇
 
Terug
Bovenaan Onderaan