Het XR 250 t\m 650 Topic Part 5

Status
Niet open voor verdere reacties.

well

Kloon
1 nov 2008
33
0
*Welkom in het 5de deel van "Het grote Honda XR250 t/m 650cc topic."*


Hieronder een aantal interessante links:

Het grote XR250/500/600/650 topic
Honda XR 250 t/m 650cc Topic Part 2
Honda XR 250 t/m 650cc Topic Part 3
Honda XR600R How-to Topic

Was Well nodig dacht ik
 
Dude, je maakt allemaal topics opnieuw aan waar je je nog nooit in hebt vertoont. En neemt ook nog niet de moeite om een fatsoenlijke topicstart te maken...
 
:( de oertopicstarter ben ik.........
In mijn eer maak alsjeblieft een nette openingspost, ik ben het eens met Makrolon
 
Jullie zaten op ruim 2800 posten
Bleek dat de moderators een beetje lui zijn geweest |(
En andrers hier een slotje op, en kunnen jullie alles aders doen :Y
 
Laatst bewerkt:
Tering, waar slaat deze topicstart op?! Blijkbaar is het zelfs te moeilijk om links aan te maken.
 
Kort vraagje, ik ben zelf 1.75cm lang (78kg) en ga binnenkort naar een XR600R kijken die is omgebouwd naar SM uitvoering (dus kleinere wielen). Enig idee of ik lekker bij de grond ga komen? Het is voor mij een reis van 2 uur naar deze Honda, dus zou wel fijn zijn als ik niet voor niks ga..
 
zal niet zso,n probleem zijn denk ik. anders kan je bv de poten iets door de kroonplaten laten zakken
Kort vraagje, ik ben zelf 1.75cm lang (78kg) en ga binnenkort naar een XR600R kijken die is omgebouwd naar SM uitvoering (dus kleinere wielen). Enig idee of ik lekker bij de grond ga komen? Het is voor mij een reis van 2 uur naar deze Honda, dus zou wel fijn zijn als ik niet voor niks ga..
 
Jullie zaten op ruim 2800 posten
Bleek dat de moderators een beetje lui zijn geweest |(
En andrers hier een slotje op, en kunnen jullie alles aders doen :Y
Blijkbaar is het niet zon probleem als het topic een beetje te groot word. Wie ben jij dan om een nieuw topic te gaan maken? Anders had je gezegd 'goh jongens, het topic word een beetje groot, zouden jullie geen nieuwe maken?' dito voor het ktm topic.


@ SKILZ
Gaat geen probleem worden, ik heb ook ongeveer die lengte en met enduro wielen kwam ik met mn tenen bij de grond, en op sm wielen kwam ik gewoon perfect bij de grond.
 
Laatst bewerkt:
*Welkom in het 5de deel van "Het grote Honda XR250 t/m 650cc topic."*


Hieronder een aantal interessante links:

Het grote XR250/500/600/650 topic
Honda XR 250 t/m 650cc Topic Part 2
Honda XR 250 t/m 650cc Topic Part 3
Honda XR600R How-to Topic

Was Well nodig dacht ik


je links werken niet............
geen plaatjes, geen voorinfo :)

naja hoop/weet zeker dat het topic wel weer vol komt met waar die voor bedoeld is:
xr-praat en elkaar op weg helpen bij vragen
 
Jullie zaten op ruim 2800 posten
Bleek dat de moderators een beetje lui zijn geweest |(
En andrers hier een slotje op, en kunnen jullie alles aders doen :Y


De moderators zijn niet lui, maar ze kunnen ook niet alles zien.

Dat gele driehoekje bovenin, daar kun je op klikken om een report door te geven.

Slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan