Het xvs midnight star topic

Deze motor moet ik nog ophalen dus ken ik je geen peroonlijke ervaring van delen. Maar iwmand die ik ken met bv een harley met ook een systeem van etzelfde merk heeft nog nooit problemen gehad. Ook niet in bv deutsland waar ze strenger zijn. Is ook wel een beetje achankelijk van gewoon pech hebben en ook hoe je rijd en gedraagd om eruit gepikt te worden.

Persoonlijk heb ik in de jaren dat ik met een gsx-r 750 met open uitlaatsysteem heb gereden ook nooit problemen gehad. Had altijd de decibel killer bij me maar nooit gebruikt.
 
Ik zit nog midden in de verhuizing maar we zijn ver genoeg dat ik na 2 weken wachten eindelijk de motor op ben gaan halen. Dus nu ook eigenaar van een mooie cruiser. De yamaha 1300 a dark star *O* *O* *O* *O*
20210415_141215_copy_1008x756.jpg20210415_141150_copy_1209x907.jpg20210415_142014_copy_907x1209.jpg
 
Tnx, ja kwam ook zo zonder ruit en dat vond ik zelf toch al mooi bij deze. Moet er alleen nog een sissybar opzettenB|. (Beetje comfort voor de vriendin haha) maar deze ligt al klaar, in het zwart om de star dark te houden
 
Ik zal het laten weten. Maar tot nu toe veen rit gemaakt die lang genoeg was om je een goeie mening te geven. Nog te druk met het huis na de verhuizing. Enige ritje was gister want "oeps" moesten toch nog iets hebben van de winkel. Dus dan offer ik me wel op em et te halen;)
 
Vandaag eindelijk lekker een middag wezen rijden:]:]. Had ook van te voren vanochtend de sissybar gemonteerd. En voor mij is het zadel zover gewoon goed comfortabel. De vriendin achterop vond het na een uur ong kwa zadel nie erg om ff pauze te nemen. (hoop dat dat gewenning is)
 

Bijlagen

  • 20210418_131857_copy_1008x756.jpg
    20210418_131857_copy_1008x756.jpg
    236,4 KB · Weergaven: 7
Als je niet zelf rijd maar achterop zit is het normaal dat je er even af wilt. Heb je het verschil in zadel/zitje als eens goed bekeken? Ga daar zelf eens een uur op stil zitten.🤣🤣

Op deze heb je daar minder last van.
JFIBNWJ7T276FDQ6AJPTESCIWY.jpg
 
Haha ja dat is wel ietsjes meer comfortabel voor de bijrijder. Maja is lastig beschrijven meer ik wil persoonlijk een motor met karakter. En dat heb ik zie ik terug in bv de star. Miss nog is een keer iets verbeteren voor de bijrijder dmv een ultimate of mustang zadel bv. Maar voorlopig eerst even zo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan