Het Yamaha MT-03 Topic Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er zit toch nog flink wat schade aan dat ding...waterpomp huis is ook kansloos.
Frame zal ook wel scheef wezenEn knik in rechter vorkpoot belooft ook niet veel goeds..Bizarre prijs trouwens. |(Geef 100 eu voor skid plate)
 
Laatst bewerkt:
Er zit toch nog flink wat schade aan dat ding...waterpomp huis is ook kansloos.
Frame zal ook wel scheef wezenEn knik in rechter vorkpoot belooft ook niet veel goeds..Bizarre prijs trouwens. |(Geef 100 eu voor skid plate)

Dat een MT-03 zoveel schade heeft na zo'n simpele aanrijding had ik niet verwacht, brrrrr, da's toch wat harder gegaan dan ik in eerste instantie uit marc's verhaal afleidde.

Ik denk trouwens niet dat die Harley van hem hier veel beter vanaf zou zijn gekomen... ;) :+

Volstrekt absurd bedrag ja, daar koop je bijna een helemaal gave tweedehandse voor.

Wat zit hier nou nog op dat je kan gebruiken en enige waarde heeft...

Ik zal de link eens naar Marc doorsturen.

Hier is het droog, dus..... hastalavista baby, rijden met die fietsen!

Goed weekend jongens! *O*
 
iemand een idee wat deze tanktas kost? :?
(en heeft iemand er toevallig ervaring mee?/afmetingen?)
staat op de Yamahasite bij de MT03-accesoires, altijd handig :) [afbeelding]

Misschien wat laat..

Wij hebben hier zo'n tanktas liggen, volgens de Yamahasite geschikt voor de MT-03 maar spijtig genoeg past het niet.
Te groot en je kan niet meer aan het contact.
Tas gaat terug naar de dealer.

Heeft er iemand een foto van een tanktas op de MT-03?
Tasje op de duozit kan ook wel... hier iemand ervaring mee?
 
full

Waar een wil is,is een weg.Tas van MotoZoom achterop :W

En veel plezier op je nieuwe brommertje Kees! :] :')
 
Laatst bewerkt:
jongens...nogmaals even een oproep:

aangezien het topic bijna vol is wil ik van iedereen een linkje naar een mooi plaatje van hun fiets (evt. met hunzelf erbij) voor het nieuwe openingstopic...
 
Hm,kan ook mensen afschrikken,nog voor dat ze er aan beginnen... :X |( :')
 
Laatst bewerkt:
Zow, de eerste 200 km erop gezet, rijdt heerlijk! Wat sleurt dat ding eraan zeg, ff een paar keer doorgetrokken, dat gaat wel heel erg soepel. Je hoeft maar aan het gas te denken en je bent er al.

Stuurt ook lekker degelijk, de bocht inzetten en hoppa, je draait er mooi strak doorheen.

Hier is 'ie na de rit van vandaag.,

Blue_eyes:Blue_eyes in "XJR Topic deel 3"

En hier de stoere "naked"biker uithangen,en daar ophemelen over je kuippie... :}

Fijn dat we ook mogen delen in je eerste ervaringen....verraaier... :X 8-) :')
 
Laatst bewerkt:
nou ben een op onderzoek geweest hoe mijn mt is begrenst
er zit namelijk een nokje wat de gasklep tegenhoud
die kun je zo zien zitten van de buiten kant
als ik tijd heb zal ik eens wat foto;s maken van mijn mt en van dat nokje

is er verder nog iemand uit limburg hier ??????

volle gaas
 
hey mannen,

dat is inderdaad mijn mt-tje vragen ze idd nog beste prijs voor, heb zelf 3100 gekregen
en dan nog een dikke 4200 van de verzekering + 150euro letselschade
7450,00 totaal dus.
kan niks betekenen voor de skidplate en dergelijke, motor is via de verzekering en tussenpersoon naar deze opkoper gegaan.

zou net nog ff op de harley stappen maar het begint hier net te regenen.
morgen maar weer, heb er al 1100kilometer mee gereden en bevalt super
heel anders, maar valt toch goed mee te rijden!

blue eyes gefeliciteerd met de nieuwe bike, heb ik ook al s bij staan kijken,
alleen dan een tweedehandse!
 
Foto van m'n MT komt nog :Y zit bijna alleen op 't forum als ik op mijn werk ben ,nu dus ook weer en als ik vrij ben zit ik zelden op de pc
Op mijn werk kan ik nl nix op de pc zetten :N
Wat een kl@te weer ben net verzope op m'n werk aangekomen
Heb gelijk nog ff een vraagje en weet niet of 't een vaker voorkomend euvel is van de MT
mijn MT uit 2006 met bijna 10.000km bijna helemaal standaard op gele velg striping en een gele tankpad (MT is zwart met gele veer) wil nog wel eens spontaan afslaan als ik vb stop voor een verkeerslicht ,een druk op de startknop en hij loopt weer maar soms wel eens iritand
Iemand hier ervaring mee :? en hoe opgelost :9
 
Zow, de eerste 200 km erop gezet, rijdt heerlijk! Wat sleurt dat ding eraan zeg, ff een paar keer doorgetrokken, dat gaat wel heel erg soepel. Je hoeft maar aan het gas te denken en je bent er al.

Stuurt ook lekker degelijk, de bocht inzetten en hoppa, je draait er mooi strak doorheen.

Hier is 'ie na de rit van vandaag.,

Blue_eyes:Blue_eyes in "XJR Topic deel 3"

En hier de stoere "naked"biker uithangen,en daar ophemelen over je kuippie... :}

Fijn dat we ook mogen delen in je eerste ervaringen....verraaier... :X 8-) :')

Wel potjandorie elhippo, jij moet nou toch onderhand wel weten dat ik al het poserspul van Yamaha en heel eBay op m'n MT-03 geschroeft heb, dus ook dat flyscreen ding!

Dus naar de letter van elhippo's wet is mijn MT-03 ook geen echte naked meer :9 ;) :+

Maar altijd nog beter een kuipje om het droog te houden dan een zeiltje...

zeiltjes zijn zooooo 2008 ;) _O- :W

full
 
Foto van m'n MT komt nog :Y zit bijna alleen op 't forum als ik op mijn werk ben ,nu dus ook weer en als ik vrij ben zit ik zelden op de pc
Op mijn werk kan ik nl nix op de pc zetten :N
Wat een kl@te weer ben net verzope op m'n werk aangekomen
Heb gelijk nog ff een vraagje en weet niet of 't een vaker voorkomend euvel is van de MT
mijn MT uit 2006 met bijna 10.000km bijna helemaal standaard op gele velg striping en een gele tankpad (MT is zwart met gele veer) wil nog wel eens spontaan afslaan als ik vb stop voor een verkeerslicht ,een druk op de startknop en hij loopt weer maar soms wel eens iritand
Iemand hier ervaring mee :? en hoe opgelost :9

Laat je baas het maar niet horen / lezen... ;) :o _O- :X

Is een bekend fenomeen bij de oudere modellen, weet niet zeker meer wat de oorzaak was, geloof CO nivo iets hoger laten zetten door de dealert, dat kan je niet zelf, heb je speciale apparatuur voor nodig.

En een Iridium bougietje natuurlijk! :Y
 
hahaha, ik lees je hier pas!! ik zie B.E altijd in nijmegen e.o. dus ik dacht er zal best een XJR topic zijn waar ie nu ineens het aantal postings verdriedubbelt.......hahahaha. Tis maar goed dat ie een zilverzwarte heeft, ipv zo'n goud metalic ding...........had ie meteen ERU op de motor kunnen spuiten, goudkuipje zeg maar. hehehe.

ik dacht 200 op de teller , maar het bleken gereden kilometers..........en hij is nat geworden, boehoehoe


zoooooooooooooooo, genoeg gepest weer


full
 
nou ben een op onderzoek geweest hoe mijn mt is begrenst
er zit namelijk een nokje wat de gasklep tegenhoud
die kun je zo zien zitten van de buiten kant
als ik tijd heb zal ik eens wat foto;s maken van mijn mt en van dat nokje

is er verder nog iemand uit limburg hier ??????

volle gaas

Nee, die ene zit bij Roda JC en die andere bij Fortuna _O- :Y :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan