Het Yamaha MT-03 Topic Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
behalve bij de senseo...die moeten allemaal spontaan ontbranden :P

Tja, Philips is van origine een gloeilampenfabriek hè, dus dan heb je de neiging om alles wat je maakt te willen laten oplichten... ;)

Is dit topic nou nog niet vol???

'k heb trek in een verse senseo en een vers topic, en een
full
voor Peter...
 
Is er iemand die ervaring heeft met het vervangen van de koppeling- en remhandel door een (veel mooier) exemplaar van bijvoorbeeld Rizoma, Pazzo of Titax? Het is een beetje verwarrend, op de nederlandse Yamaha-site komen de Rizoma handles niet voor bij de MT-03 accesoires pagina, terwijl exact hetzelfde typenummer in sommige landen op de Yamaha-site wel voor de MT-03 lijkt te passen. Of de site van Rizoma, Pazzo en Titax komt de MT-03 niet voor in het rijtje moteren waar handles voor leverbaar zijn. Mailen naar de fabrikant levert niets op, geen reaktie.

Duzzz: Iemand een idee of de koppelingshendel uitwisselbaar is? De remhandle lijkt na veel gespeur exact gelijk aan een aantal andere types Yamaha (bv FZ6-FAZER, FZ1-FAZER) maar de koppelingshendel lijkt af te wijken.
 
Is er iemand die ervaring heeft met het vervangen van de koppeling- en remhandel door een (veel mooier) exemplaar van bijvoorbeeld Rizoma, Pazzo of Titax? Het is een beetje verwarrend, op de nederlandse Yamaha-site komen de Rizoma handles niet voor bij de MT-03 accesoires pagina, terwijl exact hetzelfde typenummer in sommige landen op de Yamaha-site wel voor de MT-03 lijkt te passen. Of de site van Rizoma, Pazzo en Titax komt de MT-03 niet voor in het rijtje moteren waar handles voor leverbaar zijn. Mailen naar de fabrikant levert niets op, geen reaktie.

Duzzz: Iemand een idee of de koppelingshendel uitwisselbaar is? De remhandle lijkt na veel gespeur exact gelijk aan een aantal andere types Yamaha (bv FZ6-FAZER, FZ1-FAZER) maar de koppelingshendel lijkt af te wijken.

Kijk eens naar de hendeltjes van mijn motooooor...... :z :Y

Pazzo's....

Koppelingshendel/houder moet je inderdaad compleet vervangen door dat van een FZ6.

Maar nog veel handiger is het om mijn MT-03 te kopen, heb je alles in één package-deal.

En nog wel een zwarte.... }) :+ :X _O- :W
 
Laatst bewerkt:
Pazzooooooooooooooooooooooooooo op de MT-03 oooooooooooooooooooooooooooo

hebbie ook een shot van de koppeling-zijde?

Geen belangstelling voor zwarte MT03, heb er al een... Ga zelf denk ik voor de Titax hevels, een stuk goedkoper en m.i. niet minder mooi. Wilde oorspronkelijk voor de Gilles exempleren gaan (opklapbare handels zoals in de SBK gebruikt), maar die zijn me 'iets' te prijzig.
 
hebbie ook een shot van de koppeling-zijde?

Geen belangstelling voor zwarte MT03, heb er al een... Ga zelf denk ik voor de Titax hevels, een stuk goedkoper en m.i. niet minder mooi. Wilde oorspronkelijk voor de Gilles exempleren gaan (opklapbare handels zoals in de SBK gebruikt), maar die zijn me 'iets' te prijzig.

Ja die heb ik ook, kost je EU 125,-... , dat heet marktwerking, als de vraag groter is dan het aanbod dan stijgen de prijzen, zeker als je unieke kennis hebt, is die geld waard })

full
 
Ja die heb ik ook, kost je EU 125,-... , dat heet marktwerking, als de vraag groter is dan het aanbod dan stijgen de prijzen, zeker als je unieke kennis hebt, is die geld waard })

Gezien het gemak waarmee jij motoren en poser-onderdeeltjes koopt heb je al heel wat citroenen uitgeknepen :9
 
je gaat .....................................'m verkopen?
:N

Slapert, ik denk jij ziet ook wel dat het Te Koop topic helemaal volgespamt wordt door mij... ;)

Yamaha MT-03 oktober 2008 alle opties en meer

Ik weet nog niet of ik hem wel weg doe, en daarom ben ik eens aan het polsen of er veel animo voor bestaat.

Kijk hij staat niet in de weg, en ik ben er nog steeds heel blij mee telkens als ik er op rij, maar ik denk dat ik straks tot de conclusie kom dat ik 9 van de 10 keer op m'n XJR stap omdat Anke het ook hartstikke leuk vindt achterop. Zo vaak ga ik dus niet alleen rijden, en als ik dat doe is het maar een klein stukkie, dijkjes op en af, beetje door de regio hier jakkeren, omdat jullie nooit mee willen rijden, of een leuk toertochtje organiseren :( :N |( .

Dus, wanneer gaan we weer eens raggen met z'n allen?

Kan je eens een zwarte in het wild zien (als je niet met je ogen knippert, anders istie alweer weg)!

Duzzzzzzzzz weg hoeft 'ie van mij niet, maar om hem zo oud te zien worden is ook zonde. |(

Kijk, dat zijn nou nog eens luxe "problemen".... _O-
 
Gezien het gemak waarmee jij motoren en poser-onderdeeltjes koopt heb je al heel wat citroenen uitgeknepen :9

Vooruit dan, ik ben echt de beroerdste niet.

(Ik verwacht nou wel wat meeval, instemmend geknik en gemompel...!!! O-) :+ )

full


Helemaal gratis, voor jou.
 
sohee, dus omdat ik overdag werk doe jij je MT weg? hahaha, hij was eigenlijk gewoon te heftig voor je
HAHAHAHAHAHA. zeg dat dan.
nb, als je die poseronderdelen gaat pellen van je brommer, dan hoor ik het nog wel
 
sohee, dus omdat ik overdag werk doe jij je MT weg? hahaha, hij was eigenlijk gewoon te heftig voor je
HAHAHAHAHAHA. zeg dat dan.
nb, als je die poseronderdelen gaat pellen van je brommer, dan hoor ik het nog wel

Ik zou zeggen: Come and catch me if you caaaaaaaaaannnnnnnnn :] :W
 
Zie je,koekblikken zijn zooooooo onpraktisch.
Lang leve black box!
*O*
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan