Het Yamaha MT-03 topic - Deel 8: Knallend de winter in!

[afbeelding]

Ik wilde deze foto toch even met jullie delen! Ik heb afgelopen vrijdag voor 15 euro reflecterend velglint op mijn velgen geplakt en dit is het resultaat. Ik ben er echt super blij mee! Ik heb een rood motorjasje, dus nu match ik een beetje met mijn mooie motortje :)


Ziet er netjes uit! eerst schoonmaken , ontvetten en dan erop doen?
wil het zelf ook gaan doen alleen ben bang dat t fout gaat :P
 
We hebben de velgen echt super goed schoon gemaakt met Dasty ontvetter (kan ook met een scheutje ammoniak in lauw water, zolang je alles maar heel goed ontvet). Het is handig als je een paddock hebt, zodat je de wielen rond kan draaien tijdens het plakken. Bij Goedhart kun je voor 15 euro velglint kopen (reflecterend of niet en in verschillende kleuren) en daarbij zit een aplicator. Je moet er wel even goed de tijd voor nemen, want het is een prutsel werkje. Voor 15 euro vind ik het echt een mooie toevoeging voor de motor!

Succes! Ik ben benieuwd naar het resultaat!
 
[afbeelding]

Ik wilde deze foto toch even met jullie delen! Ik heb afgelopen vrijdag voor 15 euro reflecterend velglint op mijn velgen geplakt en dit is het resultaat. Ik ben er echt super blij mee! Ik heb een rood motorjasje, dus nu match ik een beetje met mijn mooie motortje :)
Ziet er netjes uit. Breekt het zwart een beetje, ik vind het mooi :)

Zal ook voor mij wel één van de laatste keren zijn dat ik meelees, de MT is afgelopen weekend naar Amsterdam vertrokken. Sympathieke gast, hoop dat hij er veel plezier van zal hebben :W

Binnenkort maar weer eens de Tiger uit de schuur rollen om van die lompe driecilinder te genieten *D
 
Laatst bewerkt:
Hallo Allemaal!,
ik zou mij even voorstellen, Ik ben Mark 22 jaar, woon in de gemeente Emmen,
ik ben sinds afgelopen weekend de trotse eigenaar van de MT03 van texoot!
Paar foto's: [afbeelding]
[afbeelding]

Geweldige motor met een super geluid!

Er zit ook nog een heel nieuw kenteken op, zie ik.
 
Als er nog de originele banden onder zitten zegt de productiedatum daarvan al iets (die liggen geen jaren te wachten tot ze onder een motor mogen), in de plastic kapjes zal ook een productie maand staan. Ook de kapjes zullen eerder gemaakt worden dan de motor, maar het geeft een beetje een indicatie.
 
Als er nog de originele banden onder zitten zegt de productiedatum daarvan al iets (die liggen geen jaren te wachten tot ze onder een motor mogen), in de plastic kapjes zal ook een productie maand staan. Ook de kapjes zullen eerder gemaakt worden dan de motor, maar het geeft een beetje een indicatie.

Mwah ik had bouwjaar 2010, banden 2008. Zou ook nog kunnen dat het bouwjaar 2009 was, maar in 2010 voor het eerst op kenteken is gezet.

Die vna Mark93 is de kleur 'Midnight Black (SMX)' en was er voor het eerst in 2011 en bleef vervolgens t/m 2013. Ik zie geen 2014-modellen op de Yamaha-site staan, maar de MT-03 heeft wel tot dit jaar in het gamma gestaan.

De kleurtjes:
Archived Articles - Yamaha Design Cafe English
 
2013 was laatste jaar van "vernieuwing".2015 was laatste modellen jaar.
 
Laatst bewerkt:
2013 was laatste jaar van "vernieuwing".2015 was laatste modellen jaar.Nu opvolger MT-03 vage 2 pitter zonder karakter |(

Dat klopt,ik heb de motor gekocht in 2014 als 'final edition',wat in gewoon nederlands betekend "overjarig model".
Hij is ws geproduceerd in 2013.
 
2013 was laatste jaar van "vernieuwing".2015 laatste modellen jaar.
 
Laatst bewerkt:
*O* *O* Net gebeld door de dealer!Woensdag komt ie!Yeah.Motor City en Yamaha Nederland bedankt voor support! *O* *O*
 
Ik wilde deze foto toch even met jullie delen! Ik heb afgelopen vrijdag voor 15 euro reflecterend velglint op mijn velgen geplakt en dit is het resultaat. Ik ben er echt super blij mee! Ik heb een rood motorjasje, dus nu match ik een beetje met mijn mooie motortje :)

Ik ben ook even met de MT bezig geweest, ook rood 5mm velgenlint erop geplakt.
ik vind zelf dat het super goed lijkt, mede door de rode veer en rode mt03 tekst op de tank.
full

Brembo sticker op de klauw geplakt, (details) (Y)
full



voor de rest heb ik er een originele yamaha led pinkerset op gemonteerd,
de mooie rvs kentekenplaathouder van texoot moest hiervoor een beetje gemodificeerd worden, maar ik vind het een super eind resultaat. *O* :]

full


full

De DB killers in de uitlaat heb ik ook wat aangepast, het uitstekend pijpje heb ik afgezaagd en met hittebestendige lak overgespoten zodat het niet zo opvalt dat er een db killer inzit :P (zonder db killers rijden is echt geen doen _O- )

full
 
Keurig gedaan.Kan niets vinden om over te zeuren..Zelfs ontlucht zag ik.Oja toch nog iets.De olie zelf.Maja Is ieder zijn persoonlijke keus he.Dat worden weer leuke kms. :]
 
Dat zijn mooie knipperlichten inderdaad! Maarre, origineel Yamaha, van welk model dan?

Ze zijn een orginele optie, staat op de accessoire lijst van de mt 03, maar zijn natuurlijk voor meerdere modellen te gebruiken. Er staat ook gewoon yamaha op de knipperlichten zelf :) Heb ze zelf 2e hands kunnen kopen.
 
Ha die Mark,heb je het rijbewijs al in de tas?
Die Brembo sticker op een Japanse remklauw? :N Wel nieuwe boutjes voor de remschijven zie ik :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan