Het Yamaha MT-03 Topic Deel (MT-0)3!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iedereen weet dat de enige poetsdoek die jij hebt afkomstig is van die Yamaha piano in je woonkamer.


da's topfetisjpolish my man.

over die snikkel:

komt een kerel bij een snolletje........met een heel vieze paal. en hij zegt: zuigen graag. zij, met knijper op de neus dat ding bewerken, en bezig en zuigen en likken. Na een tijdje heeft ze er genoeg van en zegt steek 'm er nu maar lekker in schatje..........zegt ie vent. Echnie, hij is net lekker schoon


stiiiiiiiiiille nacht, lalalalala
 
terwijl ik denk, als het lekker weer is ga ik naar de kapper, de nagelstudio en de zonnebank........tis een beetje 2008 dat je er als motorrijder sleets uitziet
PaasRessen003.jpg
 
Zullen we van 2010 dan het poser jaar voor motor èn berijder maken?

Kunnen we eindelijk met die Yamaha jackies, texalium handschoentjes en al dat andere poserspul naar buiten.

Met alleen zonnebank, brazilian wax en anus bleken ga je het niet redden Peter! :N Ook de aankleding van mens en machine is van belang.

Mudflaps eraf, zwart texalium erop! Custom spuitwerk is da bomb! :} :W
 
ik heb net in nijmegen topic een heeel vette martinistriping op een duc 10998 gezien, man wat is dat vet zeg. zwart...........voor meisjes!!
DSCN2161.jpg
 
full


Alle echt knappe kerels zijn homo... als ik ook maar een ietsie pietsie knapper zou zijn dan was ik ook homo.

Mocht ik lekker lepeltje lepetje liggen met HJ, hmmmmmmm wat een heerlijke kerstgedachte om mee in slaap te vallen... :9
 
Laatst bewerkt:
10% ... jongens... niet overdrijven. 'Hoe ziet dat er dan uit?' zal men zich afvragen. Nou hier dan wat high-lights van het motoruitje met collegea die allemaal ongeveer (de een wat meer, de ander wat minder) 10% homo zijn:

GroteFoto-VDTMS6YN.jpg


10% homo's zijn handig met condooms:

GroteFoto-XFBPVDKX.jpg


10% homo's durven eens een gewaagd kledingstuk te dragen:

GroteFoto-MDLLBTDQ.jpg


10% homo's weten op onnavolgbare wijze het mannelijke met het vrouwelijke te combineren:

GroteFoto-YR6AVQCF.jpg


10% homo's houden van legergroen, want in het leger zitten immers echte lekkere mannen!

GroteFoto-RGBZ37UK.jpg


HJ
 
Ja, eerst deze vol! En vol is pas vol alstie overloopt!

Ow, ja, over nakeds....


Nou weet ik weer waarom het zo leuk is om plat in de bocht op een naked te gaan...

full


Sorrie HJ.... })
 
vol?? voller, volst!! gewoon doorgaan, geen gemiep. vanochtend al weer heerlijk gepoetst.....mmm, kan niet beter
denattehand1.jpg
 
... we vallen wel in herhaling...

... een aantal van die fotos heb ik al eerder voorbij zien komen. Het valt verdorie nog niet mee om telkens weer orginele onzin te bedenken!

HJ
 
Komt omdat er hier zoveel mensen hun bijdrage leveren.... O-) :X

En voor die paar nieuwkomers is dit toch allemaal weer hartstikke nieuw! :Y :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan